Gå til innhold

Har du en blogg som du har lyst til å dele?


Gjest Månestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje vi kan bruke den tråden som er opprettet for å dele blogger, så slipper vi å få så mange sånne her tråder. 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.10.2018 den 13.35, Carina Maria skrev:
 

Jeg følger en blogger som er flink og skrive. Ta en titt på bloggen hennes http://www.skrivelisa.no/

Hun ligger ikke topplisten og jeg anbefaler deg og besøke bloggen hennes. 

 

Ja hun er skikkelig flink til å skrive, sympatisk og smart dame 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol

Jeg er godt  voksen, mildt sagt... og har blogget siden 2006. Enda er jeg ikke blitt berømt. Det er nok noe jeg gjør feil. Ikke tjener jeg noe på bloggen heller. Jeg kaller den Betraktninger, og det er den eneste fellesnevneren for mine innlegg. Litt skjeve blikk på liv, samfunn, fenomener og mitt stadig mer skrøpelige ytre, som eldes i mye raskere tempo enn mitt indre.

Jeg har også tatt mål av meg til å bli en kjent forfatter før jeg forlater åstedet, og innser at jeg må skjerpe meg for å holde det målet jeg har satt meg med 4.000 ord i uka for at det i det hele tatt skal bli noe av den første romanen. En som er durkdreven i faget har gitt meg mot til å gå i gang, da han syntes plottet var aktuelt og spennende. Så får vi se da.

Bloggingen foregår med høyst ujevne mellomrom. Jeg blogger ikke hvis jeg ikke har noe på hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, spaniasol skrev:
 

Jeg er godt  voksen, mildt sagt... og har blogget siden 2006. Enda er jeg ikke blitt berømt. Det er nok noe jeg gjør feil. Ikke tjener jeg noe på bloggen heller. Jeg kaller den Betraktninger, og det er den eneste fellesnevneren for mine innlegg. Litt skjeve blikk på liv, samfunn, fenomener og mitt stadig mer skrøpelige ytre, som eldes i mye raskere tempo enn mitt indre.

Jeg har også tatt mål av meg til å bli en kjent forfatter før jeg forlater åstedet, og innser at jeg må skjerpe meg for å holde det målet jeg har satt meg med 4.000 ord i uka for at det i det hele tatt skal bli noe av den første romanen. En som er durkdreven i faget har gitt meg mot til å gå i gang, da han syntes plottet var aktuelt og spennende. Så får vi se da.

Bloggingen foregår med høyst ujevne mellomrom. Jeg blogger ikke hvis jeg ikke har noe på hjertet.

Jeg har lest bloggen din litt til og fra lenge, og syns du skriver veldig godt og tror nok helt sikkert du har potensiale til å skrive en bok som er verdt å lese. Lykke til! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spaniasol
På 29.10.2018 den 6.58, Veslefrikk skrev:
 

Jeg har lest bloggen din litt til og fra lenge, og syns du skriver veldig godt og tror nok helt sikkert du har potensiale til å skrive en bok som er verdt å lese. Lykke til! 

Så hyggelig, da! Dette gjorde godt for sjelen på en dag som har vært grusom for ryggen. Å gjøre i stand gjesteavdelingen er nok til å ta knekken på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2018 den 21.35, Veslefrikk skrev:
 

Kanskje vi kan bruke den tråden som er opprettet for å dele blogger, så slipper vi å få så mange sånne her tråder. 

 

 


Øhm, gikk det litt fort i svingene kanskje?

Sjekk ut side 1 i tråden her - linken går da til nettopp DENNE tråden.....?  😉 

Endret av inox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, inox skrev:
 


Øhm, gikk det litt fort i svingene kanskje?

Sjekk ut side 1 i tråden her - linken går da til nettopp DENNE tråden.....?  😉 

Haha 😁, ja det kan se sånn ut, men det var to tråder som ble flettet sammen. Ser litt ut som om jeg har blingset ja, men har nok ikke det. Ikke denne gangen i hvertfall 😁.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Veslefrikk skrev:

Haha 😁, ja det kan se sånn ut, men det var to tråder som ble flettet sammen. Ser litt ut som om jeg har blingset ja, men har nok ikke det. Ikke denne gangen i hvertfall 😁.


Ah.... Beklager, tenkte ikke så langt midt i natta 😛
 

Endret av inox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...