Gå til innhold

Benedicthe Bjerke


Katten

Anbefalte innlegg

1 time siden, nicecar skrev:
 

Det har vel noe med at hun ikke har gjort opp med hun andre kvinnen. Hadde Benedicte vært så oppriktig lei seg som hun hevder å være så hadde hun lagt en avbetalingsplan med kvinnen hun stjal fra slik at hun fikk tilbake alle pengene sine, og ikke bare sendt henne en unnskyldning der hun regelrett også ber om at dette ikke kommer ut.

Enig.

Man får jo et inntrykk av hvordan økonomien hennes er nå utifra Instagrammen hennes. Så hun burde hatt mulighet til å gjøre opp for seg for lengst. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Hollie skrev:
 

Regner med det er mulig å ha bachelor i sykepleie, uten å ha autorisasjon som sykepleier? Så det er ikke et bevis. 

Ja, det er mulig. Men sykepleier er en beskyttet tittel - man kan ikke kalle seg sykepleier hvis man ikke har autorisasjon som sykepleier. Man må søke om autorisasjon, den innvilges alltid når man har en bestått, norsk bachelorgrad i sykepleie. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper sponsorer og samarbeidspartnere tenker seg godt om før de bruker henne igjen. Tre hendelser som på så mange måter sier noe om moralen hennes. Plagiat, tyveri og forfalskning (!).... Ung og dum er på ingen måte noen unnskyldning! Man røyker når man er ung og dum, man drikker seg sørpe dritings når man er ung og dum - man stjeler ikke fra andre med overlegg, eller forfalsker gavekort på sin egen jobb. Jeg er sjokka..

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gulleplutt skrev:
 

Det var ryddig av henne. Hun er neppe alene om å ha gjort noe dumt som ung. Synes innlegget på  facebooksiden fra hun som hadde blitt utsatt for tyveriet var hårreisende. Snakk om offentlig gapestokk. 

Enig.  Ikke bare er det en offentlig gapestokk, det er ulovlig også. Man kan ikke offentliggjøre videoen, eller en fortrolig  samtale , uten samtykke fra begge parter, hvis samtalen krenker den ene parten. Hun som har offentliggjort dette  risikerer  og bli kastet ut av FB, og også en anmeldelse  for  dette. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lana01 skrev:
 

Enig.  Ikke bare er det en offentlig gapestokk, det er ulovlig også. Man kan ikke offentliggjøre videoen, eller en fortrolig  samtale , uten samtykke fra begge parter, hvis samtalen krenker den ene parten. Hun som har offentliggjort dette  risikerer  og bli kastet ut av FB, og også en anmeldelse  for  dette. 

 

Hvor er dette innlegget på Facebook? Hvem har skrevet det? Finner ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:
 

Ja, det er mulig. Men sykepleier er en beskyttet tittel - man kan ikke kalle seg sykepleier hvis man ikke har autorisasjon som sykepleier. Man må søke om autorisasjon, den innvilges alltid når man har en bestått, norsk bachelorgrad i sykepleie. 

https://register.helsedirektoratet.no/Hpr

Man kan søke opp alle med autorisasjoner innen helse her. Med fødselsdato og etternavn. 

Fant ingen Bjerke der med den fødselsdatoen som står på vitnemålet. 

Endret av Senil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, 2ney skrev:
 

ENIG!!!

Det er mange flere som desverre er berørt av dette, så eneste riktige i følge mitt syn, er at Benedichte Bjerke tar ansvar for hva hun har gjort.. Ung og dum...? Uansett... Loven er brutt, ansvar må taes... 

Hvor gammel var hun egentlig da? Hun var vel gammal nok til å vite mellom rett og galt? 

Jeg tenker det er surt for Randi og de andre som har vært offer for handlingene hennes å se henne og Igor skryte over bryllupsbudsjettet deres og alt det andre forbruket. 12000kr den gangen var mye penger for en ung kvinne. Tenk å bli frastjålet mye penger i et fremmed land. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Senil skrev:
 

https://register.helsedirektoratet.no/Hpr

Man kan søke opp alle med autorisasjoner innen helse her. Med fødselsdato og etternavn. 

