Gå til innhold

Kvinner som er vakre selv uten sminke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann hadde sett så ille ut. At han måtte bruke ansiktsmaling for å dekke det til. Hadde dere da ikke skjønt at det var noe alvorlig galt med utseendet?

Anonymkode: cbb9e...719

Det menn dekker fjeset med  kalles skjegg. 

Anonymkode: 0d4a8...585

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Summer lady skrev:

Det er bare på KG man ikke har lov til å si at man er fornøyd med seg selv. Ja med mindre man er en sminkedukke da selvfølgelig. 

Det er nok bare en reaksjon fra dem som skryter av å være så naturlig pene men samtidig rakker ned på andre. "JEG ser ikke vitsen med å male trynet mitt. Æsj, de som sminker seg ser ut som klovner" osv. Ser ingen problem med at noen sier at de er vakre uten sminke :) Selv er jeg blond, med blonde vipper og bryn. Synes ikke jeg er naturlig pen. Kanskje om jeg hadde tatt permanent make up på bryna og farget vippene :P På meg er det merkbart forandring om jeg bare tar på mascara, farger bryn og litt rouge. Det er stort sett det jeg bruker av sminke også.

Anonymkode: c9108...0ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser dritbra ut selv uten sminke. Så bruker jeg også lang tid på badet for å ta meg av hud og hår. Jeg har tre apparater for å rense /stramme opp fjeset. Tar lange karbad hvor jeg skrubber meg og fyller opp porene med fuktighet. Sminke er jo bare det som kommer på toppen. Jeg har heller ikke permanente øyebryn eller andre ting som ser dumt ut uten sminke til. Mange tror jeg ikke sminker meg. På en vanlig dag bruker jeg 7-8 sminkeprodukter pluss hudstell. 

Anonymkode: 0d4a8...585

Herregud, for et stress da? Skjønner ikke at utseendet er så viktig...

Anonymkode: 52a14...c22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, for et stress da? Skjønner ikke at utseendet er så viktig...

Anonymkode: 52a14...c22

Det er ikke stress, det er koselig og bra for huden. Jeg koser meg med det.

Angående antall sminkeprodukter er det ganske gjennomsnittlig, vil jeg tro. Er det festsminke, er det mer. 

Anonymkode: 0d4a8...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Menn har ikke peeeeiling! Hun har jo på seg masse sminke her både på huden øynene og brynene! Dere driter dere sånn ut "vil ha en dame som er pen uten sminke" så har dere aldri engang sett noen helt uten sminke bare tror at fordi det ikke er blå øyeskygge og falske øyevipper så har man ikke sminke på :laugh:

Anonymkode: f6023...977

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, a l'orange skrev:

Ja altså, jeg er så naturlig pen at man trenger bare å kaste et blikk på meg så slipper man å sminke seg på tre uker. Så jeg er veldig heldig der må jeg si. Virkelig! Og alle rundt meg er heldige og lykkelig og danser rundt i gatene hele dagen og natten, vi er så pene at vi kan danse i søle og slaps på høye hæler og i florlette kjoler som svirrer og svirrer og vi blir aldri kalde og våte eller går på trynet. For så pene er vi. Helt naturlig! Virkelig heldig med den, må jeg si!

Åja, forresten, glemte jeg å si? Jeg blir åtti år til våren men ser ikke ut som jeg er en dag over femten. Virkelig! Heldig med den altså! Pupper og rompe som strutter og står rett ut av seg selv og alle er fryktelig misunnelig. Men også veldig glad på mine vegne. Selvfølgelig! Må bare inn på KG for å si fra om dette i ny og ne. Sånn at dere skal være klar over at det finnes noen som er fryktelig heldig fra naturens side og er fryktelig populær og pen og...ja, glemte jeg smart? Jeg fikk et leksikon i hodet i min barndom, dette var før internett og det å få et sånt tolvbinds leksikon setter naturligvis større spor enn det å få en smartelefon i hodet. Heldig med den, må jeg si! Trenger ikke gode gener når man opplever noen traumer.

Men jeg er selvfølgelig supersnill også. Som den fødte representant for naturlig pen og naturlig deilig og evig ung og smart, så føler jeg liksom at jeg skylder verden noe. Så sånn sett kan man si at også dere er veldig heldige. Virkelig! Som vet hvem jeg er, liksom, og leser det jeg skriver her og nå. 

(Selv dere stakkarer med lyse øyevipper, som selvfølgelig, og av den grunn, er dømt til et liv i sorg og jammer, kan nå glede dere et stakket lite øyeblikk over å lese denne fantastiske historien om evig unge og pene og skjønne meg ;) )

Du skriver så vakkert at jeg forstår at dette leksikonet ikke gjorde noen varig skade. Koselig at du kan glede oss med din skjønnhet selv om du er 80. 80 er ikke så gammelt som mange tror. Jeg husker godt når jeg var 15 og flørtet litt med ei av verdens mest strålende 85 år gamle kvinner. Det var en opplevelse!  Jeg tror du bare vil bli vakrere og vakrere. Skjønnheten sitter i hodet.   :)      

Endret av I Grosny
korrektur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Menn har ikke peeeeiling! Hun har jo på seg masse sminke her både på huden øynene og brynene! Dere driter dere sånn ut "vil ha en dame som er pen uten sminke" så har dere aldri engang sett noen helt uten sminke bare tror at fordi det ikke er blå øyeskygge og falske øyevipper så har man ikke sminke på :laugh:

Anonymkode: f6023...977

Ikke sant, menn er så lettlurte.

Anonymkode: 1e354...7e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får menn dårlig selvtillit av å høyne standarden med et stilig skjegg? 

