Gå til innhold

Fuglen ønsker frø.. Eller veien til adopsjon?


Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for innsett 🤞🏻❤️ Hvordan var kvaliteten på den som ble satt inn? Jeg regner med at de har en viss/stor tro på at det skal gå? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
1 time siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for innsett 🤞🏻❤️ Hvordan var kvaliteten på den som ble satt inn? Jeg regner med at de har en viss/stor tro på at det skal gå? 😊

Takk! ❤️ De sa at de faktisk hadde vært litt overrasket i dag tidlig, og at det absolutt var bra nok. Jeg sliter litt med å forstå all informasjonen siden jeg har så liten bakgrunnskunnskap, men de sa det var mellom intermediate og good, og at det var sånn at de var positive. Årsaken til at det lå mellom der, var at embryoet har en kjerne og en «sac»(?), og det var sistnevnte som var litt fragmentert i kantene. Men de sa at de ikke ville gjennomført innsett hvis de ikke var positive. 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Herregud, kjenner at jeg virkelig ikke har peiling på dette. Er det embryo de setter inn, eller blastocyst? Jeg trodde det var et embryo, men de kalte det for «hatching», så da er det kanskje blastocyst? 🤔😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dagers er blastocyst, det er likevel også et embryo :) blasto er hvilket stadiet embryoet er i utviklingen. Hatching betyr at det er iferd med å bryte ut av skallet og er klar til å feste seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
Akkurat nå, Neutral90 skrev:

5 dagers er blastocyst, det er likevel også et embryo :) blasto er hvilket stadiet embryoet er i utviklingen. Hatching betyr at det er iferd med å bryte ut av skallet og er klar til å feste seg. 

Haha, takk for oppklaring! 👌😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen
På 20.1.2020 den 16.42, bondekone skrev:

Gratulerer med innsett! Lykke til, håper virkelig det går veien! ❤️

Tusen takk ❤️

3 timer siden, Neutral90 skrev:

Hvordan går det med deg? 😄

Takk for omtanken! ❤️ Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, men endte med å ta en graviditetstest (som var negativ) i dag. Må kanskje kjøpe en sånn tidlig-test. Og virket uansett som det ikke var noen vits i å ta før en uke etter innsett, så jeg får kjøpe inn en i morgen og ta den på torsdag. Hva med deg? Og tusen takk for at dere som har vært med litt lenger er så innmari flinke til å svare på alle de rare spørsmålene 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår så godt det å teste tidlig, jeg er notorisk selv 😅 Å ta en vanlig test så kort tid etter innsett har nok ikke så mye for seg for de fleste, så jeg har fortsatt troa på at dette kan gå 🌞🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
57 minutter siden, Neutral90 skrev:

Forstår så godt det å teste tidlig, jeg er notorisk selv 😅 Å ta en vanlig test så kort tid etter innsett har nok ikke så mye for seg for de fleste, så jeg har fortsatt troa på at dette kan gå 🌞🌞

Takk for oppmuntring! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Huff, jeg greier ikke la være å teste.. Er av typen som aldri hadde bestått den berømte marshmallow-testen. Testet i dag tidlig også, fortsatt negativ 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Geirfuglen skrev:

Huff, jeg greier ikke la være å teste.. Er av typen som aldri hadde bestått den berømte marshmallow-testen. Testet i dag tidlig også, fortsatt negativ 😕 

Kjedelig med negative tester, men håper at det bare er for tidlig å fange opp HCG enda.. 

Endret av prøverpåny
sexforbrytere endret til «er for» :p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, prøverpåny skrev:

Kjedelig med negative tester, men håper at det bare sexforbrytere tidlig å fange opp HCG enda.. 

Sexforbrytere? 🙊😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Sexforbrytere? 🙊😅

Hahahahaha! 😂😂😂

skulle stått «er for», hvordan autokorrekt har klart den... sånn går det når man taster på mobilen 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

😄

Jeg har testa en gang til, fortsatt negativ. Men av en eller annen grunn er jeg nesten ikke skuffet heller, det er som om jeg har følt det på meg at jeg ikke har blitt gravid. Samtidig har jeg jo vært positiv under prøvingen og likevel ikke blitt gravid, så den graviditetsradaren min er uansett ikke på topp. 😄

Men i dag kom det ut noe som så ut som et bittelite blodtilblandet..tja..embryo eller noe, så da er det vel kanskje helt sikkert at det ikke festet seg denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah så leit Geirfuglen 😞 Det er uansett ikke noe greit uansett hva Magefølelsen sa, håper det går bra med deg og at du får en fin helg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg håpet sånn for deg 💔 Prøv å lag deg en god helg selv om ❤️ 

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
56 minutter siden, Neutral90 skrev:

Ah så leit Geirfuglen 😞 Det er uansett ikke noe greit uansett hva Magefølelsen sa, håper det går bra med deg og at du får en fin helg ❤️

 

49 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Åh, jeg håpet sånn for deg 💔 Prøv å lag deg en god helg selv om ❤️ 

Tusen takk, så gode dere er ❤️ Jeg har nok vært litt negativ, og på den måten også greid å beskytte meg selv mot å bli altfor lei meg. Får satse på mer hell i neste runde. Da skal jeg også ta mer vare på meg selv, så det ikke er så masse stress rundt innsett. Av en eller annen grunn følte jeg at det var sykt mye stress de dagene som gjorde at spiren ikke festet seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...