Gå til innhold

Your mind AS


MalloryK

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Rubella skrev:

Ja, vær så snill! Vi kan kjøre Vipps-kronerulling her på KG for å dekke kursavgift om du drar og kommer med en saftig rapport! 

Er med på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Rubella skrev:

Ja, vær så snill! Vi kan kjøre Vipps-kronerulling her på KG for å dekke kursavgift om du drar og kommer med en saftig rapport! 

Kan lage en Spleis innsamling 😂 Send Sirah på Your Mind kurs for å bli opplyst 😂 Så kan jeg komme tilbake å frelse dere andre også :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sirah skrev:

Kan lage en Spleis innsamling 😂 Send Sirah på Your Mind kurs for å bli opplyst 😂 Så kan jeg komme tilbake å frelse dere andre også :P

Du må skrive under på verdens strengeste taushetserklæring på møtet. Det er omtrent som scientologikirken i hemmelighetskremmeri! 

PS: Nei, Minitroll har aldri vært på your mind as kurs, så vet ingenting om hvordan bli millionær, eller nesten millionær. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sirah skrev:

Kan lage en Spleis innsamling 😂 Send Sirah på Your Mind kurs for å bli opplyst 😂 Så kan jeg komme tilbake å frelse dere andre også :P

Støttes

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Minitroll skrev:

Du må skrive under på verdens strengeste taushetserklæring på møtet. Det er omtrent som scientologikirken i hemmelighetskremmeri! 

PS: Nei, Minitroll har aldri vært på your mind as kurs, så vet ingenting om hvordan bli millionær, eller nesten millionær. 

Såpass ja 🙄 Da røyk jo den planen 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Minitroll skrev:

Du må skrive under på verdens strengeste taushetserklæring på møtet. Det er omtrent som scientologikirken i hemmelighetskremmeri! 

PS: Nei, Minitroll har aldri vært på your mind as kurs, så vet ingenting om hvordan bli millionær, eller nesten millionær. 

Hvordan kan det være lov? De har noen luftige beskrivelser av kursenes innhold og så knebler de deltakerne ved at de ikke kan si noe om innholdet (les: klage på innholdet). Lukter muffens lang vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, orfeus skrev:

Hvordan kan det være lov? De har noen luftige beskrivelser av kursenes innhold og så knebler de deltakerne ved at de ikke kan si noe om innholdet (les: klage på innholdet). Lukter muffens lang vei. 

Hahaha...ja, jeg vet. Men det er nok som mest pjatt og masing om forever living og at alt starter med gode tanker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo prøve motivasjonskurs også. Man blir sikkert veldig motivert av å være på kurs hos to slappe mennesker, liksom.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Må jo prøve motivasjonskurs også. Man blir sikkert veldig motivert av å være på kurs hos to slappe mennesker, liksom.

De forteller om egne erfaringer med slanking og rehab, i følge nettsiden. Ikke mye troverdig når superslankern er superovervektig og rehabern snøvler og er ustø ...

Jeg skjønner ikke at de kan narre noen til å  betale for tøvet ... men det forklarer taushetserklæringen i alle fall.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi arrangere en Spleis, slik at vi kan sponse en frivillig til å delta på kurset? :link:

Endret av Honey Dew
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tromsø som er i vårt hjerte ❤ byen vi møtes i og har levd i 2 år og stiftet firma i 😊

Vi lurte på om det er noen som er interesert i

* Økonomikurs Fredag 24 November fra kl 18-21
til førjulstilbud 1000 kr🤶🎅

* Motivasjonskurs Lørdag 25 November kl 16-19 til førjulstilbud 1250 kr

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skiver at de selger mange t-skjorter, men jeg tviler altså... Hvem i all verden er det som vil kjøpe sånt?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

De skiver at de selger mange t-skjorter, men jeg tviler altså... Hvem i all verden er det som vil kjøpe sånt?

Er nok en del som kjøper den ironisk, kjæresten min sa han gjerne ville hatt en :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, MalloryK skrev:

De skiver at de selger mange t-skjorter, men jeg tviler altså... Hvem i all verden er det som vil kjøpe sånt?

I ene videoen sa de at de hadde bestilt 60 stk, og hadde ca 30 igjen. Tviler på at de har solgt halvparten altså. Sikkert tatt mange til seg selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på små bedrifter som er innovative. Men, jeg finner ikke noe info om at de har gjennomført noe som helst. Har de hatt kurs?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan de føler seg kompetente til å holde motivasjonskurs når de ikke engang har motivasjon til å endre livsstil for å fungere som foreldre å ha foreldreansvar.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...