Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3


Sjokoladepiken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

D E N  F Ø L E L S E N.... når du som med alle andre tester plukker de opp av søpla noen timer senere for å se om det på mirakuløst vis har kommet en strek.... OG DET HAR DET!!! Svak vel og merke, men jeg har aaaldri fått skyggestrek en gang tidligere. 

Jeg drakk en halv liter vann og venta en time (hadde jo akkurat tissa når jeg gikk i søpla for å sjekke) og brukte to tester til. Billige ebay strimler så har 100. Og det kom strek på begge to! Og denne gang før det var gått fem minutter🎉 Helt sjelven finner jeg frem den digitale som jeg har spart på til tirsdag(som er testdagen til klinikken) og venter og venter... gravid 1-2 lyser mot meg💞 jeg hyler ut navnet på samboer og løper ned trappa me testen i hånda og viser den frem🥰 

For en fantastisk følelse altså! Testet søndag og mandag også. Fortsatt strek men ingen stigning🧐 I morges var det tid for ny digital test og den viste heldigvis det samme❤️❤️❤️ Et skår i gleden er alikevel at når jeg tissa i morges så fikk jeg brunt på papiret og det har det fortsatt med litt av hele dagen i dag😑 Har gått å venta på mensen i hele dag så ringte ikke til klinikken en gang, men skal gjøre det i morgen🤞😆  

Måtte dette gå bra og spiren holde seg på plass!!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nå fikk jeg gåsehud over hele kroppen!! Gratulerer så mye 😍 Krysser alle fingre for at dette går rette veien, nå er det endelig deres tur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppdatering herfra😄

For en herlig uke det har vært mentalt å «være gravid». Om dette ikke går så vil det allikevel være verdt det i håp om å få kjenne på den følelsen igjen💞

Kjenner fortsatt ingenting og i går lørdag, når jeg var 19dpo skulle jeg ta en ny digital for å se at det hadde vært stigning og at det nå sto 2-3 uker... Det gjorde det ikke💔 Sto fortsatt gravid 1-2 uker. Så det er jo ikke så bra. Nå angrer jeg bare på at jeg gjorde det for tenker at det har gått galt. Ville heller levd lykkelig i tre uker frem til tul enn å ha det som jeg har det nå. Nå må jeg jo bare vente enda en uke for å ta en ny. Billige strimmeltesterblir også veldig svake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å få kjenne på den følelsen i det minste! Håper det får veien og at du får 2-3 neste gang! Du skal ikke ta blodprøver da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bei går til Hausken og de tar ikke blodprøver @bondekone 😝 Og får meg ikke til å gå til legen heller. Uansett så går det som det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

Bei går til Hausken og de tar ikke blodprøver @bondekone 😝 Og får meg ikke til å gå til legen heller. Uansett så går det som det går. 

Det er jo en veldig god innstilling! Krysser virkelig fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag tok jeg enda en test og den var blendahvit... ikke antydning til strek lenger😭 Så har sluttet på lutinus og venter på at mensen skal komme skikkelig i gang. Har fortsatt bare en liten blødning som bare er gammelt blod når det kommer ut. 💔 

Får lyst å hyle ut.... skrike og rive i stykker hele huset. Men sitter bare helt i ro og hikstgråter til jeg klarer å ta meg sammen igjen etter noen minutter. 

Tenk om det aldri kommer til å gå bra😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så trist❤❤😢😢 jeg skjønner virkelig at dette er vondt, men, prøv å trøst deg med at du nå vet at du kan bli gravid! Dette var antakelig et egg som ikke kunne utvikle seg som det skulle, på neste må det sitte❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...