Gå til innhold

90 days to wed: Happily ever after på TLC


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Noen som ser på dette? Går onsdager fra 21-23. Jeg dævver av hun Danielle, er det mulig å være så naiv og ynkelig? Klager på at Mohammed har postet bilder av andre jenter på sosiale medier etter de gjorde det slutt for lenge siden. Ja de er fortsatt gift, men de har jo endt forholdet for lenge siden. Og Danielle har jo ny kjæreste og greier. Og så kom han og ba om unnskyldning i Ohio, og nå ringer hun han igjen og lager drama og dårlig stemmning nok en gang. Kanskje det er på tide å få seg en realitysjekk og se seg selv i speilet istedenfor å legge ALL skyld på Mohammed! Ja, han brukte henne nok for green card, men herregud, den dama det er så ynkelig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :fnise:

Og Anfisa, altså hvor skal jeg begynne, hun er FÆL hun. Jorge er jo også i samme kategori som Danielle, så naiv. Huff :(

Blir så engasjert i denne serien, det er jo så mye teit og dumme mennesker :ler::ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråletårer

Jeg .. herregud så irriter jeg blir på dem. Att det er så umulig å skjønne at man blir brukt. Så dumme kan de ikke være. Som Jorge og AnfisaDet lyser jeg stikker fra deg  så fort jeg får det jeg trenger.   Og danielle hu er blåst i hue . Tror hun virkelig en 25 fra Tyrkia vil gifte seg meg en 45 åring for at han elsker henne. Ville jo ikke kysse dama en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen folk😱

Han som er sammen med anfisa er så dumsnill. Går det an? Anfisa må være psykopat. 

Anonymkode: 39103...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anfisa er slem men utrolig god underholdning 😂 Jorge kan takke seg selv. 

Anonymkode: a7f03...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hekta. Det mest ironiske i siste episode var når venninnen til Daniele ber Mohammad om å la henne være i fred. What?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen tvil om at Mohammed utnyttet Danielle for å komme seg til USA, derfor håper jeg han blir sendt ut. Men Danielle var heller ikke ærlig, og da særlig mtp økonomi. Jeg sitter med en følelse av at Danielle bevisst lager drama og at dette liksom har blitt jobben hennes...

Anfisa burde vært sendt hjem til Russland asap!!! 

Ut over det er de alle så selvhøytidelige at jeg får litt fnatt. Det lyves og «lyves» i alle ender, og så må alt frem i dagen, diskuteres og ordnes. Hvorfor kan ikke disse folkene legge godvilje til, og heller forstå hverandre? 

Anonymkode: 3867e...099

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Duff skrev:

Jeg er hekta. Det mest ironiske i siste episode var når venninnen til Daniele ber Mohammad om å la henne være i fred. What?? 

Haha ikke sant, er vel heller Danielle som bør la han være i fred og move on😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Duff skrev:

Og hun som flyttet til Miami, å hvor jeg får vondt av mannen hennes.

Samme her. Han fortjener bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Daniella er for å gå det på sak, utsendemessig stygg. Hvordannfår hun seg til å tro at et ung mann fr Tyrkia vil ha henne? Det irriterer meg. Hun må jo skjønne hva hun er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, missdior skrev:

Er ikke hun med hun naive, blonde jenta som dro til Marokko? :D 

Hun gikk ut av serien. Jeg tror hun og marrokaneren brøt kontakten helt.

Endret av Duff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Jeg er sikkert slem som sitter og ler av Danielle, hun er jo helt opphengt i sosiale medier og det Mohammed driver med der. Selv etter det ble slutt. Hun er så tåpelig. Hadde Mohammed stått på døra og sagt han ville ha henne hadde hun nok kastet alt hun hadde i hendene og tatt han i mot med åpne armer. Hun sier jo at Mohammed må la henne være i fred (eller, venninna hennes sa det). Men det er jo Danielle som ikke lar Mohammed være i fred da hun angriper damene han legger ut bilde med på instagram osv. Hun hadde jo sendt 100 mld til hun ene dama som Mohammed var venn med. Så vet ikke hvem som ikke lar den ene være i fred jeg :roll: Hun er jo helt obsessed virker det som.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Hun har tydeligvis ikke lært at det er mulig å blokkere mennesker som ikke gjør henne godt. Hun pleier sin skjebne ganske hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Duff skrev:

Enig. Hun har tydeligvis ikke lært at det er mulig å blokkere mennesker som ikke gjør henne godt. Hun pleier sin skjebne ganske hardt.

Haha ja! Sendte forespørsel om å følge henne på insta idag og hun godtok. Hun driver fortsatt på å slenge drit osv i kommentarfeltet om Mohamed, og i tillegg har hun fortsatt etternavnet hans både i instagramnavnet, i profilen (bio) på instagram, på facebook og på twitter .... Altså, de er skilt. Den dama der er ikke riktig klok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Haha ja! Sendte forespørsel om å følge henne på insta idag og hun godtok. Hun driver fortsatt på å slenge drit osv i kommentarfeltet om Mohamed, og i tillegg har hun fortsatt etternavnet hans både i instagramnavnet, i profilen (bio) på instagram, på facebook og på twitter .... Altså, de er skilt. Den dama der er ikke riktig klok.

Hva heter hun på insta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Hva synes dere om Russ og Paola da? Er bildene hun ønsker å ta innafor når man er gift?😉 Får inntrykk av at hun nesten vil gjøre det meste for penger, til og med nakenbilder. Men han visste vel hvordan hun var før de giftet seg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...