Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3


Sjokoladepiken

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Jeey skrev:

Ja, jeg begynte testingen 8 dpo hver pp. Og trodde håpet var ute når testen var negativ 9 dpo, for syntes det virket som at alle kunne skimte en strek i rundt den tiden. Jeg brukte babyplan sine strimmel tester, en av de mest sensetive. Fikk ikke antydning før 11 dpo. Etter 20 prøveperioder! :) hadde brukt noen tusen på tester da for å si det sånn 😆

Flere tusen...jepp! Kjenner meg så altfor godt igjen. 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg!! Vi ligger ganske så likt i løypa, negative tester her også hittil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg! Negative tester fortsatt på dag 10 og 11... KOM IGJEN! Men må jo bare tenke at så lenge mensen holder seg borte er det fortsatt håp😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Arg! Negative tester fortsatt på dag 10 og 11... KOM IGJEN! Men må jo bare tenke at så lenge mensen holder seg borte er det fortsatt håp😊 

Så lenge ikke TR er her er det håp ja! Jeg krysser fingrene for positiv test i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der var vi rykket tilbake til start. PP3 gikk heller ikke:-/ Utrolig kjedelig. Vet det liksom fortsatt er tidlig, men blir allikevel veldig skuffet. Er vel rundt 60% som blir gravid i løpet av de første tre månedene. Har liksom ikke tenkt lenger frem enn tre perioder. Så nå får vi tenke tre måneder til og krysse fingrene for at vi er i mål til det:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vil gjerne følge deg videre! Kanskje det er pp4 som er måneden! Er selv 9 dpo i pp4. Skal IKKE teste før IKM! Vet at mange får positiv test tidligere, men jeg har klart å vente så lenge i 3 pp allerede. Denne perioden prøvde jeg EL-tester for første gang, og jeg vet derfor når jeg hadde EL. Da blir tiden i dpo-land ekstra spennende, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2018 den 13.26, Sjokoladepiken skrev:

Og der var vi rykket tilbake til start. PP3 gikk heller ikke:-/ Utrolig kjedelig. Vet det liksom fortsatt er tidlig, men blir allikevel veldig skuffet. Er vel rundt 60% som blir gravid i løpet av de første tre månedene. Har liksom ikke tenkt lenger frem enn tre perioder. Så nå får vi tenke tre måneder til og krysse fingrene for at vi er i mål til det:-) 

Kjedelig! Er tidlig, men klart man ønsker at det skal klaffe! Håper vi begge er i mål innen april ❤ jeg har ikke tenkt lenger enn det, foreløpig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så innmari kjedelig. Jeg skjønner godt at du er skuffet, man er jo så innstilt og håper så veldig på at det skal skje. Jeg krysser fingre og tær for at alle gode ting er fire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gitt meg selv forbud om å være her inne utenom i helgene i håp om at tiden ikke skal gå så sakte og jeg skal tenke mindre på hele prøveprosessen. 

Er jo kjekt å lese andre sine oppdateringer, men nå blir det bare en gang i uken:-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som ett godt valg, det blir fort gjort at man ikke tenker på stort annet. Da blir ett 24 timers langt døgn ekstra langt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt! Det å henge her inne gjør nok at fokuset blir enda større og at det tar opp plass i tankene enda mer! 

Lykke til i denne PPen da :hoppe: Krysser fingrene for at alle gode ting er 4 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger tar forum helt over, og tiden går helt latterlig sakte 😛

Imponert hvis du klarer det da, det er mer enn hva jeg får til 🤣

Lykke til med pp4, det er fremdeles veldig tidlig, så ingen grunn til å gi opp! Og ikke test for tidlig, vent til 12/13 dpo. Egget må jo rekke å feste seg og kroppen må ha tid til å faktisk lage hCG 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.2.2018 den 14.07, Sjokoladepiken skrev:

Nå har jeg gitt meg selv forbud om å være her inne utenom i helgene i håp om at tiden ikke skal gå så sakte og jeg skal tenke mindre på hele prøveprosessen. 

Er jo kjekt å lese andre sine oppdateringer, men nå blir det bare en gang i uken:-) 

Ja, en blir jo ikke mindre utålmodig når man ser det klaffer for andre.. Så tenker jeg skal gi meg selv forbud neste PP også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lurt ut! Det blir så altoppslukende dette her, så viktig å prøve å ha litt andre tanker og gjøremål også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg holdt meg vekke en uke og tror nesten hodet har hatt litt godt av det. Har hatt lyst å gå inn noen ganger men har bare latt det bli med tanken. Har ikke tatt EL tester en gang og skal ikke jøre det heller. Kanskje det gjør at jeg ikke teller dager til å teste tidlig heller. Så prøver meg rett og slett på en hel PP uten fokus på prøvingen. 

Har fått vite at ei ganske nær venninne er gravid og det river jo en smule, men er selvfølgelig bare glad på hennes vegne, vil bare det skal klaffe for oss også:P

Men det som er ekstra spennende med å ikke henge her hver eneste dag er jo at andre dagbøker har masse spennend innhold så er ikke så gale det ikke er godt for noe:ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i IKM februar-tråden at du (muligens?) har EL nå. Så spennende! PP4 var min måned, krysser fingrene for at den blir det samme for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...