Gå til innhold

Å tjene penger på homeparty som mary kay, partylite osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!! :)

Hva mener/tenker dere om venner som ønsker å verve deg inn som konsulent? Jeg har jo hørt om mye lureri med dette.

For konsulentene, altså de som verver inn noen store fordeler? Pengebeløp? En fin hobby, men er litt skeptisk!

Anonymkode: b18cf...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er bare tull. Hadde følt at jeg utnyttet venner og bekjente. Jeg var med på et Mary-Kay party en gang og synes det var ordentlig ubehagelig. Vil nok tro at de tjener på å verve noen, hvorfor ellers skulle de gjort det? De kan jo skaffe nye kunder til seg selv gjennom deg, men skal liksom være så greie og tilby den inntjeningen til deg?

Anonymkode: 010e5...4bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt enig med deg altså! Jeg synes bare det er så rart at om jeg skal ha et party (altså hun venninna mi kan ha det for meg i første omgang, og om jeg tjener nok å for salg så blir jeg vervet inn. Jeg kan velge ut produkter gratis til den prisen! Men er det ikke mest rettferdig at vi delte pengene? Bare tenker høyt jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at viss noen venner er så dumme så er de bare å kutte de ut. De tror det blir rike, og så skal de mase hull i hodet på de rundt seg. Nei fy faen...

Anonymkode: 57969...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan sikkert være bra for noen men er ikke så naiv at jeg biter på sånn. Er det ikke rettferdig å dele pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutes ago, Emilie88 said:

Må si meg litt enig med deg altså! Jeg synes bare det er så rart at om jeg skal ha et party (altså hun venninna mi kan ha det for meg i første omgang, og om jeg tjener nok å for salg så blir jeg vervet inn. Jeg kan velge ut produkter gratis til den prisen! Men er det ikke mest rettferdig at vi delte pengene? Bare tenker høyt jeg :) 

Hva mener du med at du kan velge produkter gratis til den prisen? Hvilke penger ønsker du å dele?

Og er det sånn at du skal invitere dine venninner og konsulenten skal selge? 

Uansett, ville ikke blitt homeparty-konsulent. Da setter du deg i en situasjon hvor du må gjøre deg upopulær blant venninnene dine for å tjene penger. 

Anonymkode: 54930...4ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg uttrykte meg sikkert litt dårlig. Venninna vil at jeg skal ha et party, få inn mest mulig folk å at hun holder det for meg. Altså hun presenterer greia, og jeg holder selskapet. Som fortjeneste kan jeg velge ut gratis produkter til en hvis pris.

Det er mye masing og spørring på venner og familie, så jeg blir nok å takke nei. Men synes hun gjør det for egen vinning, påstår selv at hun vil bare hjelpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Emilie88 said:

Jeg uttrykte meg sikkert litt dårlig. Venninna vil at jeg skal ha et party, få inn mest mulig folk å at hun holder det for meg. Altså hun presenterer greia, og jeg holder selskapet. Som fortjeneste kan jeg velge ut gratis produkter til en hvis pris.

Det er mye masing og spørring på venner og familie, så jeg blir nok å takke nei. Men synes hun gjør det for egen vinning, påstår selv at hun vil bare hjelpe....

Hun vil absolutt ikke hjelpe deg! Hun gjør det selvsagt for å tjene penger.  Så er spørsmålet om du har lyst til å pushe salg mot DINE venninner og familie mot at du får noen gratisvarer.  Nei, man blir selvsagt ikke populær av å mase om at venninner skal komme på besøk slik man kan selge dem ting. 

 

Anonymkode: 54930...4ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord! Jeg har ikke så lyst, fordi jeg vet at det vil bli en evig runddans og man må mase seg til salg. Og man blir ikke populær av slikt.

Endret av Emilie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere!! :)

Hva mener/tenker dere om venner som ønsker å verve deg inn som konsulent? Jeg har jo hørt om mye lureri med dette.

For konsulentene, altså de som verver inn noen store fordeler? Pengebeløp? En fin hobby, men er litt skeptisk!

Anonymkode: b18cf...b45

Jeg forstår ikke hva du mener med lureri. Vil du begynne som konsulent så må det være fordi du har lyst på en ekstrajobb og at du forstår hvordan du organiserer både tid og økonomi rundt det å jobbe som konsulent. 

Anonymkode: c4e1f...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bekjent som veldig aktivt holder på med noe lignende.           

Hun nærmest oversvømmer Facebook-profilen sin med alt mulig dill dsll, som hun ønsker at flest mulig skal være med på. I tillegg har hun fleire ganger arrangert "salgsmøter" hjemme hos seg selv. Hvor hun faktisk folk hun kjenner og forsøker å selge alt mulig krimskrams til venner og bekjente. I tillegg til "verving" da, for å få med seg flest mulig andre til å selge det samme tullet.  

Anonymkode: 163e2...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...