Gå til innhold

Voksne som ser på barne tv.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om voksne som sitter alene og ser på barne tv ?

Altså serier som Postmann Pat, Brannmann Sam, Mummitrollet, Thomastoget, Fragglene osv

Anonymkode: e1309...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at de kanskje er litt nostalgiske, greier å sette seg inn i kreativ tankegang på samme måte som barn. Selv elsker jeg Spongebob Squarepants, det er helt genialt!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det ikke er noe jeg bryr meg om. 

Jeg kan gjøre det. Ikke alt som er like gøy, men Fragglene kunne jeg tenkt meg å ha sett igjen. Så på Snøfall ifjor og storkoste meg. Helt alene. Ellers så ser jeg jo Disney og andre animerte filmer. Synes det er gøy :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke noe spesielt over det. Folk må få se på det de vil se på. Noen vil kanskje se på barne-tv på grunn av barndomsminner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykkebamsen

Da er det faktisk noe galt med  ALLE  voksne som ser på barnetv når det er høytid, slik som jul og påske. Eller er ikke Flåklypa Grand Prix i samme kategori som "vanlig" barnetv? Eller hva med "Gurin med reverompa"? Eller er det annerledes med julefilmer ment for barn som voksne er frekke nok til å se på? 

Jeg skjønner ikke helt vitsen med å gå rundt og se ned på mennesker som våger å se på barnetv etter en viss alder. Nei, fysj og fy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vel galt med det? Det er mye bra barnetv. Lett underholdning. Jeg ville faktisk syns det var litt søtt å se at noen fortsatt har litt barn i seg til å se på slikt.

Pingu for eksempel er jo noe alle liker omtrent.

Pingu youtube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg er godt voksen så sovner jeg omtrent hver gang jeg skal se barnetv med poden. Men husker hvor gøy d var da jeg var barn med så god fantasi!

Anonymkode: 9ef3a...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser gjerne på disney og dreamworks sine filmer. Helt alene, bare for underholdningens skyld. Syns de har mange fine filmer, selv om de er ment for barn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns flere filmer og serier nesten er morsommere nå, da det endelig er flere "voksenvitser" jeg skjønner, som i for eksempel Johnny Bravo :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt i orden. Hadde faktisk sett på det som et pluss at den siden var beholdt selv som voksen. :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke mange vet hvem Jennette McCurdy, men hva hun enn er med i følger jeg med på. Selv om det er barnslig. Hun er morsom. 

Anonymkode: 24458...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om voksne som sitter alene og ser på barne tv ?

Altså serier som Postmann Pat, Brannmann Sam, Mummitrollet, Thomastoget, Fragglene osv

Anonymkode: e1309...6c2

Jeg tenker at jeg er en av de!

Men bare juleserier som Jul i Svingen. Den ler jeg hysterisk av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...