Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3


Sjokoladepiken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, Tyah skrev:

Hvordan går det? Har du noen symptomer? 🙈 Så spennende 😬 Satser på positiv test innen 2017 for deg :ninuskapus:

*venteventevente* litt stikk i siden der og litt ømme bryster her men kjenner jo så godt etter at det skulle bare mangle at jeg kjenner noe. Takk for lykkeønskninger, ryker nok snart på en test snart😊🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

*venteventevente* litt stikk i siden der og litt ømme bryster her men kjenner jo så godt etter at det skulle bare mangle at jeg kjenner noe. Takk for lykkeønskninger, ryker nok snart på en test snart😊🤦‍♀️

Spennendeeee! Krysser alt jeg har 😁 Haha man kjenner så mye rart i Dpo-land :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

*venteventevente* litt stikk i siden der og litt ømme bryster her men kjenner jo så godt etter at det skulle bare mangle at jeg kjenner noe. Takk for lykkeønskninger, ryker nok snart på en test snart😊🤦‍♀️

Krysser fingrene for dere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9dpo og blendahvit test. Fortsatt tidlig så har fortsatt håp og deilig å endelig kunne teste igjen😄

21EDE22F-BC7C-4102-B1D0-8EE3E65317B5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren også! Testet negativt når jeg sto opp og så fikk jeg TR rett etterpå. KJEDELIG! Så da er 2. Prøveperode over og vi er i gang med 3. Ønsket å avslutte 2017 med positiv test men slik ble det ikke. Er fortsatt ved godt mot og satser på at alle gode ting er 3😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

Søren også! Testet negativt når jeg sto opp og så fikk jeg TR rett etterpå. KJEDELIG! Så da er 2. Prøveperode over og vi er i gang med 3. Ønsket å avslutte 2017 med positiv test men slik ble det ikke. Er fortsatt ved godt mot og satser på at alle gode ting er 3😆

Alle gode ting er tre, den er jeg med på! 😁 Dumme TR, kjedelig når hun kommer på besøk 😒

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt en del på hvordan jeg vil reagere når andre rundt meg blir gravid og jeg ikke. Har vært redd at dette vil sende meg i kjelleren men prøvd å forberede meg hver gang jeg skal treffe noen som kanskje prøver. På nyttårsaften fikk jeg vite at ei jeg kjenner er blitt gravid. Tok det heldigvis helt fint så foreløpig gleder jeg meg på andres vegne. Måtte det vare for evig:-) Eller vertfall til jeg selv blir gravid :nordvesta:Har kost meg i julen med øl og vin når dette har blitt servert så noe positivt har det vertfall vært:erter:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sjokoladepiken (herlig nick, særlig nå i disse kutte-godteri-spise-sunnere-januartider :hoho:). Så kjedelig at det ikke har klaffet for dere enda, men la oss satse alt på at januar er måneden der spiren(e) sitter! Så bra du taklet det fint å høre at en venninne er gravid. Det er ikke bare-bare å være rasjonell og glad på andres vegne i prøvetiden altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@lille_frosk hehe ja nei har faktisk ikke spist noe sjokolade denne uka. Men sjokolade er og blir min store lidenskap❤️ Passer alltid! 

Januar må bli alles måned🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, kaffemor skrev:

Her vil jeg følge med! Krysser fingrene for at det klaffer denne måneden :gravid:

Kjekt du vil følge med. Krysser fingrene🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lite nytt å komme med her egentlig. EL er forhåpentligvis denne uka så da føler jeg vertfall noe skjer med denne prøvinga😊 I dag kjøpte jeg hostesaft... i tillegg har jeg drukket grapefruktjuice frem til EL de andre to periodene også. Føler liksom jeg må prøve noe selv om det nok ikke har noe å si😂🤪

Endret av Sjokoladepiken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Lite nytt å komme med her egentlig. EL er forhåpentligvis denne uka så da føler jeg vertfall noe skjer med denne prøvinga😊 I dag kjøpte jeg hostesaft... i tillegg har keg drukket grapefruktjuice frem til EL de andre to periodene også. Føler liksom jeg må prøve noe selv om det nok ikke har noe å si😂🤪

Hvilken hostesaft? 😊 Jeg drakk også grapefruktjuice sist. Fysj 😅 det gikk ned, men... Godt var det ikke akkurat 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 15.24, Sjokoladepiken skrev:

Lite nytt å komme med her egentlig. EL er forhåpentligvis denne uka så da føler jeg vertfall noe skjer med denne prøvinga😊 I dag kjøpte jeg hostesaft... i tillegg har keg drukket grapefruktjuice frem til EL de andre to periodene også. Føler liksom jeg må prøve noe selv om det nok ikke har noe å si😂🤪

Gøy at du prøver hostesaft! Håper det er det som skal til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Aryamili jeg kjøpte solvipekt hostesaft😷 smaker ikke godt men håper det gjør susen. Tusen takk @plastfolien, det håper jeg også🤞 Har begynt å teste etter EL men ikke noe videre utslag i dag så da fortsetter bare testinga videre i morgen. 😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...