Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018


månki

Anbefalte innlegg

Behandling hos Purvis på mannen har ikke fungert, så vi må henvises videre til prøverør. Tung beskjed å få selv om det var forventet. Resultatene var veldig dårlige, så det er en liten del av meg som lurer på om vi noen sinne kommer til å få barn.... Tøft.... Mannen synes nok også at dette er veldig tøft, men han låser alt innvendig og blir bare veldig sur når jeg prøver å ta det opp. Han vil absolutt ikke videre til prøverør... Uff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.3.2018 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :D

Då teste eg 18.mars.

Anonymkode: ceec0...c8d

Hvordan gikk det, var testen positiv?

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2018 den 22.40, Memira skrev:

12-13 dpo i dag😌 stikker voldsomt i livmor titt og ofte, det jeg trodde var uren hud på 7dpo er ti ganger værre nå, utflod har avtatt i mengde men ikke form og farge - fortsatt hvit og kremet, vonde bryster(!) denne kom i går, ellers har jeg blitt forkjølt så jeg er mye trøtt pga dette... negativ test i går, men enda noe tidlig... fortsatt ingen tr, og så lenge hun er fraværende så lar jeg meg selv leve i håpet 😍

Jeg har helt like "symptomer" som deg. Fikk fryktelig uren hud rundt 7-8 dpo. I ansiktet, og ikke minst på ryggen. Store byller. Dro faktisk på salong og fikk ansiktsrens forledendag. 

Jeg har kjent murring/stikking på venstre side, siden 3 dpo. Hatt det hver dag, men ikke konstant. Er vondt å nyse eller ta i når jeg tisser bl.a. 

Har også hvit/kremete utflod mer enn normalt. Ømme bryst kom for 3 dager siden, men ikke hele brystet- mest på sidene. Så igår at jeg har fått en "ny" markant blodåre under brystvorten(e) på begge bryst. 

Kjenner at murringene har tatt seg opp i løpet av idag, frykter tr i helga. 😐 Ikm mandag 26.03.. 

Er vel neppe gravid??? 

2. pp

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har helt like "symptomer" som deg. Fikk fryktelig uren hud rundt 7-8 dpo. I ansiktet, og ikke minst på ryggen. Store byller. Dro faktisk på salong og fikk ansiktsrens forledendag. 

Jeg har kjent murring/stikking på venstre side, siden 3 dpo. Hatt det hver dag, men ikke konstant. Er vondt å nyse eller ta i når jeg tisser bl.a. 

Har også hvit/kremete utflod mer enn normalt. Ømme bryst kom for 3 dager siden, men ikke hele brystet- mest på sidene. Så igår at jeg har fått en "ny" markant blodåre under brystvorten(e) på begge bryst. 

Kjenner at murringene har tatt seg opp i løpet av idag, frykter tr i helga. 😐 Ikm mandag 26.03.. 

Er vel neppe gravid??? 

2. pp

Anonymkode: 7fdc3...73c

Det er ingenting av det der som tilsier at du IKKE er gravid i alle fall, så er bare å smøre seg med tolmodighet å vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tok jeg ut spiralen :fnise::nori:  Fikk en liten blødning med en gang som gikk over etter noen timer. Gynekolog sa det bare var å «kjøre på», trenger ikke vente på første mens. Jeg har ikke satt meg kjempe godt inn i hvordan det fungerer enda i forhold til eggløsning. Det jeg lurer på er når jeg bør begynne å teste for eggløsning? Gynekolog sa at eggløsning kommer uansett først? Planen var jo egentlig vente på mens og så teste etter sånn 10-12 dager etter mens. Tenker jeg feil da? Har kjøpt bøttevis av EL tester på ebay🙈

Anonymkode: 49652...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Idag tok jeg ut spiralen :fnise::nori:  Fikk en liten blødning med en gang som gikk over etter noen timer. Gynekolog sa det bare var å «kjøre på», trenger ikke vente på første mens. Jeg har ikke satt meg kjempe godt inn i hvordan det fungerer enda i forhold til eggløsning. Det jeg lurer på er når jeg bør begynne å teste for eggløsning? Gynekolog sa at eggløsning kommer uansett først? Planen var jo egentlig vente på mens og så teste etter sånn 10-12 dager etter mens. Tenker jeg feil da? Har kjøpt bøttevis av EL tester på ebay🙈

Anonymkode: 49652...d57

Bare å begynne å teste etter EL med en gang om du har kjøpt i «bøttevis» 😂 EL kommer alltid før mens, men når den evt kommer er jo vanskelig å si når du har gått på prevensjon. Det kan ta alt fra 1 dag til 9 mnder 😅😅 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har helt like "symptomer" som deg. Fikk fryktelig uren hud rundt 7-8 dpo. I ansiktet, og ikke minst på ryggen. Store byller. Dro faktisk på salong og fikk ansiktsrens forledendag. 

Jeg har kjent murring/stikking på venstre side, siden 3 dpo. Hatt det hver dag, men ikke konstant. Er vondt å nyse eller ta i når jeg tisser bl.a. 

Har også hvit/kremete utflod mer enn normalt. Ømme bryst kom for 3 dager siden, men ikke hele brystet- mest på sidene. Så igår at jeg har fått en "ny" markant blodåre under brystvorten(e) på begge bryst. 

Kjenner at murringene har tatt seg opp i løpet av idag, frykter tr i helga. 😐 Ikm mandag 26.03.. 

Er vel neppe gravid??? 

