Gå til innhold

litt usikker, men hva skjer med meg


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Dette har jeg aldri opplevd før, men et par dager etter el denne syklusen her har jeg plutselig blitt så unormalt trøtt. Og inn i mellom småkvalm.. Når jeg kommer fra jobb er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke orker å gjøre stort. I tillegg sitter jeg og halvsover på sofan, føler det som om jeg er i et "vakum".

I dag har jeg vært i storform hele dagen. Ryddet og vasket plassen min. Var så sikker på at i dag skulle jeg få gjort mye hjemme.. Men neida, den siste 1/2 timen har jeg sittet her i "vakumet" mitt, gjespa og bare sklidd lengre og lengre ned i stolen min.

Det jeg lurer på nå er om det er mulig at dette kan være et tegn på at vi hadde flaks denne syklusen? Husker at jeg var mye trøtt i forige svangerskap (10 år siden), men ikke om det var SÅ tidlig..

Vi har nå prøvd i 1 1/2 år, og har vært til utredning uten at det finnes noen grunn til at graviditeten uteblir. Kan jo også føye til at det ikke er samme mannen som sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo være at du har hatt EL tidligere enn du trodde? Ellers er det nok litt for tidlig å bli kvalm allerede. Egget må få feste seg først, før kroppen starter å produsere de hormonene som fører til kvalme. Men håper du er gravid!

Jeg er i samme situasjon som deg, venter mens - eller helst ikke! - om en ukes tid... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...