Prestekrage Skrevet 20. november 2017 #1 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Jeg vil gjerne hatt nye trekk på lenestolene mine..type stressless stoler. Noen som har mønster på å sy trekk selv? Ganske fersk i syingen...så vet ikke heeelt om jeg får det til 😕 Endret 21. november 2017 av Prestekrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekrage Skrevet 21. november 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Ingen som kan hjelpe? Trodde hele norge sydde og strikket for tiden... Bare noe enkelt man kan dra over med strikk under e.l.??? Endret 21. november 2017 av Prestekrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Del Skrevet 21. november 2017 4 timer siden, Prestekrage skrev: Ingen som kan hjelpe? Trodde hele norge sydde og strikket for tiden... Bare noe enkelt man kan dra over med strikk under e.l.??? Tror ikke det blir særlig pent, blir skrukkete fort om ikke stoffet er strukket stramt. For å få det skikkelig må stolene trekkes om, og det er litt av en jobb. Har gjort det selv, ble riktig bra, men ville ikke gjort det om igjen! Anonymkode: 67fda...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Del Skrevet 23. november 2017 Lån en bok om omtrekking på biblioteket. Det er sannsynligvis ikke verdt jobben. Anonymkode: 2317b...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå