Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018


månki

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok test idag på morgenurin. Den var positiv!! 😁😁😁😁😁 bør jeg teste flere ganger? herregud vet ikke hva jeg skal si eller gjøre nå jeg!

Anonymkode: 7fdc3...73c

Gratulerer såååå mye 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok test idag på morgenurin. Den var positiv!! 😁😁😁😁😁 bør jeg teste flere ganger? herregud vet ikke hva jeg skal si eller gjøre nå jeg!

Anonymkode: 7fdc3...73c

Jeg testet hver dag i flere uker. Ville anbefalt og ikke teste noe mer. Jeg ble bare så stressa. :(  Uteblitt mens er godt nok!

Gratulerer. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, og enda ingen mens. Ble plutselig litt spent her! Første PP jeg ikke har følt trang til å teste, har vært helt sikker på at det ikke gikk denne mnd. Men nå begynner jeg jo å lure😜 Har hatt litt korte lutealfaser (11-12 dager) og har derfor testet ut wild yam denne gangen, så mulig bare derfor (13 dpo nå).

er den ikke kommet til i morgen blir det test da. Egenlig ingenting som tyder på graviditet, har hatt alle de vanlige pms symptomene, samt at jeg syns det virker som livmortappen er åpen, så antakelig er mens på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt regelmessige sykluser før?

Anonymkode: 7fdc3...73c

Har akkurat sluttet på pstav så jeg aner jo ikke.. men vet jeg hadde eggløsning rundt 8-9 mars, pga postitiv EL-test og EL-slim... jaja, har skikkelig mensmurringer i dag, så da kommer nok tanta snart 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Så har vi lært å aldri lese av en g-test etter tidsfristen! 😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Gravid2018 said:

Jeg testet hver dag i flere uker. Ville anbefalt og ikke teste noe mer. Jeg ble bare så stressa. :(  Uteblitt mens er godt nok!

Gratulerer. ❤️

Uke 16 her, men jeg testet i flere uker selv. Mener og huske at siste testen jeg kjøpte var i uke 9 eller 10 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hello ladies! 

8 dpo og ikm på lørdag. det kløør i testefingrene og jeg får ikke tiden til å gå! noen andre som er i samme situasjon! tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Memira skrev:

Gratulerer såååå mye 😍😍😍

tuusen takk, helt surrealistisk❤

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gakkepus skrev:

Uke 16 her, men jeg testet i flere uker selv. Mener og huske at siste testen jeg kjøpte var i uke 9 eller 10 

Hvorfor teste du så mange ganger?

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, bondekone skrev:

IKM i dag, og enda ingen mens. Ble plutselig litt spent her! Første PP jeg ikke har følt trang til å teste, har vært helt sikker på at det ikke gikk denne mnd. Men nå begynner jeg jo å lure😜 Har hatt litt korte lutealfaser (11-12 dager) og har derfor testet ut wild yam denne gangen, så mulig bare derfor (13 dpo nå).

er den ikke kommet til i morgen blir det test da. Egenlig ingenting som tyder på graviditet, har hatt alle de vanlige pms symptomene, samt at jeg syns det virker som livmortappen er åpen, så antakelig er mens på vei...

Hold oss oppdatert! Er ikke alle som fåe symptomer selvom jeg for min del hadde i bøtter og spann🙊

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Gravid2018 skrev:

Jeg testet hver dag i flere uker. Ville anbefalt og ikke teste noe mer. Jeg ble bare så stressa. :(  Uteblitt mens er godt nok!

Gratulerer. ❤️

Det er ett veldig godt tips. Kjenner på stresset allerede. "Enn hvis den neste testen viser negativ", osv. Men testen var klinkende klar og mine vonde bryst (!!!) er ett godt tegn. Tusen takk❤ Hvor langt er du på vei?

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor teste du så mange ganger?

Anonymkode: 7fdc3...73c

Tja,fordi en tidligere SA samt to kjemieske graviditeter satte sine spor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold oss oppdatert! Er ikke alle som fåe symptomer selvom jeg for min del hadde i bøtter og spann🙊

Anonymkode: 7fdc3...73c

Måtte ta en test i stad, blendahvit... Så er nok mulig at Wild yam "bare" har virket slik den skal (og det er jo for så vidt positiv i seg selv). TR kommer nok i morgen regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ett veldig godt tips. Kjenner på stresset allerede. "Enn hvis den neste testen viser negativ", osv. Men testen var klinkende klar og mine vonde bryst (!!!) er ett godt tegn. Tusen takk❤ Hvor langt er du på vei?

Anonymkode: 7fdc3...73c

Jeg for min del studerte om de ble sterkere. Fikk panikk da den ble liiiitt svakere, kjøpte mange fler tester. Brukt flere tusen på tester tror jeg. :fnise:

Er 8+1 i dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, Fugleskremsel said:

hello ladies! 

8 dpo og ikm på lørdag. det kløør i testefingrene og jeg får ikke tiden til å gå! noen andre som er i samme situasjon! tips mottas med takk!

