Gå til innhold

Hvilken podcast hører du på nå?


Rumle

Anbefalte innlegg

"Watch What Crappens"- to supermorsomme fyrer i LA med bakgrunn i underholdningsbransjen som snakker om "Real Housewives"-programmene og andre Bravo-show. 

De har recaps, imiterer dem, spekulerer, kommer med ting fra deres sosiale medier pluss at de kjenner noen av damene selv også. Lisa Ronja kom innom med en croissant til han ene en dag etter en intern spøk, f.eks., så det er inne med det meste. 

Podcasten anbefales på det sterkeste om det er flere som liker å koble ut med disse showene på kveldstid. Utrolig morsomt! 😂

Anonymkode: c07db...6c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
På 8.12.2017 den 3.23, Rumle skrev:

Lore

 

Digger dette. Det er fin stemme, lite fuzz og ok musikk komponert til. Veldig underholdene!

 

Hører å på The Black Tapes, bør høres.

 

 

 

På iphone ser denne appen slik ut; 1200x630bb.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Creepypodden fra Sverige Radio- Spøkelsesfortellinger, vandrehistorier og andre skumle saker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

For tiden hører jeg på NRK og BBCs samarbeid om isdalskvinnen. Veldig spennende! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt går det mest i Creepypodden. Nå har jeg snart hørt i gjennom alle programmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen, nettopp hørt siste episode av Hele historien ". Alvdalsaken. Måtte faktisk nesten spy, det griper meg så uendelig hardt. For noen menneskers som bor i dette landet vårt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, missdior skrev:

Fyfaen, nettopp hørt siste episode av Hele historien ". Alvdalsaken. Måtte faktisk nesten spy, det griper meg så uendelig hardt. For noen menneskers som bor i dette landet vårt. 

😢 har ikke hørt den enda. Utsatt den med vilje etter å ha lest om saken i diverse aviser. Føler jeg må være mentalt klar for å høre podcasten i tillegg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Wenda skrev:

😢 har ikke hørt den enda. Utsatt den med vilje etter å ha lest om saken i diverse aviser. Føler jeg må være mentalt klar for å høre podcasten i tillegg

Ja jeg har motet meg opp for å høre den. Helt forferdelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Pod save the world
  • No such thing as a fish
  • The infinite monkey cage
  • Rekommandert
  • Abels tårn
  • Sånn er du
  • Stephen Fry's great leap years
  • RABBITS
  • The habitat
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • Loppemarkedsarkeologerna - Sveriges Radio
  • Språket - Sveriges Radio
  • Uutiset Selkosuomeksi - YLE
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sånn er du. Kjenner ikke så mange av de som er med, og aldri hatt sansen for Harald EIA. Men i denne utgaven er han OK... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker True crime!

Hører på veldig mange, mest fra USA og Storbritannia. 

Noen eksempler:

The outlines podcast, In the dark, someone knows something, missing and murdered, Death in ice Valley, true crime enthusiast podcast, true crime all the time, true crime sweden, trace evidence.......👍👍👍👍 Ikke for sarte sjeler.

Norsk: Uløst 👍

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har hørt ferdig Death in ice valley! Kjente jeg ble litt skuffa da de egentlig ikke kom frem til noe som helst 

 

😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, missdior skrev:

Noen andre som har hørt ferdig Death in ice valley! Kjente jeg ble litt skuffa da de egentlig ikke kom frem til noe som helst 

 

😅

Ja🤔 men den er godt laget, mye for underholdningen sin skyld så klart.. blir ikke løst dessverre, 40 år er gått.

Anonymkode: 09d6b...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...