Mkay87 Skrevet 16. oktober 2017 #1 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) . Endret 5. november 2017 av Mkay87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #2 Del Skrevet 17. oktober 2017 Med så mye arbeid så finn et bedre og mer holdbart garn enn Drops garnet. Anonymkode: e6813...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiramy Skrevet 17. oktober 2017 #3 Del Skrevet 17. oktober 2017 Jeg har strikket det et par ganger. Har brukt litt forskjellige garn, bla. nøstebarn sitt to-trådsgarn, holst supersoft, New Zealand lammeull og babyull. Du kan bruke drops baby merino, men jeg ville ha valgt et annet garn. Anbefaler Holst supersoft, det blir veldig mykt etter vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjelltausa Skrevet 22. oktober 2017 #4 Del Skrevet 22. oktober 2017 Har strikket det to ganger i babyull, med litt store pinner. Det blir luftig og faktisk veldig varmt. Datteren min bruker det som koseteppe i senga nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkay87 Skrevet 5. november 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) . Endret 5. november 2017 av Mkay87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå