Gå til innhold

Hvilken podcast hører du på nå?


Rumle

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig hektet på podcast for tiden, men det er så mange og mye å velge mellom! Så tenkte det kunne være fint med en tråd hvor vi kan fortelle hva vi hører på akkurat nå? :)

 

Siste jeg hørte var This American Life.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For tida hører jeg mye på podcaster fra Sverige Radio. Jeg hører via appen fra SR. Den siste var en dokumentar om Ivanka Trump.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia & psyken, Pengerådet, Lørdagsrådet og Valebrokk&co er de podcastene jeg hører på hver gang det kommer ut episoder.

To økonomi-podder, en underholdning (Lørdagsrådet) og Pia&psyken er infotainment. Likte spesielt godt episoden med Thorvald Stoltenberg og den med Else Kåss Furuseth. Både lærerik og underholdene podcast, der altså, som skal være med å bryte ned endel tabuer om psykisk helse. Liker den svært godt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Economic Update med Richard Wulff, amerikansk professor i økonomi. Lettforståelig, engasjerende og opplysende oppdateringer om og analyse av vårt økonomiske system. Veldig interessant å høre om hvordan økonomien påvirker og former samfunnet vårt!

Kommer ut en gang i uka. Han gjør også mye av det samme en gang i måneden for et publikum. Det blir filmet og lagt ut på youtube for alles nytelse.

Endret av Nicathv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagsrådet er en favoritt! 

Dialogisk med Dag Sørås er også knallbra 

Hører ellers på ymse innen helseområdet - Ingefær, Pia og psyken, treningspodden, bedretrent og en god del amerikanske med ernæring som tema

Ekstrempodden

Bra damer 

Abels tårn - vitenskap og fun facts 

Diverse bok-podder

Radioresepsjonen 

Sånn er du med bla Harald Eia 

Ekko - NRKprog om samfunn og aktuelle tema 

Språkpodden - om det norske språk 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nicathv skrev:

Economic Update med Richard Wulff, amerikansk professor i økonomi. Lettforståelig, engasjerende og opplysende oppdateringer om og analyse av vårt økonomiske system. Veldig interessant å høre om hvordan økonomien påvirker og former samfunnet vårt!

Kommer ut en gang i uka. Han gjør også mye av det samme en gang i måneden for et publikum. Det blir filmet og lagt ut på youtube for alles nytelse.

oooh takk for tips! Dette høres ut som noe for meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mye i litteratur-podcaster, Ekko, Treningspodden og Dagsnytt 18. Har også nylig begynt å høre på Tv2 underhuset, Utenriksmagasinet MIR, Forskning viser og Et eget rom (om feminisme). Er hektet på Podcaster :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker sånne journalistiske dybdeundersøkelser av saker fra virkeligheten...hører derfor på:

Dirty John

Young Charlie 

Og litt skumle seriemorderpodcaster da, som 

The Serial Killer Podcast

Lure

 

Hører også på Aftenpodden, og Krig og fred for litt intellektuelt påfyll. Og Vanessa og Synnøves podcast for det omvendte😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusvik & Tønne

Krisemøte

Rønning

Lørdagsrådet

Bra Damer

Backstageprat

Kris på Kripos

Rekommandert

Lindmo & Co

Big 5 med Nils og Harald

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The guilty feminist, stor humor og stor kunnskap, masser av tema og godt design!

Anonymkode: a1057...aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lørdagsrådet

Støme og Jerman

Dilemma

Tusvik og Tønne

Radioresepsjonen

Misjonen

 

Anonymkode: e5c85...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett er det tøys og fjas det går i når jeg hører på podcast. Men jeg har fått noen gode tips her til litt annet også! 

Mine favoritter er Lørdagsrådet, Synnøve og Vanessa, Herreavdelingen, Krisemøte, Hverdagspodden, Harm og Hegseth, Tusvik og Tønne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...