Fant ingen Bjerke der med den fødselsdatoen som står på vitnemålet. 

Hun kan vel strengt tatt ikke inneha autorisasjon selv om hun er ferdig med utdannelsen ? Aner ikke hva hun har jobbet med/ som men kan jo tenkes hun ikke har hatt behov for autorisasjon ennå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nobile skrev:
 

Hun kan vel strengt tatt ikke inneha autorisasjon selv om hun er ferdig med utdannelsen ? Aner ikke hva hun har jobbet med/ som men kan jo tenkes hun ikke har hatt behov for autorisasjon ennå. 

Man må søke autorisasjon ved endt utdanning, grunnen til at hun ikke har autorisasjon blir kun spekulasjoner, og det får man la være å drive med. Men kan være så enkelt som navnskifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Senil skrev:
 

Man må søke autorisasjon ved endt utdanning, grunnen til at hun ikke har autorisasjon blir kun spekulasjoner, og det får man la være å drive med. Men kan være så enkelt som navnskifte.

Jeg har et yrke hvor jeg har helseautorisasjon, men dette er jo noe jeg selv søkte etter utdannelsen siden jeg skulle jobbe. Hvis man ikke skal jobbe eller jobbe med noe helt annet så må man vel ikke ha søke autorisasjon ? 

Nå vet jeg som sagt ikke hva BB har bedrevet sin tid med endt utdannelse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Kartoffel skrev:
 

Hvor gammel er hun? Ser noen skriver "unge damen". Ser ut som ho er over 40 iallefall. 

Tror hun er ganske nøyaktig 30. Max 1 år +/-. Hun så yngre ut før, før hun plutselig begynte å se veldig annerledes ut. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nobile skrev:
 

Jeg har et yrke hvor jeg har helseautorisasjon, men dette er jo noe jeg selv søkte etter utdannelsen siden jeg skulle jobbe. Hvis man ikke skal jobbe eller jobbe med noe helt annet så må man vel ikke ha søke autorisasjon ? 

Nå vet jeg som sagt ikke hva BB har bedrevet sin tid med endt utdannelse. 

Tror bare at man da ikke kan si man er helsearbeider ( sykepleier) uten den autorisasjonen, for er jo den man mister, hvis man gjør noe galt, man mister ikke vitnemålet. Så slik jeg har forstått det er man ikke sykepleier ved kun å få bestått på en bachelor, men først når man får autorisasjonen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Senil skrev:
 

Tror bare at man da ikke kan si man er helsearbeider ( sykepleier) uten den autorisasjonen, for er jo den man mister, hvis man gjør noe galt, man mister ikke vitnemålet. Så slik jeg har forstått det er man ikke sykepleier ved kun å få bestått på en bachelor, men først når man får autorisasjonen.

 

Det er godt mulig 👍🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Senil skrev:
 

Tror bare at man da ikke kan si man er helsearbeider ( sykepleier) uten den autorisasjonen, for er jo den man mister, hvis man gjør noe galt, man mister ikke vitnemålet. Så slik jeg har forstått det er man ikke sykepleier ved kun å få bestått på en bachelor, men først når man får autorisasjonen.

 

Du har rett. Tittelen sykepleier er beskyttet og man må ha autorisasjon for å bruke den.

https://www.nsf.no/vis-artikkel/654307/------

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arabella3 skrev:
 

Tror hun er ganske nøyaktig 30. Max 1 år +/-. Hun så yngre ut før, før hun plutselig begynte å se veldig annerledes ut. 

Hun er født i 88, men hva er det hun har gjort med utseende sitt? Hun var jo veldig pen og søt før. Er det botox eller noe?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stjernekikkeren skrev:
 

Hun er født i 88, men hva er det hun har gjort med utseende sitt? Hun var jo veldig pen og søt før. Er det botox eller noe?

Jeg trodde seriøst hun var 42.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...