Gå til innhold

Tomines hjem


Gjest Regnskapssekretær

Anbefalte innlegg

Er hun på Instagram? Skulle lese bloggen men den ser den er lite oppdatert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Horselady skrev:

Hvilke konsekvenser kan det få for henne den dagen hun kommer hjem lurer jeg på. Hun kan jo ikke være i Spania for alltid.

Hun er hjemme igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
20 timer siden, Minipilla skrev:

Er hun på Instagram? Skulle lese bloggen men den ser den er lite oppdatert. 

aner ikke, bloggen er ikke oppdatert på flere mnd. hun har vel ikke noe å komme med nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
På 20.7.2018 den 17.13, CecilieX skrev:

Jeg trekker frem denne fra tidlig i tråden for å påpeke at man på ingen måte bør kjøpe narrativet om at CBE handlet der og at det er et kvalitetstegn. TM og CBE hadde en sponseavtale. TM gav henne møbler mot fremvisning. 

Nå, i 2018, bør det være allmennkunnskap at bloggerens fremstilling av å elske noe, egentlig handler om reklame. Altså at noen betaler dem for å skryte av noe. 

Forøvrig gikk samarbeidet surt på et tidspunkt og LKE har lagt inn et antall negative kommentarer på firmaets Facebook-side. 

Men altså : at en blogger går god for noe er ikke en objektiv vurdering. Den er kjøpt og betalt. Det er i bunn og grunn derfor de ikke ønsker å merke innleggene sine. For da blir samarbeidet åpenbart og folk lar seg ikke lure av narrativet. 

har han?  hva skrev han da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
8 timer siden, Regnskapssekretær skrev:

har han?  hva skrev han da?

 

Det er diskutert i CBE tråden. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1174393-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet-vol-2/?page=152&tab=comments#comment-21517750

Hvis du leser videre så ser du hva han har bedrevet. @Asti laget også en dokumentasjon. https://m.imgur.com/a/h4IoSLy

Tilføyelse: Ser ikke ut som han har kommentert selv, bare gitt dem 1 stjerne og likt et antall negative kommentarer som andre har kommet med. Hukommelsen var ikke helt etterrettelige. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
På 24.7.2018 den 15.40, CecilieX skrev:

Det er diskutert i CBE tråden. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1174393-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet-vol-2/?page=152&tab=comments#comment-21517750

Hvis du leser videre så ser du hva han har bedrevet. @Asti laget også en dokumentasjon. https://m.imgur.com/a/h4IoSLy

Tilføyelse: Ser ikke ut som han har kommentert selv, bare gitt dem 1 stjerne og likt et antall negative kommentarer som andre har kommet med. Hukommelsen var ikke helt etterrettelige. 

hahaha så bra! 
jeg kan ikke annet å le.. nå venter jeg i spenning på hva bostyrer finner ut av og hva avisen vil skrive sånn etter hvert. 
Sorry men dette er faktisk litt mer spennende enn fillers og restylane i diverse andre rosabloggeres munn og kinn. 
Real live økonomisk virrvarr er det. Lurer på om Luksusfellen er på banen her jeg? Det hadde i grunn vært veldig interessant! 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ups! Der var både Trine Grung, Marianne Jemtegård og mange andre «kjendiser» på samme Gatsbyfest. Hun kan umulig ha gått under jorden med så mange kjente kunder? 

Tenker høyt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Viking-girl skrev:

Ups! Der var både Trine Grung, Marianne Jemtegård og mange andre «kjendiser» på samme Gatsbyfest. Hun kan umulig ha gått under jorden med så mange kjente kunder? 

Tenker høyt... 

Hadde vært SKIKKELIG stolt over å ha en sånn venninne som lever som en prinsesse, på SÅ manges bekostning, og bretter luxus-livet ut i sosiale media! 

Veldig lett å forstå om det blir "en smule" baksnakking i sånne situasjoner! 🙈 #midtpunktetpånestefestutenåværetilstede

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for enkelt å ikke skille vennskap og business. Det er klart hennes business har ingenting med vennskap til overnevnte personer å gjøre. Det er heller ikke sikkert de var klar over situasjonen og et menneske er nå mye mer enn selve jobben en har. 

Dama bak kan være en utrolig hyggelig person selvom businessen ikke går eller ble driftet som den burde. Viktig å skille disse sakene og ikke henge seg opp i hvem hennes eventuelle bekjentskaper er. Synes jeg. Viktig å ikke spekulere unødvendig her. Hold oss til saken som er business hennes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TøffeSnåkus skrev:

Det blir for enkelt å ikke skille vennskap og business. Det er klart hennes business har ingenting med vennskap til overnevnte personer å gjøre. Det er heller ikke sikkert de var klar over situasjonen og et menneske er nå mye mer enn selve jobben en har. 

Dama bak kan være en utrolig hyggelig person selvom businessen ikke går eller ble driftet som den burde. Viktig å skille disse sakene og ikke henge seg opp i hvem hennes eventuelle bekjentskaper er. Synes jeg. Viktig å ikke spekulere unødvendig her. Hold oss til saken som er business hennes. 

Hvordan skiller en mellom person og business om det er snakk om kriminelle handlinger med flere berørte da? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Smugleseren skrev:

Hvordan skiller en mellom person og business om det er snakk om kriminelle handlinger med flere berørte da? 

Så en skal dømme mennekser alene på handling? En venn av meg begikk innbrudd en gang han ikke var på et godt sted. Skulle jeg da bare avskåret han og sett på hendelsen eller år med godt vennskap? Mennesker er mye mer enn sine handlinger. Blir for enkelt for meg å dømme på det grunnlag. De kan være gode venner uansett

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Så en skal dømme mennekser alene på handling? En venn av meg begikk innbrudd en gang han ikke var på et godt sted. Skulle jeg da bare avskåret han og sett på hendelsen eller år med godt vennskap? Mennesker er mye mer enn sine handlinger. Blir for enkelt for meg å dømme på det grunnlag. De kan være gode venner uansett

Har du fulgt denne bloggeren i årevis, og fått med deg hvordan hun har behandlet kunder og konkurrenter?? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ref siste snap... har hun flyttet? Eller skal huset pusses opp og møbeleres?🤔Etter snappene å bedømme er hun fortsatt på jobb i bedriften sin også....? Har TM startet opp igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær

Ser ut som hun har dekorert et hus for salg for noen. Ligner ikke på hennes hus, i hvert fall ikke det jeg kan se fra hennes bloggbilder. 
Avisen har heller ikke skrevet mer om henne så jeg vet ikke mer ... 

det tar kanskje litt tid før alt er på plass hva gjelder konkursoppgjør etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hun skal selge ut show rommet til uka virker det som (Instagram), men 20% rabatt var ikke akkuratt så mye synes jeg... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
På 19.11.2018 den 19.37, Horselady skrev:

Noen som vet hvordan det går med TM og konkursen?

Hun har hvertfall startet nytt firma 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 19.11.2018 den 19.37, Horselady skrev:

Noen som vet hvordan det går med TM og konkursen?

Hun har startet ny butikk og satser igjen på møbler. 

C. Boutique

Acinorev AS

Gammelt "ræl" selger hun unna på FINN

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...