Gå til innhold

Hvorfor blør jeg??


Lassie

Anbefalte innlegg

Har litt panikk for hva som foregår her nå..

Jeg er midt i eggløsningsperioden min, skal ikke ha mensen før den 11.februar (har regelmessig mens). I går kveld kom det litt blod på papiret, og i dag blør jeg som en vanlig mens.

Hva skjer??

Jeg blir skremt, dette har aldri skjedd meg før.

Akkurat nå sitter jeg og er livredd for at det skal være en SA i anmarsj, at jeg har vært gravid uten å vite det selv. Jeg har hatt en SA en gang før, med tvillinger, og da blødde jeg jo mye mer enn en mens + hadde smerter, så derfor føles det ikke som om det kan være det heller. Men jeg blir fryktelig bekymret.

Er det noen som har peiling på hva det kan være?

Går på noen smertestillende nå (Ibumetin 600mg) pga infeksjon etter en tannborring, kan det være pga dem at jeg blør?

Jeg takler dette dårlig, for flashbacks til SA med en gang og blir veldig redd. Men det er ingen vits i å gå på legevakten om det ikke er noe mer enn vanlig bivirkning av pillene...

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Går på noen smertestillende nå (Ibumetin 600mg) pga infeksjon etter en tannborring, kan det være pga dem at jeg blør?

Preparater som Ibux og Ibumetin kan hidre eggløsning, og det anbefales av leger at man ikke bruker disse dersom man planlegger å bli gravid. Bruk paracet istedet!

Når det gjelder blødningen din kan det jo rett å slett være at syklusen din er litt i ulage. Har du nettopp sluttet på P-piller? Har selv opplevd å ha sykluser som varierer fra 18-27 dager! Legesjekk har vist at det ikke er noe galt, men hvis du er veldig bekymret ville jeg tatt en tur til gynekolog/fastlege. Ved en SA blør man jo svært mye, samt har sterke magesmerter (snakker av erfaring her jeg og), så det høres ikke ut som det er det som skjer i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...