Gå til innhold

Eirin Kristiansen


alida2017

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Hege899 skrev:

synes også det var overpriset .  selv om jeg nå ønsker meg svart bestikk! hvor selges svarte bestikk?

Har sett det på lagerhaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hege899 skrev:

synes også det var overpriset .  selv om jeg nå ønsker meg svart bestikk! hvor selges svarte bestikk?

Prøv Google :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Så utrolig kjedelig bloggen hennes er nå om dagen... Er ikke ofte jeg gidder å stikke innom lenger. Lite inspirerende...

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.12.2017 den 9.13, Mayoo skrev:

Er dessverre verken elegant eller modig. Blir nok nødd til å gå for IKEA sitt behagfull jeg da.

Ikke får jeg med noe yoghurtskje heller 😟 Livet altså..

Faen. Jeg eter med bestikket, skal ikke gifte meg med det.

IKEA er enkelt og helt greit.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende at hun ikke avslører de prosjektene! Hvor ofte har hun gitt en ny dato?.... Ikke si A - men ikke B! 

Endret av alida2017
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg likte å lese bloggen hennes tidligere, men nå er det ikke mye det er verdt å klikke seg inn for. Merker også at jeg tar meg selv i å bli mektig irritert på bloggere som ikke ønsker å merke riktig; som på instagram når de skriver "ad" i hvit skrift på hvit bakgrunn.

Og det forbruket hennes? Gucci Marmont Velvet vesken, Balenciaga sekken (hun solgte forsåvidt den matchende vesken i sommer), den kjente Gucci t-skjorten, Acne Studios skinnjakke med mer ligger nå ute for salg. Jaja

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 12.39, Jupin skrev:

Jeg likte å lese bloggen hennes tidligere, men nå er det ikke mye det er verdt å klikke seg inn for. Merker også at jeg tar meg selv i å bli mektig irritert på bloggere som ikke ønsker å merke riktig; som på instagram når de skriver "ad" i hvit skrift på hvit bakgrunn.

Og det forbruket hennes? Gucci Marmont Velvet vesken, Balenciaga sekken (hun solgte forsåvidt den matchende vesken i sommer), den kjente Gucci t-skjorten, Acne Studios skinnjakke med mer ligger nå ute for salg. Jaja

Gucci Marmont har ligget ute for salg på finn.no i mange måneder. Hun har priset vesken 2000 kr. MER enn originalpris. Tror hun virkelig at hun får solgt den for mer, ettersom hun er selveste Eirin Kristiansen?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil
15 timer siden, Stellia skrev:

Gucci Marmont har ligget ute for salg på finn.no i mange måneder. Hun har priset vesken 2000 kr. MER enn originalpris. Tror hun virkelig at hun får solgt den for mer, ettersom hun er selveste Eirin Kristiansen?

Har hun satt ned prisen på den nylig? Ser hun har lagt den ut på Finn til 14 000 (og på tictail til 12 000...), men orginalprisen på den modellen er jo €1590, altså ca.15 000kr.

Endret av Solsmil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Solsmil skrev:

Har hun satt ned prisen på den nylig? Ser hun har lagt den ut på Finn til 14 000 (og på tictail til 12 000...), men orginalprisen på den modellen er jo €1590, altså ca.15 000kr.

Eller $1790, noe som tilsvarer ca 13500kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest relevant er vel hva den selges for i gucci-butikken i Oslo, men mindre prisene dere oppgir er inkl. Frakt og import-mva. 

Nå skal det sies at det kan jo være mindre også. Prisene i LV-butikken i oslo pleier å være lavere enn oppgitt i utenlandsk valuta på nettsiden deres f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solsmil
4 timer siden, Cezanne skrev:

Det mest relevant er vel hva den selges for i gucci-butikken i Oslo, men mindre prisene dere oppgir er inkl. Frakt og import-mva. 

Nå skal det sies at det kan jo være mindre også. Prisene i LV-butikken i oslo pleier å være lavere enn oppgitt i utenlandsk valuta på nettsiden deres f.eks. 

Prisene på Gucci sin hjemmeside er inkl mva når den sendes til Norge :) og de gangene jeg har sammenlignet, har prisene på hjemmesiden og prisen i butikken i Oslo vært svært like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere hun er flink til å merke reklame? Sjekk kommentaren om merking under dette innlegget: http://eirinkristiansen.no/2018/03/23/i-l-l-u-s-t-r-a-t-i-o-n-s/

 

Teit svar på kommentaren, i alle fall når hun ikke er noe spesielt flink til å merke reklame - synes jeg. 

 

«og videre blir det like godt merket som jeg alltid gjør 😉» Syns det var litt spydig å svare. Men vi vet vel alle at disse bloggerne ikke tåler kritikk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, alida2017 skrev:

Synes dere hun er flink til å merke reklame? Sjekk kommentaren om merking under dette innlegget: http://eirinkristiansen.no/2018/03/23/i-l-l-u-s-t-r-a-t-i-o-n-s/

 

Teit svar på kommentaren, i alle fall når hun ikke er noe spesielt flink til å merke reklame - synes jeg. 

 

«og videre blir det like godt merket som jeg alltid gjør 😉» Syns det var litt spydig å svare. Men vi vet vel alle at disse bloggerne ikke tåler kritikk.

Interessant at hun sier det er krav fra oppdragsgiver at merkingen er slik (altså dårlig). Man kan vel ikke som blogger gjemme seg bak det? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig hun er veldig dårlig til å ta til seg konstruktiv kritikk. Bruker alltid en del :wink:, de få gangene hun får kritikk. For meg blir det litt vel hersketeknikk-aktig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...