2. pp

Anonymkode: 7fdc3...73c

Høres ut som vi har det helt likt 😂 jeg fikk svak skyggestrek på en test i dag, så svak at jeg ikke kunne se om det var farge på den.. 😫 prøver igjen i morgen eller på søndag så får vi se 😌😌😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Memira skrev:

Høres ut som vi har det helt likt 😂 jeg fikk svak skyggestrek på en test i dag, så svak at jeg ikke kunne se om det var farge på den.. 😫 prøver igjen i morgen eller på søndag så får vi se 😌😌😌

Jepp, så er du gravid er jeg gravid! 😂😂 kjøpte en test igår jeg. Var akkurat på do nå, men glemte selvsagt å teste😝 

Dette er så spennende! Bruker du/dere oppdatere sambo om hver minste lille endring i kroppen? 

Min sier bare 'oi oi, det må jo bety noe bra' hver gang, så nå holder jeg disse symptomene litt for meg selv 🙊

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, bondekone skrev:

Det er ingenting av det der som tilsier at du IKKE er gravid i alle fall, så er bare å smøre seg med tolmodighet å vente ;)

Er som å smøre seg med tålmodighet laget av sirup dette her😝 Er du gravid/har barn? 

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er som å smøre seg med tålmodighet laget av sirup dette her😝 Er du gravid/har barn? 

Anonymkode: 7fdc3...73c

Neida, er på PP 5 nå ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på jeg også! 

sluttet på pillen i desember, fikk bortfallsblødning. Og fikk mensen på januar igjen (26 dager etter sist mensen). Men har ikke hatt mensen siden.. Men igår ble jeg kvalm, har fått vonde og ømme nipler. Men det hadde jeg også etter jeg sluttet på pillen frem til mensen på januar. 
Blir frustrert jeg, har ikke hatt mensen på 70 dager -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, så er du gravid er jeg gravid! 😂😂 kjøpte en test igår jeg. Var akkurat på do nå, men glemte selvsagt å teste😝 

Dette er så spennende! Bruker du/dere oppdatere sambo om hver minste lille endring i kroppen? 

Min sier bare 'oi oi, det må jo bety noe bra' hver gang, så nå holder jeg disse symptomene litt for meg selv 🙊

Anonymkode: 7fdc3...73c

Vi krysser fingrene for det! Jeg fikk positiv i dag, men først timer etter fristen.. tok den og den var blenda, så på den igjen noen timer senere, da var den tydelig positiv??? Vet ikke hva jeg skal tro, venter noen dager å ser 😍😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, så er du gravid er jeg gravid! 😂😂 kjøpte en test igår jeg. Var akkurat på do nå, men glemte selvsagt å teste😝 

Dette er så spennende! Bruker du/dere oppdatere sambo om hver minste lille endring i kroppen? 

Min sier bare 'oi oi, det må jo bety noe bra' hver gang, så nå holder jeg disse symptomene litt for meg selv 🙊

Anonymkode: 7fdc3...73c

Nei, jeg oppdaterer ikke 😅 da hadde han blitt gal 😂 jeg sier gjerne «satan så vond brystene er» eller lignende men, ikke hver minste stikk i livmor eller deling om økt utflod 😂😂 tror ikke han er like nysgjerrig på symptomene som jeg, han bryr seg stort sett om resultatet ⭐️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 19.25, Memira skrev:

Nei, jeg oppdaterer ikke 😅 da hadde han blitt gal 😂 jeg sier gjerne «satan så vond brystene er» eller lignende men, ikke hver minste stikk i livmor eller deling om økt utflod 😂😂 tror ikke han er like nysgjerrig på symptomene som jeg, han bryr seg stort sett om resultatet ⭐️

Høres ut som mannfolk flest 🙊 En tanke slo meg i dag at det virket rart å ha vondt i siden når man trykker der..Mistenker selv nå at det kan være en cyste jeg har og ikke at jeg er gravid..Tenker selvsagt det værste 😐 Venter mensen i morgen, har ikke testet enda da det likavel er kveld nå..

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 19.22, Memira skrev:

Vi krysser fingrene for det! Jeg fikk positiv i dag, men først timer etter fristen.. tok den og den var blenda, så på den igjen noen timer senere, da var den tydelig positiv??? Vet ikke hva jeg skal tro, venter noen dager å ser 😍😅

Så spennende!! Nå lurer jeg fælt på om du er gravid altså, du må holde oss oppdatert! 😁👏

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.3.2018 den 16.04, bondekone skrev:

Neida, er på PP 5 nå ;) 

Det tar tid dette her! 

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende!! Nå lurer jeg fælt på om du er gravid altså, du må holde oss oppdatert! 😁👏

Anonymkode: 7fdc3...73c

Negativ i dag 😢 venter noen dager før jeg tester igjen nå. Er 18 dpo i dag, men fortsatt ingen mens.. rart dette her 😑😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Memira skrev:

Negativ i dag 😢 venter noen dager før jeg tester igjen nå. Er 18 dpo i dag, men fortsatt ingen mens.. rart dette her 😑😑

Har du hatt regelmessige sykluser før?

Anonymkode: 7fdc3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som mannfolk flest 🙊 En tanke slo meg i dag at det virket rart å ha vondt i siden når man trykker der..Mistenker selv nå at det kan være en cyste jeg har og ikke at jeg er gravid..Tenker selvsagt det værste 😐 Venter mensen i morgen, har ikke testet enda da det likavel er kveld nå..

Anonymkode: 7fdc3...73c

Tok test idag på morgenurin. Den var positiv!! 😁😁😁😁😁 bør jeg teste flere ganger? herregud vet ikke hva jeg skal si eller gjøre nå jeg!

Anonymkode: 7fdc3...73c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...