Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018


månki

Anbefalte innlegg

Første prøve periode!! 

Ønsker så utrolig mye å bli preggo. 

Anonymkode: fd67b...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk, er skikkelig på prøverkjøret. 🙄 er 11 dpo nå, og er kronisk trøtt. Nekter meg selv å teste, vil heller få mensen enn at en blank test lyser mot meg. 

Anonymkode: 81581...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren

Endelig er vi i gang! Har fått rekvisisjon på blodprøver som må taes før gynekologtimen for å undersøke progesteron og hormonprøver 😊 samt et kjema med info om meg og mannen som må fylles ut. Er så glad for å endelig få hjelp og starte utredningen! Fortell gjerne deres egne erfaringer med å starte utredning for ufrivillig barnløshet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katteelskeren skrev:
 

Endelig er vi i gang! Har fått rekvisisjon på blodprøver som må taes før gynekologtimen for å undersøke progesteron og hormonprøver 😊 samt et kjema med info om meg og mannen som må fylles ut. Er så glad for å endelig få hjelp og starte utredningen! Fortell gjerne deres egne erfaringer med å starte utredning for ufrivillig barnløshet. 

Lykke til! Vi skal i gang med mindre der skjer mirakler før nyttår. 

Anonymkode: 81581...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Lykke til! Vi skal i gang med mindre der skjer mirakler før nyttår. 

Anonymkode: 81581...169

Tusen takk! Har gynekologtime 06.12 og er veldig spent på hva de finner ut. Lykke til dere også! Håper dere får det til på egenhånd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig begynt å tempe, da jeg mistenker at vi aldri helt har truffet på EL før (PP4). Men nå som vi først har funnet den (tror jeg), så er sambo bortreist... Hadde EL i går eller forigårs, så vidt jeg kan forstå på grafen (den begynte å gå opp i går). Har ingen andre symptomer, men har ikke pleid å ha det heller. Hadde sex søndag, mandag og tirsdag. Og regner med det blir i kveld. Men altså ikke de to dagene jeg mistenker at var rett. Krysser fingrene for treff likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Helene123456789 skrev:
 

Da ble det Juli baby på oss 😍( forhåpentlighvis ) etter 2 mnd på letrozol så satt det 😍❤️

1A2172B0-4196-4307-B2C9-9CA09495DF1E.jpeg

Gratulerer! Kan jeg spør om grunnen for letrozol? Manglet du EL? Er selv på første runde med letrozol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, bondekone skrev:
 

Gratulerer! Kan jeg spør om grunnen for letrozol? Manglet du EL? Er selv på første runde med letrozol.

Jeg hadde mangel på EL. Så letrozol fungerte kjempebra på meg ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren
7 timer siden, Helene123456789 skrev:
 

Jeg hadde mangel på EL. Så letrozol fungerte kjempebra på meg ☺️

Gratulerer! Har du noen spesielle symptomer som uregelmessig syklus? Har stabil syklus, men håper hvis de finner noe galt med meg, så er det kun manglende el. Det virker «lettere» å fikse 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Katteelskeren skrev:
 

Gratulerer! Har du noen spesielle symptomer som uregelmessig syklus? Har stabil syklus, men håper hvis de finner noe galt med meg, så er det kun manglende el. Det virker «lettere» å fikse 😊

Eneste jeg la merke til var at jeg ikke fikk mensen etter jeg sluttet på p pillen. Fant da bare ut at jeg skulle sjekke det opp 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering; Vi er i første prøveperiode. Babyen vi har fra før er snart 8 mnd, og jeg fikk min første ordentlige og etterlengtede TR den 7. oktober😁 Hvis syklusen er på tur igjen så skulle EL ha vært den 21. I dagene før hadde jeg mye murringer. Kjente at noe var på gang! Hadde derimot ikke EL-slim som jeg har hatt før. Igår, 6 DPO hadde jeg murringer hele dagen + EL-slim! Nå er jeg veldig usikker på om jeg hadde EL igår, om det bare var vanlige mensmurringer eller om jeg er gravid! Jeg husker at jeg alltid har hatt murringer før EL, men kan ikke huske om jeg pleide å ha murringer etter!😜 Rett før jeg fant ut at jeg var gravid med førstemann så hadde jeg murringer og kort lunte. Trudde TR skulle komme, men testa positivt en dag før IKM! 

