Gå til innhold

Dere som vil ned noen kilo. Hva har dere spist i dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- 4 skiver med rapskokos, kikertpostei, alfalfaspirer, veggesalat, rørte jordbær og nøttepålegg. En halvliter havremelk med oboy og et lite glass appelsinjuice. 

- Juice av epler, gulrøtter, ingefær og sitron. 

- Sticky sesame blomkål med basmatiris og vårløk. Cola-x. 

- En halvliter havremelk med oboy, Oreo og en delicatoboll. 

Haha, skikkelig slikkmunn i dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat, rein mat! Skal du ned i vekt må du tenke rein mat og grønnsaker! Ikke karbohydrater som ris og pasta, brød ect. Prøv deg på lavkarbo. Et inntak som kun består av grønnsaker, reint kjøtt, fisk, kylling og filetter gjør det så å si umulig å spise for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag:

Frokost: 1 hatting supergrovt rundstykke med smør og ett kokt egg og cherrytomater. Kaffe med kollagen. 

Lunsj: 3 ryvita sedan med remulade, roastbiff, rødløk og sylteagurk. 1 bixit kjeks med brunost, kaffe og en klementin. 

Mellom: Smoothie med gresk kokos yoghurt, banan, blåbær, bringebær og tranebærjuice. 

Middag: 150 gram helstekt kylling, 150 gram ovnsbakt potet og 150 gram ovnsbakt løk og hvitløk. Aioli. 

Kvelds: 2 ryvita sesam med majones, westfaler og agurk. Ett glass litago uten. 

45 minutters tur - 10520 skritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: Tre husmann-knekkerbrød med jalapeno-smøreost (tynt lag), tomatskiver og salt agurk på toppen.

Mellommåltid: 1/4 kokt blomkål og en neve bønner med pesto-vinaigrette

Lunsj: 3 ferske vårruller fylt med salat, 2scampi/hver, agurk, gulrot. Dyppet i litt soyasaus+hoisin-saus blandet med peanøtter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mapanda skrev:

Mat, rein mat! Skal du ned i vekt må du tenke rein mat og grønnsaker! Ikke karbohydrater som ris og pasta, brød ect. Prøv deg på lavkarbo. Et inntak som kun består av grønnsaker, reint kjøtt, fisk, kylling og filetter gjør det så å si umulig å spise for mye

Jeg klarer ikke kutte ut alt dette resten av livet og mener det ikke er sunt å kutte ut alt av en grupe om det er fett eller karbohydrater. Istedet for å gå på diett vil jeg endre til noe jeg kan gjennomføre resten av livet. Og for meg innebærer det både karbo, fett og proteiner. Til og med kake og sjokolade. Dietter man bare kan drive med en periode er for mmeg bare tullball. 

Anonymkode: 895f2...2d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg spist:

kjøleskapsgrøt med mango

en latte uten sukker laget av ekstra lett melk 

fiskekaker med salat, et halvt pitabrød og litt tzatziki.

5 dadler med lakrispulver utenpå 

Da har jeg ca. 500 kalorier igjen i dag. 

Anonymkode: 54b7a...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To knekkebrød med leverpostei til frokost 

to bokser cottage cheese

fiskemiddag (ble litt lite)

grøt til kvelds. 

Ble litt lite middag, så jeg spiser kanskje litt til i kveld, blir i så fall to knekkebrød. Er med i den veie-tråden her inne, og skal registrere vekt i morgen. Greit å være litt måteholden i dag. 

Anonymkode: b37bc...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går nå ned 2kg i måneden og spiser veldig lite om dagene. Det har vel og merke gått et par måneder før jeg var i stand til å spise så lite som jeg gjør nå. Trappa ned hele tiden og er heller ikke sulten om dagene :) Før kunne jeg spise en hel potetmos-pakke fra toro alene, nå spiser jeg kun 1/4 av den til middag og blir mett.

 

Idag:

Frokost: 1/2 porsjon havregrynsgrøt m/kanel (usøtet)

Mellom: banan

Middag: Kokt torsk m/ gulrotpure (laget med skummet melk og brelett. Spiser en god porsjon av denne)

Mellom: 100g yoghurt

Kvelds: 1 rugsprø med en osteskive. 

