Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #1 Skrevet 22. januar 2005 Mannen og kona står på badeværelset, Da mannen sier:"jeg vil ha deg" Han flår trusene av henne,klasker henne opp mot døren og gir henne hele "stasen". Da ha han er ferdig,står kone og vrir seg. "Har du ikke fått nok?" spør han. "Joda,jeg skal bare ha dørhåndtaket ut av ræva igjen...
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2005 #3 Skrevet 22. januar 2005 Den må jeg fortelle til noen,...*logge på MSN*
Sniglå Skrevet 22. januar 2005 #4 Skrevet 22. januar 2005 Bare jeg som er rar eller? Syns ikke den var morsom i det hele tatt.... :-?
LilleBille Skrevet 22. januar 2005 #5 Skrevet 22. januar 2005 Bare jeg som er rar eller? Syns ikke den var morsom i det hele tatt.... :-? .. vi er hvertfall to...
Gjest LoisLane Skrevet 22. januar 2005 #7 Skrevet 22. januar 2005 Jeg regnet meg som nummer en med første kommentar. Men okei da - fire!
Gjest Valhalla Skrevet 23. januar 2005 #9 Skrevet 23. januar 2005 Skal vi ha en seriøs diskusjon om hvilken merkelig stilling de hadde som gjorde at kvinnen klarte å få et dørhåndtak som jo peker til siden opp i stumpen?
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #10 Skrevet 23. januar 2005 En bilist kjørte over en bru. Da han kom midt på brua ble han stoppet av en politimann som sa, - Gratulerer du er bilist nr. 1000 som kjører over denne brua. Du har vunnet 1000 kroner! - Jippi! utbryter bilisten. - Nå har jeg råd til å ta sertifikat! Kona som satt ved siden av skjønte at mannen hadde forsnakket seg og sa, - Ikke hør på ham, konstabel, han er full! Da hadde bestemor som satt i baksetet oppdaget at de var stoppet av politiet, og hun sa, - Det var det jeg visste! Vi ville ikke komme langt med en stjålet bil!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. januar 2005 #12 Skrevet 23. januar 2005 Skal vi ha en seriøs diskusjon om hvilken merkelig stilling de hadde som gjorde at kvinnen klarte å få et dørhåndtak som jo peker til siden opp i stumpen? Godt det ikke bare er meg. Satt faktisk og tenkte på det samme... ------ Har hørt bedre vitser ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå