Gå til innhold

Kvinner som er vakre selv uten sminke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så en blogger som har tatt av løshår, vipper og sminke. Du verden,hvor pen hun er uten. Før så så hun ut som alle andre rosabloggere. De er oversminket, stive i masKen.  Alle ser like ut. Godt noen går foran, og vil være unik. Ellers så ser rosabliggere ut lik ut, enten det er hverdag eller fest. Regner med de kommer tilbake om 10 år og kommenterer sitt eget utseende i dag. Mange ser helt for j....ut. Du ser andenebbet først. Hva er pent med det? Syns de det selv? Så er det langt lyst kunstig hår. Som de sitter å drar i,eller legger på plass...

Anonymkode: cc3d1...307

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Hun er usminket på bildet. Men vakker for det om. <3 

Anonymkode: 00d67...f18

😂 hun har jo masse sminke, man ser jo maskaraen, eyelinerstreken og blushen uten å zoome!

men fin, det er hun

Anonymkode: 9f9a2...e75

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kvinner bruker sminke på trening og kamp, så vet vi at idretten ikke er seriøs. Det er ikke mulig å drive kondisjonskrevende idrett på toppnivå når hudporene er sparklet igjen.

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Horten Market skrev:

Når kvinner bruker sminke på trening og kamp, så vet vi at idretten ikke er seriøs. Det er ikke mulig å drive kondisjonskrevende idrett på toppnivå med når hudporene er sparklet igjen.

Mye av sminken er ikke på "hudporene" ... Det mest vanlige, er øyesminke. Det finnes også BB- og CC-krem som er en mellomting mellom brunkrem og ansiktskrem. 

Anonymkode: 0d4a8...585

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dritbra ut selv uten sminke. Så bruker jeg også lang tid på badet for å ta meg av hud og hår. Jeg har tre apparater for å rense /stramme opp fjeset. Tar lange karbad hvor jeg skrubber meg og fyller opp porene med fuktighet. Sminke er jo bare det som kommer på toppen. Jeg har heller ikke permanente øyebryn eller andre ting som ser dumt ut uten sminke til. Mange tror jeg ikke sminker meg. På en vanlig dag bruker jeg 7-8 sminkeprodukter pluss hudstell. 

Anonymkode: 0d4a8...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye av sminken er ikke på "hudporene" ... Det mest vanlige, er øyesminke. Det finnes også BB- og CC-krem som er en mellomting mellom brunkrem og ansiktskrem. 

Anonymkode: 0d4a8...585

Det der kan du bedre enn meg. :) Tenkte bare på AA-krem, uvitende som jeg er. :tongue:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser dritbra ut selv uten sminke. Så bruker jeg også lang tid på badet for å ta meg av hud og hår. Jeg har tre apparater for å rense /stramme opp fjeset. Tar lange karbad hvor jeg skrubber meg og fyller opp porene med fuktighet. Sminke er jo bare det som kommer på toppen. Jeg har heller ikke permanente øyebryn eller andre ting som ser dumt ut uten sminke til. Mange tror jeg ikke sminker meg. På en vanlig dag bruker jeg 7-8 sminkeprodukter pluss hudstell. 

Anonymkode: 0d4a8...585

Så da er du klar når gubben kommer fra jobb? Heldig fyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarte å grave frem et bilde av Kathrine Sørland uten sminke. Og hun ser jo mer fantastisk ut enn noensinne. Synes i hvert fall jeg.

https://www.seher.no/kjendis/det-foles-skikkelig-ubekvemt/64397061

 

Anonymkode: 8b90d...40a

Man ser at øyenbøyenbryna ikke er naturlige. Ser også ut som hun har ansiktssminke.

Anonymkode: a1355...9be

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man ser at øyenbøyenbryna ikke er naturlige. Ser også ut som hun har ansiktssminke.

Men hun sier jo selv at bildet er uten sminke. For meg ser det ut som "småskader" etter jobben med å ta av sminken. Bør gå noen dager uten sminke for å få sin naturlige look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Horten Market skrev:

Så da er du klar når gubben kommer fra jobb? Heldig fyr.

Hehe, jo takk. Jeg går på jobb selv også men. Liker å bruke ettermiddager og helger på å bli litt fresh, ja. Han er over gjennomsnittet renslig og flink til å stelle seg, så jeg er også heldig. 

Anonymkode: 0d4a8...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Horten Market skrev:

Men hun sier jo selv at bildet er uten sminke. For meg ser det ut som "småskader" etter jobben med å ta av sminken. Bør gå noen dager uten sminke for å få sin naturlige look.

Øyenbryns er fiksa, mest sannsynlig med permanent farge.

Anonymkode: a1355...9be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt typisk at menn tror de bildene de ser er av kvinner uten sminke, kun fordi de ikke har markerte lepper fks.  Skulle bare vist hvor mange produkter det ligger bak å se naturlig ut med sminke :laugh:  Jeg bruker bb-cream, concealer, pudder, blush, mascara og former brynene litt: alt dette ser fremdeles naturlig ut, men jeg er absolutt ikke sminkeløs liksom. 

Anonymkode: 48331...fc3

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke dere kvinner litt dårlig selvfølelse av å tenke på hvordan dere egentlig ser ut? Jeg er sikker på at dere ser smashy nok ut uten sminke, men når de fleste sminker seg til hverdags høynes standarden. Går det ikke utover selvbildet?

Endret av Horten Market
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Horten Market skrev:

Får ikke dere kvinner litt dårlig selvfølelse av å tenke på hvordan dere egentlig ser ut? Jeg er sikker på at dere ser smashy nok ut uten sminke, men når de fleste sminker seg til hverdags høynes standarden. Går det ikke utover selvbildet?

Får menn dårlig selvtillit av å høyne standarden med et stilig skjegg? 

Det viktigste er ikke egentlig sminken, men hudpleien man gjør før man evt sminker seg. 

Anonymkode: 0d4a8...585

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...