Gå til innhold

Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger - Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden?


Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria

Jeg endrer denne tråden sitt tema til Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger. 

Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden? 

Tråden handler ikke om en enkelt blogger med generelt om alle bloggere. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Uhumskheter skrev:

Hva er poenget med denne tråden? Hva lurer du på?

Hun vil ha en viss blogger på banen...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
10 minutter siden, Uhumskheter skrev:

Hva er poenget med denne tråden? Hva lurer du på?

Poenget er at jeg reagerer på at 40 + bloggere som ikke takler at andre blogger skriver innlegg uten at dem tar det personlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Carina Maria said:

Jeg håper at denne tråden kan foregå uten dritt slenging og krangling. Jeg spør meg om hva det er med noen bloggere på 40 + listen. I går kom jeg over et saklig skrivd innlegg som en blogger hadde skrivd og innlegget handlet om dem som er for kosmetisk behandling og unskyldningene dem unskylder seg med når dem får kritikk for og ta botox eller restilane. 

Innlegget som bloggern hadde skrivd var saklig skrevet men en annen blogger på 40 + listen skreiv seff et mot innlegg med usaklige beskyldninger om at innlegget var personlig rettet. Innlegget som den andre bloggern skrev var ikke som jeg leste personlig mot noen. Forstår ikke voksne bloggere forskjellen mellom et saklig innlegg og personlig innlegg. 

I natt skrev den ene bloggern et lav målt innlegg på bloggen sin som handlet om voksne som shoutet og hva gjorde den bloggern selv da. Bloggern spammet ned innlegg sitt mange ganger som handlet om hvorfor motstandere av kosmetiske behandlinger er så spydige. 

Jeg har ikke noe med om dem blogger men det virket som den bloggern som skreiv mot innlegg følte seg angrepet.

Jeg tror ikke den bloggern som først skreiv innlegget sitt om unskyldningne til dem som er for kosmetiske behandlinger hadde noen spesielle i tankene. Ikke etter hva jeg kunne lese. 

Så her dreier det seg om beskyldninger, intriger og hvem som bør føle seg angrepet?

Sorry, men jeg gidder ikke å ta del i hvem som har skyld for hva her.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
6 minutter siden, Infinity skrev:

Hun vil ha en viss blogger på banen...

Jeg vil ikke ha denne bloggern på banen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Majott skrev:

Så her dreier det seg om beskyldninger, intriger og hvem som bør føle seg angrepet?

Sorry, men jeg gidder ikke å ta del i hvem som har skyld for hva her.

 

 

Innlegget dreier seg om at voksne blogger må tåle og lese andre sine innlegg uten at dem tar det personlig og det hadde sikkert skjedd viss det var politikk som ble diskutert også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Carina Maria said:

Innlegget dreier seg om at voksne blogger må tåle og lese andre sine innlegg uten at dem tar det personlig og det hadde sikkert skjedd viss det var politikk som ble diskutert også. 

 

Ok det.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter
12 minutter siden, Infinity said:

Hun vil ha en viss blogger på banen...

Var det jeg tenkte. At det går an for voksne damer og lage drama som det her. Er så inderlig takknemlig jeg har en oppegående mamma som ikke driver på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Carina Maria skrev:

Poenget er at jeg reagerer på at 40 + bloggere som ikke takler at andre blogger skriver innlegg uten at dem tar det personlig. 

Det der er et blogger-fenomen uansett alder da😂👆🏻

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Uhumskheter skrev:

Var det jeg tenkte. At det går an for voksne damer og lage drama som det her. Er så inderlig takknemlig jeg har en oppegående mamma som ikke driver på sånn.

Jeg å og jeg er glad jeg ikke har blogg. Jeg følger mange flinke bloggere. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, ingeniørfrue skrev:

Det der er et blogger-fenomen uansett alder da😂👆🏻

Jeg har ikke sett fenomenet på ande lister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter
4 minutter siden, Carina Maria said:

Jeg å og jeg er glad jeg ikke har blogg. Jeg følger mange flinke bloggere. 

 

Du er den som startet tråden og begynte å røre i dramagryta nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Uhumskheter skrev:

Du er den som startet tråden og begynte å røre i dramagryta nå da...

Jeg begynner ikke og røre i noen gryte og jeg må få lov til og stille meg undrende til hvordan dem som kunne vert moren min oppfører seg på offentlige blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uhumskheter
Just now, Carina Maria said:

Jeg begynner ikke og røre i noen gryte og jeg må få lov til og stille meg undrende til hvordan dem som kunne vert moren min oppfører seg på offentlige blogger. 

Hvorfor? Når du vet det blir bruduljer? Det er ikke som om det er første gangen, du vet like godt som alle andre her hva som kommer til å skje, så jo, du satte gryta på ovnen og startet å røre i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Uhumskheter skrev:

Du er den som startet tråden og begynte å røre i dramagryta nå da...

Jeg er heller ikke ute etter og ta noen bestemte bloggere for jeg kjenner dem ikke men det er saken at noen 40 + bloggere ikke tåler at andre bloggere skriver en diskusjon før dem tar innlegget i verste mening. Nå dreide dette seg om kosmetiske behandlinger men det kunne ha dreid seg om politikk og samfunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Uhumskheter skrev:

Hvorfor? Når du vet det blir bruduljer? Det er ikke som om det er første gangen, du vet like godt som alle andre her hva som kommer til å skje, så jo, du satte gryta på ovnen og startet å røre i den.

Hva med alle dem andre trådene om andre bloggere da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter
Just now, Carina Maria said:

Jeg er heller ikke ute etter og ta noen bestemte bloggere for jeg kjenner dem ikke men det er saken at noen 40 + bloggere ikke tåler at andre bloggere skriver en diskusjon før dem tar innlegget i verste mening. Nå dreide dette seg om kosmetiske behandlinger men det kunne ha dreid seg om politikk og samfunn. 

Du kan ikke seriøst tro på det du selv sier nå? Du er ute etter å ta noen, du oppretter tråd etter tråd der du går etter de samme personene med de samme argumentene, samme innleggene, dag ut og dag inn. Vannvidd og alt for mye fritid hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...