Er med andre ord veldig spent nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg aldri har vært så glad for TR før - nesten fire uker etter SA i uke 12, ser det ut som at syklusen er i gang igjen og neste PP kan begynne! (Graviditeten som endte i SA var min første, og satt på første PP - blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen. Regner med at det neppe klaffer så fort igjen, men har håp om positiv test i 2018 fremdeles. 😊 )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter på tante rød. Den er forsinket, men negative tester. Jeg har fått menssmerter i dag, 3 dager over det jeg trodde. Argh vil enten ha TR eller positiv test. 

Anonymkode: fd67b...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager til ikm, altså 6 dager siden forventet el.. jeg har så mensen smerter og stikninger i magen.. Noen?😞💞❤️

Anonymkode: ec8f0...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

9 dager til ikm, altså 6 dager siden forventet el.. jeg har så mensen smerter og stikninger i magen.. Noen?😞💞❤️

Anonymkode: ec8f0...637

Pleier å ha det som ettervirkninger av eggløsning.

Anonymkode: a77c7...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke vært her inne på en stund nå, forrige syklus leste jeg ALT jeg kom over på forum, googlet alt jeg kom på hver eneste dag, i tillegg prøvde jeg alle kjerringråd jeg kom over, og ble ganske deppa når det forstatt ikke klaffa og tanta kom. Denne syklusen har jeg derfor hatt forums-forbud haha. Men nå har jeg altså ikke klart å holde meg helt borte allikevel. Dpo land er hardt. Er nå 6dpo.. halvveis til ikm. Vi prøvde concieve plus glidemiddel denne gangen. Ellers så er jeg litt redd for å håpe noe denne mnd, men for første gang siden vi begynte å prøve i januar, har jeg ikke ømme bryst etter el! Har alltid fått det samtidig med el, og har vart til tanta kom, men denne gangen er de ikke ømme.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Dria skrev:
 

Har ikke vært her inne på en stund nå, forrige syklus leste jeg ALT jeg kom over på forum, googlet alt jeg kom på hver eneste dag, i tillegg prøvde jeg alle kjerringråd jeg kom over, og ble ganske deppa når det forstatt ikke klaffa og tanta kom. Denne syklusen har jeg derfor hatt forums-forbud haha. Men nå har jeg altså ikke klart å holde meg helt borte allikevel. Dpo land er hardt. Er nå 6dpo.. halvveis til ikm. Vi prøvde concieve plus glidemiddel denne gangen. Ellers så er jeg litt redd for å håpe noe denne mnd, men for første gang siden vi begynte å prøve i januar, har jeg ikke ømme bryst etter el! Har alltid fått det samtidig med el, og har vart til tanta kom, men denne gangen er de ikke ømme.. 

 

Jeg har ikke hatt ømme bryster etter eggløsning de gangene jeg har blitt gravid. Det har komt etter IKM. Ellers pleier jeg å få det rett etter eggløsning😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2018 den 19.09, Twilight_Sparkle skrev:
 

Tror jeg aldri har vært så glad for TR før - nesten fire uker etter SA i uke 12, ser det ut som at syklusen er i gang igjen og neste PP kan begynne! (Graviditeten som endte i SA var min første, og satt på første PP - blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen. Regner med at det neppe klaffer så fort igjen, men har håp om positiv test i 2018 fremdeles. 😊 )

Som å lese min egen historie, bare at jeg hadde MA. Ble sååå glad sist mnde når TR kom etter utskraping. Ikke like god stemning når den kom igjen denne uka 😒 Så nå blir det EL-testing om en god uke, vil ikke misse denne gangen.. Håper dere treffer i 2018, håper det selv ❤

Anonymkode: 71806...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, frk.Sanna skrev:
 

Jeg har ikke hatt ømme bryster etter eggløsning de gangene jeg har blitt gravid. Det har komt etter IKM. Ellers pleier jeg å få det rett etter eggløsning😀

Ja jeg har lest det er noen som har det sånn her inne 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...