Jump to content
Geirfuglen

Fuglen ønsker frø

Recommended Posts

Neutral90

Jippi! Krysser fingrene 🤞

Fortsetter under...

Patriotpaula

Hurra for innsett 🤞🏻❤️ Hvordan var kvaliteten på den som ble satt inn? Jeg regner med at de har en viss/stor tro på at det skal gå? 😊

Geirfuglen
1 time siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for innsett 🤞🏻❤️ Hvordan var kvaliteten på den som ble satt inn? Jeg regner med at de har en viss/stor tro på at det skal gå? 😊

Takk! ❤️ De sa at de faktisk hadde vært litt overrasket i dag tidlig, og at det absolutt var bra nok. Jeg sliter litt med å forstå all informasjonen siden jeg har så liten bakgrunnskunnskap, men de sa det var mellom intermediate og good, og at det var sånn at de var positive. Årsaken til at det lå mellom der, var at embryoet har en kjerne og en «sac»(?), og det var sistnevnte som var litt fragmentert i kantene. Men de sa at de ikke ville gjennomført innsett hvis de ikke var positive. 🤞

Geirfuglen

Herregud, kjenner at jeg virkelig ikke har peiling på dette. Er det embryo de setter inn, eller blastocyst? Jeg trodde det var et embryo, men de kalte det for «hatching», så da er det kanskje blastocyst? 🤔😅🙈

Neutral90

5 dagers er blastocyst, det er likevel også et embryo :) blasto er hvilket stadiet embryoet er i utviklingen. Hatching betyr at det er iferd med å bryte ut av skallet og er klar til å feste seg. 

Geirfuglen
Akkurat nå, Neutral90 skrev:

5 dagers er blastocyst, det er likevel også et embryo :) blasto er hvilket stadiet embryoet er i utviklingen. Hatching betyr at det er iferd med å bryte ut av skallet og er klar til å feste seg. 

Haha, takk for oppklaring! 👌😊

Annonse

bondekone

Gratulerer med innsett! Lykke til, håper virkelig det går veien! ❤️

Neutral90

Hvordan går det med deg? 😄

Geirfuglen
På 20.1.2020 den 16.42, bondekone skrev:

Gratulerer med innsett! Lykke til, håper virkelig det går veien! ❤️

Tusen takk ❤️

3 timer siden, Neutral90 skrev:

Hvordan går det med deg? 😄

Takk for omtanken! ❤️ Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, men endte med å ta en graviditetstest (som var negativ) i dag. Må kanskje kjøpe en sånn tidlig-test. Og virket uansett som det ikke var noen vits i å ta før en uke etter innsett, så jeg får kjøpe inn en i morgen og ta den på torsdag. Hva med deg? Og tusen takk for at dere som har vært med litt lenger er så innmari flinke til å svare på alle de rare spørsmålene 😁

Neutral90

Forstår så godt det å teste tidlig, jeg er notorisk selv 😅 Å ta en vanlig test så kort tid etter innsett har nok ikke så mye for seg for de fleste, så jeg har fortsatt troa på at dette kan gå 🌞🌞

Geirfuglen
57 minutter siden, Neutral90 skrev:

Forstår så godt det å teste tidlig, jeg er notorisk selv 😅 Å ta en vanlig test så kort tid etter innsett har nok ikke så mye for seg for de fleste, så jeg har fortsatt troa på at dette kan gå 🌞🌞

Takk for oppmuntring! 😊

Geirfuglen

Huff, jeg greier ikke la være å teste.. Er av typen som aldri hadde bestått den berømte marshmallow-testen. Testet i dag tidlig også, fortsatt negativ 😕 

prøverpåny
4 timer siden, Geirfuglen skrev:

Huff, jeg greier ikke la være å teste.. Er av typen som aldri hadde bestått den berømte marshmallow-testen. Testet i dag tidlig også, fortsatt negativ 😕 

Kjedelig med negative tester, men håper at det bare er for tidlig å fange opp HCG enda.. 

Edited by prøverpåny
sexforbrytere endret til «er for» :p

Annonse

Patriotpaula
5 minutter siden, prøverpåny skrev:

Kjedelig med negative tester, men håper at det bare sexforbrytere tidlig å fange opp HCG enda.. 

Sexforbrytere? 🙊😅

prøverpåny
26 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Sexforbrytere? 🙊😅

Hahahahaha! 😂😂😂

skulle stått «er for», hvordan autokorrekt har klart den... sånn går det når man taster på mobilen 🙈