Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3


Sjokoladepiken

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

Nå er jeg på dag 9 og ting går helt greit. Var til scanning i går og ser ut som det kan bli 6 egg vertfall👍 Blir 50/50 icsi og vanslig denne gang pga den dårlige befruktningen sist. 

Uttak mandag!!❤️🥳

Bra ting går etter planen 👏 og bra at det kan bli minst seks egg 👏 Håper at ICSI løser problemet slik at samtlige blir befruktet🤞🏻 Jeg heier på dere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var uttaket over🙌 Alltid levende redd for at det skal gjøre jævli vondt, men gikk heldigvis fint i dag også👍 

7 egg ut og de ønsker å gjøre icsi på alle så er så spent at jeg ikke får timene til å gå. De skal ringe i morgen mellom 9 og 10 for å informere om hvor mange som var modne og hvor mange som ble befruktet. 🤞🤞🤞

innsett er planlagt til onsdag så kryss alt dere har for at jeg kommer til insett denne gangen også❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ruger på to fine firedelte egg🙌🥰 Jeg fikk ikke svar på hvordan det gikk med de andre eggene men forstod det var noen igjen som de skulle dyrke videre🎉 

Jeg er så glad og lettet at nå skal jeg bare nyte dagen før tiden nok snegler seg avgårde til testdato😝🤩

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

Da er jeg ruger på to fine firedelte egg🙌🥰 Jeg fikk ikke svar på hvordan det gikk med de andre eggene men forstod det var noen igjen som de skulle dyrke videre🎉 

Jeg er så glad og lettet at nå skal jeg bare nyte dagen før tiden nok snegler seg avgårde til testdato😝🤩

Så fint å høre 😊 Håper tiden ikke snegler seg altfor sakte frem til testdato 🙊 Håper med deg ❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg spurte om å få inn to og siden vi har hatt to forsøk tidligere og det bare var todagers var ikke det noe problem. 

Jeg har testdato tirsdag 26. Men er alt for redd å plutselig få blødning på jobb og bli knust så tester helgen før:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder på å bli gal av å vente!! Jeg har booket meg og oss opp på ting hver dag, allikevel er det alt for mye tid til å tenke.. kjenne på håpet... kjenne på frykten😱 

I dag var vi på travbanen for crying out loud, hvem går der liksom? Alt for å ikke sitte hjemme😂 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2019 den 22.42, Sjokoladepiken skrev:

Jeg holder på å bli gal av å vente!! Jeg har booket meg og oss opp på ting hver dag, allikevel er det alt for mye tid til å tenke.. kjenne på håpet... kjenne på frykten😱 

I dag var vi på travbanen for crying out loud, hvem går der liksom? Alt for å ikke sitte hjemme😂 

 

Hehe travbanen :ler: men skjønner deg! Lurt å finne på ting for å få tiden til å gå! 

Lykke til med testing❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgen skal jeg teste. Skal bli godt å vite resultatet uansett. Blir gal av denne usikkerheten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sjelvende hender tok jeg testen klokken 07.00 i morges. Kjenner hjertet dunker så hardt i brystet mens det digitale timeglasset blinker. Får nesten ikke puste og to minutter føles som ti minst!! Men så.... endelig kom svaret: Gravid 1-2. Lettelsen er 100 ganger større en gleden. Men nå er jeg glad og lettet😊

Fortsatt tidlig, testdag er på tirsdag, 15dpo. Jeg tok en strimmeltest også som jeg så vidt kunne skimte en strek på. Tenker tilbake på det forrige forsøket som også gav svake positive tester i starten for så å forsvinne. Men det skal jeg ikke tenke på i dag. Skal bare være takknemlig for den positive testen! 

Måtte testene bli sterkere og spira holde seg der inne til nærmere jul❤️ Tenk for en fantastisk jul det kan bli. 

Endret av Sjokoladepiken
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...