Gå til innhold

Rosmerta prøver på nummer 1 og har trøbbel!


Rosmerta

Anbefalte innlegg

#Denfølelsen, når man er på vei til jobb, er redd for at man har fått mensen, går av toget og ser en fantastisk nydelig soloppgang og regnbue, og kommer seg på jobb og får konstatert at nei, ingen mensen her i gården (ennå i alle fall). Da er ikke dagen sånn aller verst allikevel :) Før jeg så regnbuen og soloppgangen var jeg nesten på gråten fordi jeg fryktet en dag med mensen og STERKE smerter (jeg har påvist endometriose), og hadde lite tamponger med meg og ingen Paracet. Føler meg litt i en berg- og dalbane om dagen kan man si...:phaedra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haff, de følelsene og tankene. Nå er det bare snørr og tårer her... Disse dagene med venting er helt pyton. Håper at tiden bare kan gå kjempefort så jeg bare kan finne ut om jeg er gravid eller ikke.:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet mens er sånn ca i morgen, og i dag greide jeg ikke å vente lenger med å teste. Den var negativ:raven: Jeg tror nok ikke den er feil, så da er det bare å vente på mensen og smertene, og ringe gynekologen... Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rosmerta skrev:

Forventet mens er sånn ca i morgen, og i dag greide jeg ikke å vente lenger med å teste. Den var negativ:raven: Jeg tror nok ikke den er feil, så da er det bare å vente på mensen og smertene, og ringe gynekologen... Sukk.

Haaper virkelig det klaffet for dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Gakkepus skrev:

Haaper virkelig det klaffet for dere. :)

Takk for gode tanker, men de velkjente smertene er på vei kjennes det ut som. Så da blir det operasjon og IVF tenker jeg... Jeg skal holde dere oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke mensen, men kjenner igjen smertene... Det er så kjipt å gå vente på noe jeg vet er et smertehelvete!:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg å være forvirret her. Fortsatt ingen mensen. Det er jo litt vanskelig å ikke begynne å håpe, men jeg tror nok bare at TR er forsinket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Rosmerta skrev:

Nå begynner jeg å være forvirret her. Fortsatt ingen mensen. Det er jo litt vanskelig å ikke begynne å håpe, men jeg tror nok bare at TR er forsinket...

Har du testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom mensen. Så da slipper jeg å lure... Så da får jeg ringe legen i morgen og bli henvist for operasjon. Oh joy. Andre operasjon på under et år. Men samtidig føles det faktisk litt godt, på sett og vis, at dette halve året med prøving og alle følelser og stresset rundt det er ferdig. Litt vanskelig å forklare, men akkurat nå er jeg litt likeglad og tom. Så blir det spennende å se når det blir operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gakkepus skrev:

Har du testet?

Testet jo negativt dagen før forventet mensen, men som du ser ut fra forrige post kom mensen i dag. Akk ja. Har du prøvedagbok forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Rosmerta skrev:

Testet jo negativt dagen før forventet mensen, men som du ser ut fra forrige post kom mensen i dag. Akk ja. Har du prøvedagbok forresten?

Der ja. Naa saa jeg forrige post, ja. Det var synd @Rosmerta. Heiet virkelig paa deg. :klem:

Ja, det har jeg.  Prover aa oppdatere den daglig, foler at det er en form for terapi for aa vaere aerlig. Selv venter jeg paa utfallet, men jeg prover aa ikke haape alt for mye. Jeg har to utskrapninger bak meg, og en SA i uke 12. Jeg  hadde EL forrige uke (paa mandag), og vi fikk lagt inn noen aksjer, men tiden faar nesten vise, selv om jeg kjenner paa utaalmodigheten. Testa istad med en brukt, negativ test,....saa desperat er jeg.:alice:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Rosmerta skrev:

Og der kom mensen. Så da slipper jeg å lure... Så da får jeg ringe legen i morgen og bli henvist for operasjon. Oh joy. Andre operasjon på under et år. Men samtidig føles det faktisk litt godt, på sett og vis, at dette halve året med prøving og alle følelser og stresset rundt det er ferdig. Litt vanskelig å forklare, men akkurat nå er jeg litt likeglad og tom. Så blir det spennende å se når det blir operasjon.

Jeg kan forstaa at du foler en lettelse - selv om den lettelsen foles merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Gakkepus, svarer deg på alt i samme post jeg. Skal begynne å følge med på din dagbok ;-) Leit å høre at det ikke går veien for deg :klem:Takk for gode ord og klem. Det er skuffende og frustrerende å ikke få til, og så er jeg redd for operasjonen også da... Men er det noe jeg har lært av dette gamet, er at man får litt en ting av gangen, og en dag av gangen.

Det går veldig opp og ned med humøret, men akkurat nå er det faktisk ikke sånn aller verst.

Lykke til videre med deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal tydeligvis være MANGE prøvelser på veien mot å forhåpentligvis bli gravid... Ringte gynekologen jeg går til for å henvises til operasjon, han hadde ikke tid før 20. desember... :grine: Kjip beskjed å få når man er på jobb. Jeg har mest lyst til å sette meg et sted for å grine. Men akkurat denne gangen blir det nok privat, bare for å litt fortgang i det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rosmerta skrev:

Det skal tydeligvis være MANGE prøvelser på veien mot å forhåpentligvis bli gravid... Ringte gynekologen jeg går til for å henvises til operasjon, han hadde ikke tid før 20. desember... :grine: Kjip beskjed å få når man er på jobb. Jeg har mest lyst til å sette meg et sted for å grine. Men akkurat denne gangen blir det nok privat, bare for å litt fortgang i det her.

Det er forståelig at du er utålmodig og ønsker fortgang i saken. Jeg er likedan.  Selv syns jeg ventetiden er grusom, og jeg kan bare forestille meg hvor slitsomt det er for deg. Det er ikke alltid bare bare å bli gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gakkepus skrev:

Det er forståelig at du er utålmodig og ønsker fortgang i saken. Jeg er likedan.  Selv syns jeg ventetiden er grusom, og jeg kan bare forestille meg hvor slitsomt det er for deg. Det er ikke alltid bare bare å bli gravid. 

Takk for støtten! ❤️ Du har jo ditt du har vært gjennom, du også (jeg har begynt å følge dagboken din)... Skal ikke være lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så, etter en dag med å prøve å finne en privatklinikk i nærheten av jobb og med ledig kapasitet (jeg mener, jeg skal jo bare henvises videre!!), så hadde jeg fått bestilt time privat. Men gynekologen jeg går til hadde en avlysning, så da fikk jeg time i morgen tidlig. Flaks! Så sparte jeg de pengene :-) En litt lite produktiv dag på jobb, eheh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre alt dere har vert gjennom! Håper operasjon ordnet det! Aller helst at du blir gravid før det ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lillemeg90 skrev:

Så trist å høre alt dere har vert gjennom! Håper operasjon ordnet det! Aller helst at du blir gravid før det ❤

Takk for gode ord ❤️ Men det blir nok operasjon og IVF nå, er jeg redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rosmerta skrev:

Så, etter en dag med å prøve å finne en privatklinikk i nærheten av jobb og med ledig kapasitet (jeg mener, jeg skal jo bare henvises videre!!), så hadde jeg fått bestilt time privat. Men gynekologen jeg går til hadde en avlysning, så da fikk jeg time i morgen tidlig. Flaks! Så sparte jeg de pengene :-) En litt lite produktiv dag på jobb, eheh.

Se der, ja! Fantastisk! 😘😍. Ja,,ja,imorgen får du være litt mer produktiv 😸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...