 

Kuttet ut ris og potet, spiser av og til små porsjoner fullkornspasta (max 40g tørr pasta) , eller grønsakspasta. 

Anonymkode: 9c4d6...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: kaffe

lunsj: 1,5 brød skive med kalkunrester

middag: kyllingfilet med søt potet fries, og avokado/tomat salat

kvelds: 1 ostesmørbrød, pære. Et par walnøtter.

vann og sukkerfri brus gjennom dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Frokost: Liten porsjon gresk jordbæryoghurt med granola (forsov meg) og en kaffe på vei til jobb.

- Lunsj: Go' morgen yoghurt, eple og en bama-smoothie.

- Kaffe

- Lunsj 2: Tre rugsprø med cottage cheese og lett syltetøy på. Et glass sjokolademelk og mer kaffe.

- Middag: Tomatsuppe med coop sine vegetardag-pølser og makaroni. To porsjoner.

Anonymkode: 7e949...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 3 skiver grovbrød med rapskokos, jalapeñoost, alfafaspirer, kikertpostei, rørte jordbær, veggesalat og nøttepålegg. En halvliter havremelk med oboy og et lite glass appelsinjuice. 

- Fersk juice av rødbeter, eple, stangselleri, ingefær og sitron. 

- Bakt blomkål i tikka masala-saus, fullkornris og nybakte naan. 

- Litt middagsrester til kvelds - og en pinneis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 rugsprø med spekeskinke og egg

Middag: 1 medisterkake, 2 små porsjoner makaronistuing, potet og brun saus over. 

Anonymkode: 895f2...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 laksefileter, 1 liten pose rosenkål og masse deilig sandefjordsmør. Noen ruter skikkelig sjokolade og en neve valnøtter

til dessert. 

Anonymkode: 28704...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: Havregryn med usøtet melk

Middag: 3 karbonader og grønnsaker

Mellommåltid: Banan

Kvelds: 2 knekkebrød med masse roastbiff

(Kommer nok til å spise litt mer før jeg legger meg) 

Anonymkode: 39c52...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: To toast

Middag; Ris, suppe og kylling + salat

Desseet: Iskake

Snacks: Risboller, og salat bestående av tomat og agurk... Skal skjerpe meg kommende mandag, da skal jeg spise ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Spiteful skrev:

Frokost: To toast

Middag; Ris, suppe og kylling + salat

Desseet: Iskake

Snacks: Risboller, og salat bestående av tomat og agurk... Skal skjerpe meg kommende mandag, da skal jeg spise ordentlig.

Hva skjer på mandag?

Anonymkode: b37bc...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går nå ned 2kg i måneden og spiser veldig lite om dagene. Det har vel og merke gått et par måneder før jeg var i stand til å spise så lite som jeg gjør nå. Trappa ned hele tiden og er heller ikke sulten om dagene :) Før kunne jeg spise en hel potetmos-pakke fra toro alene, nå spiser jeg kun 1/4 av den til middag og blir mett.

 

Idag:

Frokost: 1/2 porsjon havregrynsgrøt m/kanel (usøtet)

Mellom: banan

Middag: Kokt torsk m/ gulrotpure (laget med skummet melk og brelett. Spiser en god porsjon av denne)

Mellom: 100g yoghurt

Kvelds: 1 rugsprø med en osteskive. 

 

Kuttet ut ris og potet, spiser av og til små porsjoner fullkornspasta (max 40g tørr pasta) , eller grønsakspasta. 

Anonymkode: 9c4d6...22d

Bare vent til dietten din er over så raser du opp i vekt når du begynner å spise igjen 

Anonymkode: 85154...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare vent til dietten din er over så raser du opp i vekt når du begynner å spise igjen 

Anonymkode: 85154...e0e

Poenget var vel at personen blir mett på så lite slik at vedkommede ikke "begynner å spise igjen" 

Anonymkode: 895f2...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost:smoothie med blåbær, bringebær, funbringebærsaft og vann. 

Lunsj: hjemmelaget "polarbrød" ble ikke akkurat polarbrød resultat, men jeg skal da få spist dem likevel, med philadelphiaost og spekeskinke. 

Anonymkode: 895f2...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...