Det viktigste er ikke egentlig sminken, men hudpleien man gjør før man evt sminker seg. 

Anonymkode: 0d4a8...585

Blir kvinner styggere med hår? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn altså, dere er jo søte. Bare fordi hun ikke har falt oppi maleskrinet så tror dere hun er uten sminke. 

De fleste kvinner jeg møter i løpet av en dag er omtrent sminket som Nora, på dette bildet. 

Anonymkode: cf8ea...a6b

Men dette er jo et tegn på hvordan tilstanden blant jenter og sminking nå til dags er. Jenter hiver hele malerskrinet over seg sånn at jenter som har sminket seg normalt slik som henne lurer enkelte menn til å tro at hun ikke bruker sminke i det hele tatt

 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinner egentlig naturlig vakrere enn menn? https://piximus.net/others/before-and-after-photos-show-women-with-and-without-makeup

Anonymkode: d1419...a5a

Nei, menn er naturlig vakrere enn kvinner. Men folk har en uopplyst mening om dette fordi jenter har på seg maske. Photoshop IRL. Det verste er når tungt sminkede jenter klager over at menn ikke ser ut som de gjorde på tinderbildet. F.eks mer uren hud. Vel, mannen møter ikke opp med en maske 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som ikke skjønner at damer som er opplagt sminket på bilder får kjøpe seg nye briller. 

Anonymkode: 0d4a8...585

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinner egentlig naturlig vakrere enn menn? https://piximus.net/others/before-and-after-photos-show-women-with-and-without-makeup

Anonymkode: d1419...a5a

Alle disse damene ser jo bra ut, med unntak av de overvektige og de som har fucka huden sin med å bruke for mye sminke. Ond sirkel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Ella1 skrev:

Nei, som i alle dyrearter er nok hannen vakrest. 

Må si meg grundig uenig i dette.

Anonymkode: 7e4a8...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
På 14.11.2017 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann hadde sett så ille ut. At han måtte bruke ansiktsmaling for å dekke det til. Hadde dere da ikke skjønt at det var noe alvorlig galt med utseendet?

Anonymkode: cbb9e...719

Mennesker har brukt sminke i varierende grad i 5000 år. Både menn og kvinner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"JEG synes ikke sminke er pent" eller "JEG synes kvinner sminker seg for meg" er det flere som har presisert i denne tråden, inkludert TS. Newsflash: Jeg gir blanke i hva dere måtte mene! Hvem er dere egentlig til å synse om mitt utseende og hva jeg velger? Jeg kunne sikkert tenkt mitt om deres valg her i livet, men det holder jeg meg for god til. Jeg eksisterer ikke for at dere skal synes jeg er pen. Deres mening er helt irrelevant. 

Synes det er gøy og fint med sminke, og det kan ingen ta fra meg - uansett hvor dumt noen mener det er. Dere som ikke liker sminkede kvinner - velg usminkede kvinner, som det jo er så mange av. Ikke prøv å få oss som velger annerledes til å endre oss for deres skyld. 

Mange menn må forresten lære seg hvordan sminke ser ut. Ser ofte menn som kikker på helt åpenbart sminkede kvinner (bare ikke rød leppestift, falske vipper og knæsjgrønn øyenskygge liksom), som hyller "naturlige kvinner uten sminke". Den mest naturlige sminken er gjerne den med mest jobb og flest produkter! 

Anonymkode: 5055d...28e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"JEG synes ikke sminke er pent" eller "JEG synes kvinner sminker seg for meg" er det flere som har presisert i denne tråden, inkludert TS. Newsflash: Jeg gir blanke i hva dere måtte mene! Hvem er dere egentlig til å synse om mitt utseende og hva jeg velger? Jeg kunne sikkert tenkt mitt om deres valg her i livet, men det holder jeg meg for god til. Jeg eksisterer ikke for at dere skal synes jeg er pen. Deres mening er helt irrelevant. 

Synes det er gøy og fint med sminke, og det kan ingen ta fra meg - uansett hvor dumt noen mener det er. Dere som ikke liker sminkede kvinner - velg usminkede kvinner, som det jo er så mange av. Ikke prøv å få oss som velger annerledes til å endre oss for deres skyld. 

Mange menn må forresten lære seg hvordan sminke ser ut. Ser ofte menn som kikker på helt åpenbart sminkede kvinner (bare ikke rød leppestift, falske vipper og knæsjgrønn øyenskygge liksom), som hyller "naturlige kvinner uten sminke". Den mest naturlige sminken er gjerne den med mest jobb og flest produkter! 

Anonymkode: 5055d...28e

Kan love deg at de fleste de omtaler som pene, nettopp er sminket. Se bare på.ts og hvor mye h*n bommet på det bildet. Men de ser det ikke som du sier. Sikkert mange som ikke sminker seg, men tror de aller aller fleste har noe sminke hjemme. 

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig sminket er overhodet ikke det samme som usminket. Mange kvinner som legger timer i å se naturlig ut. Personlig synes jeg naturlig sminke er penest. Påtegnet store øyebryn og falske vipper er noe av det styggeste jeg ser. 

Anonymkode: e2971...518

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Enda et angrep på oss som liker sminke. At dere ikke blir leie av å holde på med det.

Karddasshjannn, wannabees og tusenvis av andre instragrammere hylles når de legger ut photoshoppede bilder av seg selv med 78 lag sminke, disse har millioner av følgere og styrer det meste av de vestlige makeuptrendene.  Men gud forby at en vanlig dødelig kvinne skulle finne på å prøve seg på å se slik ut, blir ikke hyllet da for å si det sånn. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...