Gå til innhold

Voldtekter av barn utført av muslimer dysses ned av norske medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så opplagt feil at når ikke du skjønner det selv har det neppe noen hensikt å prøve å forklare det.

Anonymkode: ea093...b9b

fint takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

On 11/22/2017 at 2:25 PM, RoH said:

Økonomisk ser det ut til at vi klarer oss i en særstilling godt i Norge. Vi har nær 10 000 milliarder kroner på bok. Vi har et statsbudsjett som overgår Polen sitt til tross for at de er nesten ti ganger flere innbyggere enn oss. Den største økonomiske trusselen mot velferden i Norge er hvorledes vi behandler menneskene i landet vårt. 

Vi har et mye større problem med at vi er i ferd med og bli en overadministrert bananrepublikk med en omvendt Maslowspyramide som modell.   

Men dette er jo helt avhengig av at kvinnene jobber og betaler skatt. Du mener jo at kvinnene bør være hjemme og ikke betale skatt, for å ta seg av barn og eldre. Dersom du hadde fått viljen din ville familier måtte betale mye mer i egenandeler for skole og helse for eksempel. Grunnen til at kvinnene i innvandrerfamilier ikke behøver å jobbe er jo nettopp fordi de ikke behøver å betale store egenandeler for skattefinansierte tjenester som finansieres av skattebetalerne. 

Anonymkode: 18e29...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Men dette er jo helt avhengig av at kvinnene jobber og betaler skatt. Du mener jo at kvinnene bør være hjemme og ikke betale skatt, for å ta seg av barn og eldre. Dersom du hadde fått viljen din ville familier måtte betale mye mer i egenandeler for skole og helse for eksempel. Grunnen til at kvinnene i innvandrerfamilier ikke behøver å jobbe er jo nettopp fordi de ikke behøver å betale store egenandeler for skattefinansierte tjenester som finansieres av skattebetalerne. 

Anonymkode: 18e29...1c5

Hvor er steinøksa mi, har vist ikke uttrykt meg tydelig nok. 

Tror nok jeg er mer feminist enn mannssjåvinist totalt sett. Jeg ønsker på ingen måte at kvinner skal undertrykkes. Heller ikke at menn skal undertrykkes. Jeg tror øke status på grunnleggende verdiene er et mye bedre virkemiddel, mulig borgerlønn for småbarnsforeldre, fordelt etter den modellen familien finner formålstjenlig er en mye bedre vei og gå. Problemet er at de kvinner og menn som jobber i primærnæringen, produserende sektor, og helse ikke så lett kan erstattes. Skattemessing har nok den norske stat til salt i maten neste 10-15 åra uansett. Pr. d.d. er oljefondet den desidert største inntektskilden til staten.     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, RoH said:

Hvor er steinøksa mi, har vist ikke uttrykt meg tydelig nok. 

Tror nok jeg er mer feminist enn mannssjåvinist totalt sett. Jeg ønsker på ingen måte at kvinner skal undertrykkes. Heller ikke at menn skal undertrykkes. Jeg tror øke status på grunnleggende verdiene er et mye bedre virkemiddel, mulig borgerlønn for småbarnsforeldre, fordelt etter den modellen familien finner formålstjenlig er en mye bedre vei og gå. Problemet er at de kvinner og menn som jobber i primærnæringen, produserende sektor, og helse ikke så lett kan erstattes. Skattemessing har nok den norske stat til salt i maten neste 10-15 åra uansett. Pr. d.d. er oljefondet den desidert største inntektskilden til staten.     

Du sa jo at kvinnene bør være hjemme og ikke bidra til jobb og skatteinntekter til staten, og istedet ta seg av barn og eldre slik man gjør i islamske fattige u-land. Det vil jo være en katastrofe for statsbudsjettet. Kvinner i arbeid er mye viktigere enn oljefondet. De utgjør tross alt halve arbeidsstyrken. 

Quote

 

— Hvis norske kvinners yrkesdeltagelse skulle reduseres til gjennomsnittet i OECD, ville verdien av dette produksjonstapet tilsvare hele oljeformuen vår, også den som befinner seg under bakken, sier Stoltenberg.

Statsministeren mener kvinnene er en underspilt faktor når historien om det han kaller den norske modellen skal skrives.

— Den norske modellen er utenkelig uten likestilling og kvinners deltagelse i arbeidslivet, sier Stoltenberg.

https://www.aftenposten.no/norge/i/3JOEv/Kvinnejobber-mer-verdt-mer-enn-oljen

 

Det er jo kvinner i jobb som betaler regningene til alle de som ikke jobber. Da er det temmelig uærlig å kritisere de som gjør det mulig for kvinner å være hjemme. Tror du innvandrermødre med 5 barn kan være hjemme uten å jobbe dersom de istedet for å få gratis skattebetalerfinansierte tjenester må betale 500 000 kroner i året for skolegang og helsetjenester til barna fordi kvinner i Norge ikke lenger jobber og betaler skatt? 

