Gjest NotNaomi Skrevet 21. november 2017 #1 Del Skrevet 21. november 2017 Har tenkt til å kjøpe et fint vinglass til en venninne til jul. Skal jo kjøpe en god vin også , men det har lite med saken å gjøre da. Jeg lurer på hvor en får gravert inn skrift på glasset. Har tenkt det skal stå " Vivians Weekendglass". Hun elsker nemlig helger og vin :-D Men hvor skal jeg gå for å få gravert inn ? Ikke via nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. november 2017 #2 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Hos en gullsmed? Men vet ikke om de graverer glass...Du kan jo høre Endret 21. november 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 21. november 2017 #3 Del Skrevet 21. november 2017 3 minutter siden, Calandria skrev: Hos en gullsmed? Men vet ikke om de graverer glass...Du kan jo høre Takk. Jeg tenkte det samme! Når vi er to som tenker det,er det jo mulig :-) kunne skrevet med glassmaling,men gravert er litt finere syns jeg. Skal høre i byen i morgen jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå