Gå til innhold

Lenej`s lille hjørne.....


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Nå er det alvor.

Treninga har tatt seg opp. Har vært masse på skøyter med jenten de siste dagene, for deretter å stikke på senteret når de er i seng. Merker ikke de store endringene ennå, men i følge gangsperrern får jeg rørt på muskler som ikke har vært så mye i aktivitet på en stund.

Så mye enklere det var når jeg hadde en hard, fysisk jobb!!! Lempet på tonnevis med frukt hver dag, sprang som en gal på lageret, kunne spiste omtrent alt jeg kom over og var i knallform! Nå, når jeg sliter skolebenken, har kiloene tatt meg igjen. Og jeg trives så dårlig med deres selskap!

Kjapp oppsummering av dagen: 3 timer på skøyter, 1 time styrke, vekta vet jeg ikke, skal ikke veie meg før fredag.Har spist delvis etter planen, dvs:

Frokost: banan og yoghrt (den eneste jeg klarer å trøkke i meg om morgenen...)

Lunsj: kyllingsalat

Middag: en pølse i brød .... :-(

Kvelds: salat

Noen uker til no, så kanskje det vises litt på kroppen å.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, Vimsevips!

I går gikk det greit, både med mat og trening. Tror nesten det begynner å bli litt vane nå. Har holdt på siden begynnelsen av januar. I starten var det egentlig litt styr med å legg om kostholdet, syntes jeg handlet frukt og grønt i hytt og pine. Nå har det blitt litt mere system, jeg vet hvor mye som går i løpet an en uke, og handler det meste i en sleng.

Og det gjør så godt å trene!! Nå blir jeg ikke så innmari gangsperr hver gang, Og det er ikke et ork å komme meg avgårde på trening, selv om det blir sent enkelte kvelder ( i kveld blir det fra 2030-2130)

Sover bedre gjør jeg å! :-)

I dag:

Frokost: banan

Lunsj: tunfisksalat

Middag:Fiskepinner m/potet og grønnsaker

Kvelds:salat

Skal på Steppuls i kveld, så rompa får da rørt litt på seg i dag å......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, når alting er... magert... er alting bra? Neida... Det var å dra den litt langt. Dene dagen har bestått av salat, skole og trening. Men dagens høydepunkt var å endelig finne hockey-skøyter i str 38. På salg til og med! Så nå skal jeg og eldste-jenta krangle om hvem som bruker hva....

Kjøpte meg en ny sykkel å. Pen og rød og med lås. Skal nå bli flink til å låse den fast til noe! Den forrige ble stjålet fra hagen min. Bak huset, der den ikke vistes ffra gata. Frekke fan som har vært baki der midt på natta og knabbet den med seg. Heldigvis var det bare en sykkel som forsvant. Jentene sine sto der også, men de falt vist ikke i smak.

Men... i morgen er den store veie-dagen. Og nå håper jeg på en opptur. Synes selv jeg har vært så flink;ikke noe snavvel, ingen utskeielser, masse frukt og grønt, frisk luft og trening. En eller gangen må jo vekta begynne å gå nedover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir jo faktisk litt resultater... Men det går så sakte! På ei uke med mager mat og masse trening.... ned 0,75 kg.........Blir nesten litt motløs. Men det går i hvertfall den rette veien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for det,bustetroll!

Har vært litt utafor har et par dager, det har gått bare så i ett. Sjongeler mellom skole, lekser, prøver,. prosjekter, unger, hus og heim, trening, pianotimer og fiolintimer. Jeg trenger flere timer i døgnet!!!!!

Men jeg klarar å prioriter treningen. Setter opp timeplan for hele uka, og markerer når jeg skal avgårde. Det blir litt mere press da, det er fastsatt på fohånd. For det er nemlig lett å si ," jeg er så sliten i dag, tror jeg dropper trening i dag...."

Formen føles bra, har merket kjempeforskjell på kondisen i hvert fall. På vekta er det ikke så mye forskjell, og det går saaaaaatke..... :-(

Men håpet er nå å komme ned på trivselsvekt, og ikke minst, å bli der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...