Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3


Sjokoladepiken

Anbefalte innlegg

5 av 7 ble befruktet🎉🎉🎉 

Nå er det bare tvinne tommeltotter og bite negler til mandag og forhåpentligvis🤞 insett av blasto🌸❤️🌸 Hun på laben skulle inn på lørdag og se hvordan det sto til med eggene og gi meg en tilbakemelding på telefon. 

Men har en god følelse i kroppen og det er herlig🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I dag fikk jeg telefon fra hun på labben med oppdatering på hvordan det sto til med eggene😄 som btw er en spesiell telefon å få når du sitter i cafeen på IKEA. Men det gikk bra. Det ene egget delte seg helt slik som det skulle og ett egg lå litt etter. De andre eggene skulle hun følge med på sa hun bare. Så hun regnet med at det ble insett som planlagt på mandag❤️ 

Jeg trodde at enten var eggene med eller så var di ute hvis dere forstår. Så det var vel det ene egget da som var bra og som de ser for seg å sette inn. Fytti jeg gleder til å endelig bli ruger jeg også🎉👌🤪😊

Har ligget i sofaen og diskutert babynavn i kveld🌸

Endret av Sjokoladepiken
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2018 den 20.37, Sjokoladepiken skrev:

Hei,

Den var en stk. spent/nervøs sjokoladepike som trappet opp på Hausken i dag etter lunsj. Samboer klarte atpåtil å komme ti min for sent:-/ Men men han kom stormende inn når jeg lå midt i undersøkelsen😂 Han ble sendt ut igjen for å ta spermprøve mens jeg tok celleprøve og innvendig ultralyd.

Jeg er på dag 10 av syklusen og alt så heeelt flott ut. Fikk se alle eggene og det ene som holdt på å modnes og var myye større enn de andre  Akkurat det var ganske spennende😊 Hun sa at hvis prøvene til sambo var fine ville hun sette meg på femar i noen måneder for å se om det kunne hjelpe, jeg har korte og noe uastabile sykluser. 

Men så kom prøven til samboeren og den var ikke noe bra. Han hadde lav kvalitet. Eller god kvalitet på det som var, men for få svømmere. Så han ble sendt videre til blodprøver og jeg skal ta blodprøver på dag 21 for å sjekke at jeg har hatt eggløsning. 

Hun begynte raskt å snakke om prøverør og da datt jeg nesten litt ut av samtalen, etter alt jeg har lest og sett så hadde jeg virkelig ikke håpt at vi skulle måtte gå gjennom det. Men flere prøver skal tas og vi ble ble bedt om å fortsette å prøve gjennom sommeren. Så får vi se til høsten hvordan opplegget videre blir. 

Sitter med litt klump i halsen hele tiden og klarer ikke å tenke på så mye annet🌸 Babydrømmen ble plutselig enda litt fjernere😢💔

Så tøff mannen din er som stiller opp på prøver og alt som har med dette å gjøre!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

I dag fikk jeg telefon fra hun på labben men oppdatering på hvordan det sto til med eggene😄 som btw er en spesiell telefon å få når du sitter i cafeen på IKEA. Men det gikk bra. Det ene egget delte seg helt slik som det skulle og ett egg lå litt etter. De andre eggene skulle hun følge med på sa hun bare. Så hun regnet med at det ble insett som planlagt på mandag❤️ 

Jeg trodde at enten var eggene med eller så var di ute hvis dere forstår. Så det var vel det ene egget da som var bra og som de ser for seg å sette inn. Fytti jeg gleder til å endelig bli ruger jeg også🎉👌🤪😊

Har ligget i sofaen og diskutert babynavn i kveld🌸

Masse lykke til!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, bondekone skrev:

Så bra et egg deler seg bra, gullegget det! Spent på sine vegne😀

Ja måtte det være gullegget som ligger og venter🤞🙌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg endelig kalle meg ruger🙌 Det ble en veldig fin blasto sies det. Måtte sånn tisse at jeg ikke klarte å fokusere på noe annet enn å knipe igjen. 

Egget var ikke blitt satt inn første gang så fikk litt hetta når di måtte gjøre det igjen men satser på at det ikke betyr noe. 

Så er det bare å vente til testdato som er 29.11.... ganske sikker på at jeg kommer til å teste om kvelden to dager før for da er mannen hjemme😆 Hvis ikke jeg får mensen først da. Er redd mensen kommer allerede til helgen hvis det blir nom vanlig😵😳 

så ja nå er det varme føtter, ananas og rolige gåturer som gjelder. Ikke at jeg vet hva noe av det er godt for men det føles så hjelpelaust å ikke gjøre noe😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Da kan jeg endelig kalle meg ruger🙌 Det ble en veldig fin blasto sies det. Måtte sånn tisse at jeg ikke klarte å fokusere på noe annet enn å knipe igjen. 

Egget var ikke blitt satt inn første gang så fikk litt hetta når di måtte gjøre det igjen men satser på at det ikke betyr noe. 

Så er det bare å vente til testdato som er 29.11.... ganske sikker på at jeg kommer til å teste om kvelden to dager før for da er mannen hjemme😆 Hvis ikke jeg får mensen først da. Er redd mensen kommer allerede til helgen hvis det blir nom vanlig😵😳 

så ja nå er det varme føtter, ananas og rolige gåturer som gjelder. Ikke at jeg vet hva noe av det er godt for men det føles så hjelpelaust å ikke gjøre noe😂

Jippi!!! :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

RD 2.... Hjelpes som tankene går i berg og dalbane. Her gjelder det å holde seg opptatt hele dagene på jobb og ikke minst når jeg kommer hjem. Hvert ledige sekund går til tenking og googling, er blitt sprø allerede. 

Er bare litt redd for å være for opptatt, hvis jeg plutselig får mensen så kommer jeg til å gå i kjelleren og da er det lite gøy å ha planlagt en masse greier så er ikke enkelt dette her😊 men jeg vet jo at tiden går uansett❤️

Er jo 7dpo i dag så går og kjenner etter om noe fester seg eller om jeg får en liten blødning, men har kjent lite til nå og ikke noe blod. Vet at ikke dette hender med alle men hadde jo vært et lite tegn på at ting går riktige veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...