IKM lørdag her og... venter og venter, men har bestemt meg for å ikke teste før tidligst søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mika2 skrev:

IKM lørdag her og... venter og venter, men har bestemt meg for å ikke teste før tidligst søndag...

tiden går så enormt tregt denne pp. sikkert fordi jeg har begynt å tempe pg derfor tenker ekstre mye på det hver dag. tempen er blitt så lav og, så jeg er ekstra usikker nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gravid2018 skrev:

Jeg for min del studerte om de ble sterkere. Fikk panikk da den ble liiiitt svakere, kjøpte mange fler tester. Brukt flere tusen på tester tror jeg. :fnise:

Er 8+1 i dag. :) 

Nei huff, det klare ikke jeg😂🙊 merker du på kroppen at du er gravid? 

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Fugleskremsel said:

tiden går så enormt tregt denne pp. sikkert fordi jeg har begynt å tempe pg derfor tenker ekstre mye på det hver dag. tempen er blitt så lav og, så jeg er ekstra usikker nå

ja, det går sakte.. reiser på påskeferie, så får forhåpentligvis noe annet å tenke på de neste dagene.

kjenner jo på alle "symptomer" hele tiden, idag fesk har jeg skikkelige murringer og vondt i korsryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei huff, det klare ikke jeg😂🙊 merker du på kroppen at du er gravid? 

Anonymkode: 7fdc3...73c

Ja, jeg blir fort kvalm og uggen om jeg går for lenge mellom hvert måltid. Murringer av og til, trøtt og sliten(!), puppene er av og på ømme og har vokst litt. Litt følsom for lukter, jeg som elsker såper med sterke lukter måtte igår kjøpe neutral håndsåpe, ble uvel av den vi hadde. Hadde omgangssjuka fra torsdag-lørdag så det gjør jo at jeg har vært litt ekstra uvel. Men slik symptomene er nå er helt holdbart, må bare ta litt flere pauser og slik. :) 

Begynner føle meg trygg på at dette går bra, selv om jeg også er redd for at noe går galt.

Trodde ikke det hadde klaffa den måneden det gjorde, jeg har jo maaaast og venta på symptomene. Var jo trøtt og hadde ømme pupper, men trodde kvalmen skulle kaste seg på meg og jeg skulle bli dårlig med en gang. Først da jeg var 7 fullgåtte begynte det ta seg mer opp. 😀

Vi er utrolig heldige, det klaffet i PP2 for oss. PP1 prøvde vi helt feil tidspunkt da jeg ikke hadde helt kontroll på eggløsning osv.

 

lykke til, det føles helt uvirkelig når man først blir gravid. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mens to dager for sent! Tok negativ test på mandag, så regnet med det ikke var noe (var da 13 dpo, og ble tatt på kvelden, 2 timer etter sist toalettbesøk)

Nå er jeg 15 dpo- tror dere den bør vise riktig svar selv på kveldsurin? Har ingen tester hjemme (bestilte nye fra ebay i går, så stor tro hadde jeg på denne PP :P ) Skal kjøpe nå. Tenker egentlig å vente til i morgen, da bør svare være korrekt. Men samtidig regner jeg jo kanskje med svaret er korrekt på kveldsurin i dag, gravid eller ei?:tongue:

Jeg kjenner ingenting til at mens skal komme. Noen bittesmå murringer av og til, men ingenting mer. I helga derimot kjentes det veldig, og natt til mandag måtte jeg sove med varmepute over magen fordi det var vondt. Regnet liksom med at mens kom da, men ingen antydninger...

Med min flaks kommer vel mens 1 time etter test :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

Nå er mens to dager for sent! Tok negativ test på mandag, så regnet med det ikke var noe (var da 13 dpo, og ble tatt på kvelden, 2 timer etter sist toalettbesøk)

Nå er jeg 15 dpo- tror dere den bør vise riktig svar selv på kveldsurin? Har ingen tester hjemme (bestilte nye fra ebay i går, så stor tro hadde jeg på denne PP :P ) Skal kjøpe nå. Tenker egentlig å vente til i morgen, da bør svare være korrekt. Men samtidig regner jeg jo kanskje med svaret er korrekt på kveldsurin i dag, gravid eller ei?:tongue:

Jeg kjenner ingenting til at mens skal komme. Noen bittesmå murringer av og til, men ingenting mer. I helga derimot kjentes det veldig, og natt til mandag måtte jeg sove med varmepute over magen fordi det var vondt. Regnet liksom med at mens kom da, men ingen antydninger...

Med min flaks kommer vel mens 1 time etter test :dry:

Nå skal det ikke ha noe å si om du tar testen på kvelden, da du er forbi ikm dagen! ☺ Jeg tok digital test igårkveld og jeg er 3 dager dpo nå, og den ga utslag med en gang ☺ jeg fikk positiv test på mandag på morgenurinen vettu☺

Anonymkode: 7fdc3...73c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...