 

 

Anonymkode: 18e29...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sa jo at kvinnene bør være hjemme og ikke bidra til jobb og skatteinntekter til staten, og istedet ta seg av barn og eldre slik man gjør i islamske fattige u-land. Det vil jo være en katastrofe for statsbudsjettet. Kvinner i arbeid er mye viktigere enn oljefondet. De utgjør tross alt halve arbeidsstyrken. 

Det er jo kvinner i jobb som betaler regningene til alle de som ikke jobber. Da er det temmelig uærlig å kritisere de som gjør det mulig for kvinner å være hjemme. Tror du innvandrermødre med 5 barn kan være hjemme uten å jobbe dersom de istedet for å få gratis skattebetalerfinansierte tjenester må betale 500 000 kroner i året for skolegang og helsetjenester til barna fordi kvinner i Norge ikke lenger jobber og betaler skatt? 

 

 

Anonymkode: 18e29...1c5

http://www.side3.no/vitenskap/--kvinner-koster-staten-113000-kroner-mer-i-aret-enn-menn/3423312378.html

Ikke for at det skal tillegges særlig verdi i debatten etter min mening 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, RoH said:

http://www.side3.no/vitenskap/--kvinner-koster-staten-113000-kroner-mer-i-aret-enn-menn/3423312378.html

Ikke for at det skal tillegges særlig verdi i debatten etter min mening 

 

Men årsaken er jo som det står at hele 1 av 3 kvinner ikke jobber fulltid samt at bare 67.7% av kvinner er i arbeid mot 73.4% for menn. Innvandrerkvinner trekker ned disse tallene for kvinner. Da kan man jo bare tenke seg det vanvittige tapet dersom 0% av kvinnene i Norge skulle være i arbeid og bare være hjemme med barn og eldre. Et vanvittig pengesluk som ville ført til at innvandrerkvinner ble nødt til å betale flere hundretusen kroner i året i egenandeler for skattefinansierte tjenester dersom de ønsket å være hjemme. Da er det plutselig ikke så lett lengre. Hvordan skal man kunne være hjemme med 5 barn dersom man må betale mange hundretusen kroner i året for skolegang og helseforsikring til barna?

Anonymkode: 18e29...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig tilfeldighet at dette skulle bli tema her. Nevnte i en annen tråd at man gjerne har en litt annen kultur for lignende type omgang i en del muslimske kulturer, noe som ble slettet som hatefullt innhold, for så å bli feilaktig gjengitt av moderator, så det er åpenbart mange som er livredde for at denne typen problematikk luftes. 

I nevnte tråd skriver faktisk moderator at de fort anser diskusjoner om sammenheng mellom religion og overgrep for å gå under "hatefullt innhold", så overrasket over at de faktisk har nerver til å la denne diskusjonen gå:

Sitat

...om det blir så generaliserende at det blir en diskusjon om en religion og overgrep, kan den bli ryddet for hatefullt innhold.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men årsaken er jo som det står at hele 1 av 3 kvinner ikke jobber fulltid samt at bare 67.7% av kvinner er i arbeid mot 73.4% for menn. Innvandrerkvinner trekker ned disse tallene for kvinner. Da kan man jo bare tenke seg det vanvittige tapet dersom 0% av kvinnene i Norge skulle være i arbeid og bare være hjemme med barn og eldre. Et vanvittig pengesluk som ville ført til at innvandrerkvinner ble nødt til å betale flere hundretusen kroner i året i egenandeler for skattefinansierte tjenester dersom de ønsket å være hjemme. Da er det plutselig ikke så lett lengre. Hvordan skal man kunne være hjemme med 5 barn dersom man må betale mange hundretusen kroner i året for skolegang og helseforsikring til barna?

Anonymkode: 18e29...1c5

Var igjen ikke noe forsøk fra meg på å angripe kvinner (hverken Norske eller andre) Men bare å poengtere at for AS Norge er vi faktisk er ulønnsome hele hurven om bare blårussen får regnet lenge nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, RoH said:

Var igjen ikke noe forsøk fra meg på å angripe kvinner (hverken Norske eller andre) Men bare å poengtere at for AS Norge er vi faktisk er ulønnsome hele hurven om bare blårussen får regnet lenge nok. 

