Gå til innhold

Benedicthe Bjerke


Katten

Anbefalte innlegg

Gjest jentekvinne

Jeg synes Benedicte er tøff som legger ut det innlegget på bloggen. Jeg fikk faktisk mer respekt for henne. Jeg har gjort mye dumt når jeg var yngre selv om stjeling var aldri en av tingene. Stjeling er kriminelt og absolutt ikke noe jeg støtter eller liker. Men folk forandrer seg og det virker som om Benedicte har lært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, jentekvinne skrev:
 

Jeg synes Benedicte er tøff som legger ut det innlegget på bloggen. Jeg fikk faktisk mer respekt for henne. Jeg har gjort mye dumt når jeg var yngre selv om stjeling var aldri en av tingene. Stjeling er kriminelt og absolutt ikke noe jeg støtter eller liker. Men folk forandrer seg og det virker som om Benedicte har lært. 

Virker som hun har lært? Nå sist var jo gensersaken, det tok MANGE dager og var press fra alle kanter før hun unnskylte seg..Og det tok latterlig lang tid før hun gadd å kreditert bildene på instagram.

For meg virker det motsatt. Når man har lært, så gjør man ikke dumme ting etterpå. Det hjelper ikke å skrive at man har lært, man må faktisk vise det. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at hun ikke har gjort opp etter seg. Betalt "venninnen" tilbake for eksempel burde være det MINSTE hun kunne gjort. Hun har nok hatt råd til det de siste årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Samme skrev:
 

Jeg synes det er rart at hun ikke har gjort opp etter seg. Betalt "venninnen" tilbake for eksempel burde være det MINSTE hun kunne gjort. Hun har nok hatt råd til det de siste årene. 

Hadde hun gjort det, så hadde hun nok sluppet unna alt styret nå. Må være ubehagelig at denne saken stadig trekkes frem i lyset. Skjønner ikke at hun ikke betaler tilbake de det gjelder og blir ferdig med saken (-e).

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Alle gjør dumme ting, og dersom du gjør opp for deg og ber om unnskyldning er det rom for å bli ferdig med saker. 

MEN

Hun skriver «jeg var ung og eventyrlysten...» i mitt hode to positive egenskaper. Det er pussige formuleringer når handlingene i så stor grad er negative, ja faktisk kriminelle. Å unnskylde kriminelle handlinger med at man var «eventyrlysten» som om det liksom skal gjøre handlingen mer forståelig og akseptabel vitner om en manglende forståelse for alvorlighetsgraden. At hun ikke har gjort opp for seg setter to tjukke streker under konklusjonen om at det mangler et og annet moralsk sett.

Det eneste formildende er at hun i alle fall innrømmer det nå, men særlig mye hjelp er det jo ikke i det. 

Det kan ikke være lett å være henne nå, men jeg synes det er flott at det gjøres en greie ut av det, til skrekk og advarsel for andre som føler seg «eventyrlystne».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ung og dum, er vel mer dekkende. 22 år eller rundt der? Vel, såå ungt er det da ikke. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Hollie skrev:
 

Regner med det er mulig å ha bachelor i sykepleie, uten å ha autorisasjon som sykepleier? Så det er ikke et bevis. 

 

14 timer siden, Nobile skrev:
 

Hun kan vel strengt tatt ikke inneha autorisasjon selv om hun er ferdig med utdannelsen ? Aner ikke hva hun har jobbet med/ som men kan jo tenkes hun ikke har hatt behov for autorisasjon ennå. 

 

Det er mulig ja, men samtidig rart. De fleste skoler sender automatisk liste med søknad om autorisasjon for dem som er ferdig utdannet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, nicecar skrev:
 

Det har vel noe med at hun ikke har gjort opp med hun andre kvinnen. Hadde Benedicte vært så oppriktig lei seg som hun hevder å være så hadde hun lagt en avbetalingsplan med kvinnen hun stjal fra slik at hun fikk tilbake alle pengene sine, og ikke bare sendt henne en unnskyldning der hun regelrett også ber om at dette ikke kommer ut.

er det bekreftet at hun ikke har gjort opp for seg, betalt tilbake? ….. eller er det bare spekulasjoner

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Samme skrev:
 

Leste i kommentarfeltet til hun som ble stjålet kredittkortet fra, og der har hun ikke gjort opp for seg, nei. 

