Gå til innhold

Your mind AS


MalloryK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Scoop skrev:

Ja, så de har altså sannsynligvis reklamert for økonomikurs uten å nevne at de selv har et skyhøyt forbrukslån.

De har ikke hatt et rent økonomikurs, men det har vært en del av det de har reklamert for ja. Om det noen sinne har vært holdt noen kurs er jeg tvilsom til. Det kan ha stått finfint til med økonomien på et tidspunkt, men vi kan vel kanskje være enige om at det er lite klokt å dra på lang ferie når man har såpass med forbrukslån. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er litt uetisk å diskutere disse to. De er ikke kjendiser, men vanlige folk som har altfor lite kontroll på eget liv og hva som er greit å legge ut på SoMe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Berga skrev:

Jeg syns det er litt uetisk å diskutere disse to. De er ikke kjendiser, men vanlige folk som har altfor lite kontroll på eget liv og hva som er greit å legge ut på SoMe. 

Det er personer som har gått ut offentlig og en må ha lov til å si sin mening. Selvsagt innen rimelighetens grenser

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Honey Dew skrev:

Det er personer som har gått ut offentlig og en må ha lov til å si sin mening. Selvsagt innen rimelighetens grenser

Enig med deg. De har selv oppsøkt oppmerksomheten. Ja, mye av det de kommer med er rimelig spesielt. Men å skulle umyndiggjøre dem på grunnlag av deres opptreden i SoMe, og dermed ikke diskutere dem blir ikke rett. De er voksne mennesker. Tross alt. Havner litt i samme kategori som Glade Hjem, tenker jeg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere amatørbloggere og SoMe-aktive som ikke forstår konsekvensen av hva de legger ut, og noen deler svært, svært private ting. Dersom vi skal mene at alle som har en åpen SoMe-konto kan diskuteres fritt på KG, da står vi alle i fare for å bli de neste, bare fordi vi «frivillig har oppsøkt offentligheten». Hvem har lyst til å bli de neste med egen tråd i Rampelysforumet og bli diskutert og til tider latterliggjort?

Man kan tro at Vær varsom-plakaten skal beskytte de svakeste blant oss, men slik er det ikke, det er alt for mange gråsoner og alt for mange som ønsker å mene noe om den som ikke kan forsvare seg.

Your Mind AS var/er et firma, og det er greit å diskutere firmaprofil og markedsføring, men i denne tråden er det privatlivet til de som eier firmaet, som blir diskutert. Dette syns jeg er uetisk, sladrete og unødvendig.

Edit: Jeg har selv skrevet innlegg i tråden og angrer på det. Det kjennes ekkelt å ha deltatt og jeg skammer meg.

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Berga skrev:

Det er flere amatørbloggere og SoMe-aktive som ikke forstår konsekvensen av hva de legger ut, og noen deler svært, svært private ting. Dersom vi skal mene at alle som har en åpen SoMe-konto kan diskuteres fritt på KG, da står vi alle i fare for å bli de neste, bare fordi vi «frivillig har oppsøkt offentligheten». Hvem har lyst til å bli de neste med egen tråd i Rampelysforumet og bli diskutert og til tider latterliggjort?

Man kan tro at Vær varsom-plakaten skal beskytte de svakeste blant oss, men slik er det ikke, det er alt for mange gråsoner og alt for mange som ønsker å mene noe om den som ikke kan forsvare seg.

Your Mind AS var/er et firma, og det er greit å diskutere firmaprofil og markedsføring, men i denne tråden er det privatlivet til de som eier firmaet, som blir diskutert. Dette syns jeg er uetisk, sladrete og unødvendig.

Edit: Jeg har selv skrevet innlegg i tråden og angrer på det. Det kjennes ekkelt å ha deltatt og jeg skammer meg.

Da får de jo slutte å legge ut sine private gjøren og laden på firmakontoene sine da.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2018 den 5.28, Perle skrev:

Da får de jo slutte å legge ut sine private gjøren og laden på firmakontoene sine da.

Enig.

De er jo voksne mennesker og virker som de liker oppmerksomheten. De tenker muligens at all PR er god PR. Er nok enig i at de burde blitt beskyttet mot seg selv da, men det er vel ingen osm kan ta fra de sosiale medier og ytringsfriheten :P

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ingenting. Først så sier de at de har slått opp på begge kanter -  men nå la Joachim ut på story på insta at de ligger i sengen sammen? :vetikke:  Hva er greia.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2018 den 14.15, Berga skrev:

Det er flere amatørbloggere og SoMe-aktive som ikke forstår konsekvensen av hva de legger ut, og noen deler svært, svært private ting. Dersom vi skal mene at alle som har en åpen SoMe-konto kan diskuteres fritt på KG, da står vi alle i fare for å bli de neste, bare fordi vi «frivillig har oppsøkt offentligheten». Hvem har lyst til å bli de neste med egen tråd i Rampelysforumet og bli diskutert og til tider latterliggjort?

Man kan tro at Vær varsom-plakaten skal beskytte de svakeste blant oss, men slik er det ikke, det er alt for mange gråsoner og alt for mange som ønsker å mene noe om den som ikke kan forsvare seg.

Your Mind AS var/er et firma, og det er greit å diskutere firmaprofil og markedsføring, men i denne tråden er det privatlivet til de som eier firmaet, som blir diskutert. Dette syns jeg er uetisk, sladrete og unødvendig.

Edit: Jeg har selv skrevet innlegg i tråden og angrer på det. Det kjennes ekkelt å ha deltatt og jeg skammer meg.

Jeg er veldig enig med deg angående diskusjon av personene.  Jeg oppfatter det som om de har avviklet firmaet sitt og dermed er de kun privatpersoner? (Eller mulig jeg har tatt feil..? ) Og disse privatpersonene bør ha like stor rett til å ikke bli diskutert her som oss andre. 

Er det derimot "firmaet" som diskuteres, så må det gå ann, selv om dette firmaet muligens ikke kan sammenlignes med så mange andre... Det de legger ut som "firma" bør tåle rampelysets kritikk,  og det er vel når det blir en salig blanding det er vanskelig å forholde seg til dem.

Økonomikurs og motivasjonskurs som de tidligere har reklamert for er rett og slett over grensa for svindel etter min oppfatning...

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sugar&Spice skrev:

Jeg skjønner ingenting. Først så sier de at de har slått opp på begge kanter -  men nå la Joachim ut på story på insta at de ligger i sengen sammen? :vetikke:  Hva er greia.

Finber ikke igjen insta-kontoen. Lenke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...
5 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Noen som har hørt sangene hennes på Spotify? Det at de er dårlige er vell ikke noe å diskutere. Men stusset litt på at titlene på sangene hadde ingenting med innholdet å gjøre, og at ene sangen handler tydelig om han Greven 😂
 Håper hun ikke har betalt alt for mye for disse sangene, for de var jo så å si identiske i rytme, oppbygging og absolutt alt annet enn ord.

Hahaha, det er helt krise. Også under artistnavnet Tina T., da. :P

Endret av gobbledigook
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...