Det er jo som å si at hele jordas befolkning er ulønnsomme fordi det finnes gull og sølv og andre ressurser. Det er jo ikke noe argument for at ingen trenger å jobbe.

Anonymkode: 18e29...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/19/2017 at 4:40 PM, AnonymBruker said:

Spot on av Rita Karlsen...

"Samtidig går #MeToo-kampanjen så det griner. Her får overpriviligerte kvinner metervis med spalteplass for å peke på kuriøst navnløse overgripere. Var det Sigrid Tusvik Bonde som uttrykte sin nød over at en full mann hadde tatt henne på rompa? Og har jeg forstått kampanjen riktig er en av kriteriene at det bør ha skjedd for minst 20 år siden, og da turte du ikke si fra.

---

Anonymkode: f409b...efc

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Jeg gidder ikke kommentere Mari Y, det er nok av de som har gjort den jobben. Heller ikke den senere debattvekslingen med RoH.

Jeg vil gå litt tilbake, til starten av tråden.

For meg virker det som om pur unge jenter har dårligst rettsvern av alle. Jeg skjønner ikke hvordan. For meg leses dette som helt vanvittig. Jo yngre offer, jo grovere (voldtekt) at hun må se gjerningsmannen gå rundt... er ikke interessant nok for feminister.

Jeg ser kun feminister komme med demonstrasjoner hvor det er beviselig etnisk norske gjerningsmenn. MeToo har fokuset på slike. Derfor får det bred omtale, og middelaldrende kjendisdamer og anonyme "has been" står i kø for å brette ut sine erfaringer.

Omtalene av film, media, musikk har som regel en ting til felles: Over den seksuelle lavalder, og de har oppsøkt bransjen selv. (Ja, det er sikkert unntak) Sammenlign dette med en mindreårig som blir overfalt på lys dag, på et bibliotek av alle plasser! De fleste MeToo har kommet unna overgrepet med skrekken. Mange har bare utholdt noen grove ord, et ufint forslag eller beføling. Ja, jeg bruker ordet "bare".

Jeg er nemlig et så skrekkelig menneske at jeg rangerer overgrep ut ifra alvorlighetsgraden. Ikke ut ifra hvor forulempet den halvgamle dama føler seg. Beklager, men slik er jeg.

Hvor tre norske menn ble frikjent for gruppevoldtekt, tok ikke avisene et sekund før de utbroderte rettsaken og kvinnens fortelling i alle detaljer. Sammenlign det med de tre syriske brødrene som ble frifunnet for voldtekt av mindreårige. Her skal man absolutt ikke identifisere noen, nei. https://www.nrk.no/rogaland/syriske-brodre-frifunnet-for-voldtekt-pa-13-aring-1.13577143

Selv om det er barn under 14 år som er offeret. Jeg skjønner ikke hvordan dette kan skje. De syriske brødrene skulle vært uthengt med navn og bilde, slik at man kan være på vakt mot de i framtiden. For det var nemlig begrunnelsen for å oute de norske mennene. Rettsvesenet hadde sviktet, da skulle Facebook rette opp feilen. Godt hjulpet av alle i media som forsvarte dette.

– Jeg la ut navnene, ikke for hevn, men fordi jeg ikke vil at andre skal møte på dem og gå igjennom det marerittet jeg har vært igjennom, jeg ville advare andre jenter mot disse mennene, hevder hun. http://tara.no/arets-modigste-kvinne/jeg-har-folt-at-jeg-har-levd-i-et-mareritt-som-jeg-aldri-vakner-opp-fra

Bør ikke dette gjelde dobbelt opp for menn som har bevist at de ikke har noen skrupler med å gå etter pur unge jenter? Jenter med enda mindre livserfaring.

Endret av ops2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2017 den 13.06, ElinX0Xpoliti skrev:

Hva er du prøver å si, at jeg er rasist?

Vi er nok 'rasister' begge to :frkk:

Sitat

Vis hvem i denne tråden som har stigmatiske meninger om muslimer, Vis meg. Om du ser det at det flere personer i denne tråden så vis meg.      

MEG!!!!

Når jeg kommer med historiske fakta er det visst stigmatiserende ifølge noen..

Endret av Tyrk40
Noe tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2017 den 10.12, ElinX0Xpoliti skrev:

 

Si meg dette Flesteparten av Sunni muslimer anser Sharia overlegent, hvordan kan vi integrere personer som ikke ønsker å følge norsk lov?      

Det ER IKKE mulig å integrere sånne som anser sharia lover som overlegne.Det sier seg jo selv,for de sier jo rett ut at de IKKE ønsker norske lover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får sydd gigantiske puter under armene, fra myndighetene i landene de forakter over alt på jord.   

Anonymkode: 7664d...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...