Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gjør noe for det da! 
Sex kommer ikke og oppsøker deg i sofakroken. 

Bruk de datingsider som finnes. legg ut en ærlig og fin profil. Vær aktiv og ta innitiativ til å møtes i virkeligheten. 

Anonymkode: fdbe5...c87

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2017 den 21.00, Daryl Dixon skrev:

 

 

På 22.11.2017 den 20.58, AnonymBruker skrev:

 

Endret av æøå*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stf skrev:

 

Selvsagt har jeg prøvd det.

Hvor gammel er du? Hva tror du selv kan være årsaken til at du ikke har hatt sex? Er du veldig kravstor ? Eller sjenert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.11.2017 den 21.10, AnonymBruker skrev:

 

 

 

På 22.11.2017 den 21.11, veggteppe skrev:

 

Endret av æøå*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøcd Tinder? Hvis du ser normal ut skal det ikke være et problem så lenge du har greie bilder. Synes over 90% a  mennene der inne har svært dårlige bilder. Spør jentevenner om bildene dine er bra for eksempel

Anonymkode: 9fc18...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så gjør noe for det da! 
Sex kommer ikke og oppsøker deg i sofakroken. 

Bruk de datingsider som finnes. legg ut en ærlig og fin profil. Vær aktiv og ta innitiativ til å møtes i virkeligheten. 

Anonymkode: fdbe5...c87

Enig, det er viktig å både ta grep for å bli flinkere sosialt, og mer sosial. Ingen kommer å oppsøker deg i sofakroken eller til og fra jobben din i stressende rushtid når alle bare er slitne og vil hjem og tenke på seg selv og hva de skal ha til middag. 

Man må absolutt ikke være brautende for å komme i kontakt med noen av motsatt kjønn. På byen snakker jeg oftere med rolige, men pratsomme, og behagelige menn, og de brautende snur jeg meg vekk fra ganske fort. 
På bar er det veldig koselig å få noen allrighte menn ved bordet som ikke bare skal flørte og gi komplimenter men som bare vil ha et sted å sitte, og etter hvert gjennom kvelden begynner konversjonen å gå på en naturlig måte ved at man spør om de kan passe på stolen når man skal på do eller ut å røyke eller om de har lighter, eller om de vil spille kort eller sjakk osv.  
Som man har en vennskapelig og mellommenneskelig tone med som gradvis utvikler seg og ikke en sjekke-tone med med en gang :) 
Andre arenaer er jo tur og interesse grupper. Er du interessert i visse temaer så gå på foredrag for disse temaene og oppsøk grupper på facebook med disse temaene der du kan bli kjent med likesinnede og etter hvert adde og kanskje dra sammen med på foredrag å bli kjent, har du en spesiell hobby så bli sosial omkring denne hobbyen så møter du andre av samme og motsatt kjønn og har mye å prate med de om siden dere jo brenner for samme hobby, eller musikk, konserter er en god arena. 
Geocaching , pokemon venner osv. 
Du må bli mer sosial, og kun sosialtrening kan gjøre deg flinkere sosialt også :)

Du kommer garantert til å ha sex igjen! 
 

Anonymkode: dd7e6...689

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stf skrev:

31 og Arendal, for å være eksakt.

 

31. Til tider har jeg vært helt ok sosial, men jeg kommer aldri innpå folk. Jeg er ikke kravstor. Sjenert, men bare i starten.

Hva slags jenter tiltrekkes du av da, og hvordan signaliserer du til dem at du liker dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære hadde ikke hatt sex på 17 år før han møtte meg. Er kanskje ikke noen trøst, men ikke gi opp håpet. Plutselig dukker det opp ei som ser deg og liker deg. 

Anonymkode: a511d...5af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør prøve å få deg hobbyer hvor du møter andre av begge kjønn. Felles interesser er en god start. For deg som er sjenert kan det være fordel å bli kjent med folk over tid fremfor sjekke-opplegg på byen og via Tinder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok mer heldig enn meg. Jeg er i et forhold, men min kjæreste vil ikke ha sex med meg fordi han ikke tenner på kroppen min. 

Anonymkode: bbc08...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok mer heldig enn meg. Jeg er i et forhold, men min kjæreste vil ikke ha sex med meg fordi han ikke tenner på kroppen min. 

Anonymkode: bbc08...e3f

Vær glad du ikke blir påtent!

Anonymkode: 70c73...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2017 den 18.18, AnonymBruker skrev:

 

Endret av æøå*
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og aldri hatt sex! Jeg savner også nærhet. Utseendet er bra så jeg har ikke hatt mangel på menn som har prøvd seg, men jeg falt ikke for noen av de og jeg må ha følelser for å ha sex. Jeg har hatt følelser for to menn, men han ene lot jeg tiden gli ut med så vi begge rakk å forelske oss i en ny før vi gjorde noe, det er jeg glad for nå, orker ikke tanken på sex med ham. For han klaffet det med dama, jeg derimot er forelsket i en fra et annet land og som jeg ikke vet om jeg får truffet igjen. Får bare håpe at vi kan treffes igjen eller om jeg er heldig å finner en det virker litt lettere med :/ 

Anonymkode: 26ffa...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok mer heldig enn meg. Jeg er i et forhold, men min kjæreste vil ikke ha sex med meg fordi han ikke tenner på kroppen min. 

Anonymkode: bbc08...e3f

Kanskjedu burde møte ts da.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...