AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Del Skrevet 17. november 2017 Hei... Nå er jeg på trinn 3 på lappen. Jeg leste at det sto "kjøretimer + sikkerhetskurs på bane ink baneleie 4700,-" elns.. Er det slik på alle kjøreskoler? trodde ikke man skulle ta kjøretimer på trinn 3, iallfall trodde jeg man måtte betale dette utenom.. Noen som aner? Anonymkode: 76843...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #2 Del Skrevet 17. november 2017 Anonymkode: 76843...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #3 Del Skrevet 17. november 2017 Dette virket som et merkelig og amatørmessig opplegg, er du fornøyd med lærer/oppfølging etc? Trinn 3 er jo det trafikale trinnet, vanligvis mange kjøretimer på dette trinnet. Anonymkode: 254dc...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #4 Del Skrevet 18. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette virket som et merkelig og amatørmessig opplegg, er du fornøyd med lærer/oppfølging etc? Trinn 3 er jo det trafikale trinnet, vanligvis mange kjøretimer på dette trinnet. Anonymkode: 254dc...6f1 Okey men blir jeg prioritert nå som jeg har bestått teoriprøven? Anonymkode: 76843...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #5 Del Skrevet 18. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Okey men blir jeg prioritert nå som jeg har bestått teoriprøven? Anonymkode: 76843...1f6 eller blir jeg ikke det? Anonymkode: 76843...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #6 Del Skrevet 18. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: eller blir jeg ikke det? Anonymkode: 76843...1f6 Teoriprøven er gyldig i 2 eller 3 år, så de må absolutt ikke prioritere deg Anonymkode: 49aa2...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miska Skrevet 18. november 2017 #7 Del Skrevet 18. november 2017 Holder selv på med trinn 3 og sikkerhetskurs på bane koster cirka like mye, men har kjøretimer utenom også. Kan det være du må ha en kjøretime for å komme deg til banen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 28. november 2017 #8 Del Skrevet 28. november 2017 På 18.11.2017 den 12.16, AnonymBruker skrev: Okey men blir jeg prioritert nå som jeg har bestått teoriprøven? Anonymkode: 76843...1f6 Jeg prioriterer selvsagt elever som har teorien, og de som har oppkjøringsdato. Mange elever er nesten ferdig eller ferdig men mangler teori. Jeg vil anbefale alle å ta teorien først. Trinn tre består av to obligatoriske deler. Sikkerhetskurs på øvingsbane (tidligere glattkjøring) og trinnvurdering (tidligere veiledningstime). De fleste elever trenger flere timer for å nå målene for trinnet. På slutten skal du være tilnærmet god nok til å bestå en førerprøve. Hvis man har brukt nok tid på trinn 2 går det ofte fort. Hvis ikke tar det ofte lang tid. Prislisten mener vel at kjøretimene til og fra banen er inkludert (hvis ikke du møter dem der? varierer fra område til område). Ofte må man betale for timer for å kjøre til og fra banen hvis man bor et stykke unna. Disse brukes til å øve på trinn tre. Hvis man bor veldig langt fra banen kan man kjøre langkjøring til og fra banen, men det krever at det er et stykke unna. Og at man er god nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå