Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3


Sjokoladepiken

Anbefalte innlegg

Hyggelig med en oppdatering fra deg :hjerte:Jeg har virkelig troa på PP4 for din del! Vet ikke hvorfor, men har det skikkelig på følelsen :ninuskapus: Har selv også vært mindre inn på her, riktig nok ikke bare en gang i uka, men kanskje bare annen hver dag :fnise:mest for å lese i andre type tråder, holdt meg litt unna prøvere- og gravidforumet. Det gjør litt godt å ha annet fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig med oppdatering, og lurt å holde seg litt unna. Jeg gjør også det denne gangen. Det er så slitsomt når PP blir alt man tenker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle fininger:)

Nå er det lørdag igjen og helg, alltid herlig. 7dpo i dag og til neste helg så vil vi vite om det har gått denne pp. Klarer å holde forventningene nede ved at jeg har flere pp uten hell så det hjelper på å ikke gå å håpe hver dag hele dagen liksom😊 Gleder meg selvfølgelig til å starte å teste igjen men skal klare å holde meg til 12 dpo denne gang🤞 

Nå gleder jeg meg til å mese alle andre sine dagbøker og forhåpentlig finne minst en oppdatering med bilde av positiv test:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen @Sjokoladepiken 😄 Tror det er lurt å holde seg lengst mulig, det skal jeg prøve på neste PP. Krysser fingrene for at det har klaffet for deg nå, og at du sitter med en positiv test neste helg🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Flink du er som har tenkt å vente. 😊 En uke går fort hvis man klarer å holde seg opptatt, eller klarer å ha tankene litt andre steder (nesten umulig, I know :fnise:) Ønsker deg en fin helg, og krysser fingrene :yvonne: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres lurt ut å holde seg med å teste (selv om det kommer fra presidenten i testetøsenes forening, haha). Man må jo finne seg noen måter å holde seg oppegående på gjennom prøveperioden, for den kan jo være rimelig tøff. Masse lykke til med testing til helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Nå er enda en uke gått og det gikk ikke denne perioden heller. Dette var PP4 og mensen kom på onsdag. Jeg testet ikke og det var egentlig bedre å bare bli skuffet en dag en flere dager etter hverandre med negative tester i tillegg. Så får se hvordan det går i neste PP. Men vi kjører på og er i gang med PP5. Neste IKM er 19.03. 

Forrige periode gjorde jeg ingenting og det var greit med en pause, men denne perioden skal jeg nok prøve alt. Da snakker vi generelt mindre karbohydrater, gapefruktjuice(ok der ryker mindre karbohydrater haha), hostesaft, testing etter EL, sex hver dag i en uke rundt EL og testing fra dag 10dpo. Call me crazy, men hele opplegget gjør meg litt crazy :mynona: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at TR kom, men bra at dere er klare for PP5 nå! :Nikke:

Forstår godt at du ikke testet før IKM. Det gjorde ikke jeg heller. Det å få mensen er nesten mindre skuffende enn negariv test dag etter dag! 

Så lenge du spiser mindre sukker og raffinerte karbohydrater, tror jeg ikke at litt grapefruktjuice ødelegger for det initiativet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med TR :( Men godt å høre at du går PP5 i møte med godt mot! Jeg skjønner godt at du vil prøve det som kan prøves. Da føler man i alle fall at man kan gjøre NOE for å hjelpe liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle og takk for kommentarer:-) Nå er jeg på dag 12 i syklusen og har startet å teste etter EL. Veldig negativ i dag så er nok noen dager til enda. Drikker grapefruktjuice som om jeg synes det er godt og starter med hostesaft i dag. Samboer har gode arbeidstider den neste uken så vi skal prøve å få lagt inn aksjer hver dag denne uken. Jeg synes det blir i overkant mye og det syns egentlig han også men nå går vi virkelig all inn, og ja jeg vet at det ikke skal være nødvendig. 

Vi skal på ferie snart så egentlig er dette den eneste måneden det ikke gjør meg noe om jeg ikke blir gravid. Jeg elsker å ligge ved bassengkanten å drikke drinker på dagtid så om TR dukker opp så kommer jeg ikke til å hylgrine, men hadde selvfølgelig vært kjempekos å dratt på ferie som gravid også:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med EL rett rundt hjørnet :)  Jeg tenkte å teste ut grapefruktjuice neste PP jeg også om det ikke klaffer denne gangen, men jeg har jo startet på lavkarbo nå, så det går jo ikke :laugh: hadde ikke tenkt på det en gang jeg, så det var bra jeg var her inne og leste :P

Jeg er så misunnelig på dere som skal på ferie! Er så mange som er på ferie i varmere strøk for tiden, og jeg er såå misunnelig! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag testa jeg.. har vært så trøtt de siste dagene og sovna på sofaen hver ettermiddag så tenkte at yes! Dette må jo bare være tegn på at jeg er blitt gravid. Men testen var blendahvit den og venter egentlig mensen i morgen så det var kjedelig😒 men her er håpet stort helt til tanta kommer på besøk så har ikke gitt opp enda😊 

Nå er vi i pp5 og tanken på at shit kanskje vi ikke kan bli gravide dukker opp innimellom. Jeg vet jo at det fortsatt er kjempestore sjanser for at det ikke er sant, men jeg trodde jo jeg skulle bli gravid i pp1... 

Nå skal jeg inn i IKM mars gruppen og håper å se at noen av dere andre har vært heldigere enn meg denne måneden😊❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tanta kom denne måneden også... Så PP5 gikk heller ikke. Kanskje noe magisk over PP6 og det å prøve i 6 måneder. Har liksom sagt til meg selv at 6 måneder er innafor. SÅ fingers krossed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...