Ja så at hun fikk direkte spørsmål,, om Benedicthe hadde gjort opp for seg. Men kan ikke se at hun  har  svart på det?

Endret av Lana01
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lana01 skrev:
 

Ja så at hun fikk direkte spørsmål,, om hun hadde gjort opp for seg. Men kan ikke se at hun  har  svart på det?

Det er kanskje sant dette. 

Men regner med BB hadde skrevet i innlegget noe om at hun hadde gjort opp for seg hvis hun virkelig hadde det? I innlegget skrev hun jo bare noe sånn som "jeg har sagt unnskyld flere ganger" 

men da blir det kanskje bare spekulasjoner ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Samme skrev:
 

Det er kanskje sant dette. 

Men regner med BB hadde skrevet i innlegget noe om at hun hadde gjort opp for seg hvis hun virkelig hadde det? I innlegget skrev hun jo bare noe sånn som "jeg har sagt unnskyld flere ganger" 

men da blir det kanskje bare spekulasjoner ja.

Ja, hvorfor skulle hun ikke svare på spørsmålet, hvis det var tilfelle at hun ikke hadde fått tilbakebetalt pengene? Hun har jo ikke noe  problem med å henge henne ut ellers.  Det er det jeg tenker. Uansett blir det spekulasjoner ja... hvis det ikke er bekreftet

Endret av Lana01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver Benedicte i blogginnlegget sitt at hun har gjort opp for seg da? Hvis hun har betalt tilbake, ville hun vel garantert skrevet det der, siden det er en formildende omstendighet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Veslefrikk skrev:
 

Hadde hun gjort opp for seg så tviler jeg på at R. Liodden hadde lagt ut det innlegget nå. Da hadde nok saken vært ute av verden. Så det innlegget svarer for seg selv. 

Jeg er slett ikke overbevist. Synes det er veldig rart at hun glatt hopper  over  dette spørsmålet, da hun har  likt alle andre sine kommentarer ( bortsett fra de som kritiserer henne.) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nicecar
11 timer siden, Unika skrev:
 

Virker som hun har lært? Nå sist var jo gensersaken, det tok MANGE dager og var press fra alle kanter før hun unnskylte seg..Og det tok latterlig lang tid før hun gadd å kreditert bildene på instagram.

For meg virker det motsatt. Når man har lært, så gjør man ikke dumme ting etterpå. Det hjelper ikke å skrive at man har lært, man må faktisk vise det. 

Virker ikke som om dama har noe selvinnsikt eller lærer av sine feil. Hadde hun gjort opp med R.L. når hun innså at hun hadde vært "ung og eventyrlysten" så hadde ikke denne saken dukket opp i kjølevannet av genser-skandalen. 12 000,- +/- noen symbolske renter er ingenting målt mot troverdigheten hun nå mister, og eventuelle samarbeidspartnere  som nå kanskje vurderer andre influencere enn henne. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2018 den 15.11, Kaffemonsteret skrev:
 

Skriver Benedicte i blogginnlegget sitt at hun har gjort opp for seg da? Hvis hun har betalt tilbake, ville hun vel garantert skrevet det der, siden det er en formildende omstendighet. 

Enig. 

På hennes siste blogginnlegg la hun til et bilde av vitnemålet hennes. Om hun hadde gjort opp for seg, ville hun garantert lagt ut et screenshot av kontoutskrift også. 

På meldingen hun sendte til R.L. skrev hun noe om hvor jævlig hun har det å bli påminnet hele tiden om dette. Veeel, det beste hadde kanskje vært å gjøre noe med det. 

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2018 den 20.29, bonsaijenta skrev:
 

Enig. 

På hennes siste blogginnlegg la hun til et bilde av vitnemålet hennes. Om hun hadde gjort opp for seg, ville hun garantert lagt ut et screenshot av kontoutskrift også. 

På meldingen hun sendte til R.L. skrev hun noe om hvor jævlig hun har det å bli påminnet hele tiden om dette. Veeel, det beste hadde kanskje vært å gjøre noe med det. 

 

Dette.

Den unnskyldningen virker ikke spesielt genuin når hun ikke gjør opp for seg...

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...