Gå til innhold

30 dagers utfordring - Bli med å fjerne 465 eiendeler.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Har funnet flere saker til mitt fjerne-100-ting-til-prosjekt.

1 stekespade, 2 slikkepotter, 2 leverposteilokk, 1 tresleiv, 1 isskje, kakeutstikker, måleskje, 4 plastskjeer = 13 ting

Totalt hittil: 61 av 100 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 18: ryddet i en skuff på badet

7 småparfymer, 5 hotellsåper, 1 fotfil, 1 gammel solkrem, 1 gammel annen krem, 2 slappe hårstrikker, 1 plastflaske (av typen til bruk på fly til væske)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1: 3 utslitte stolputer kastet.
Dag 2: Pantet 3 flasker.
Dag 3: 5 klesplagg levert til gjenbruk (på en kant av byen jeg sjelden er, og da passet det å kombinere dette med noe annet jeg skulle gjøre i nærheten).

Jeg får ikke deltatt i ryddeprosjektet hver eneste dag, men jeg deltar de dagene jeg kan. Denne tråden er svært inspirerende :) Jeg føler meg forpliktet til å gjøre så godt jeg kan etter at jeg meldte meg på her.

Fru Pigalopp  :hoppe:

 

Anonymkode: 0fdf6...4a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2019 den 9.20, MarianneE skrev:

Fortsetter med dag31 på fredag mens jeg lurer på hvor mange barnetegninger kan man kvitte seg med uten å angre i etterkant 

Fotografer de før du kaster de? :) 

Anonymkode: 0fdf6...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant litt mer idag. Ikke store ting, men gir mer orden i badskapet:. 3 linseetui, 2 plastbokser, armbånd, 3 parfymeprøver, leppestift=10 ting

Har kommet til 71 av mine 100 ekstrating. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innsett at dette at best er et 3 dager i uka prosjekt.. Fortsetter lørdag. Husker ikke hvilken dag det er, en gang, men ca 15 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, kokkos skrev:

Jeg har innsett at dette at best er et 3 dager i uka prosjekt.. Fortsetter lørdag. Husker ikke hvilken dag det er, en gang, men ca 15 🙈

Det er lurt! :) Jeg kom frem til det samme - at det fungerer best for meg å ikke bruke alle ukens dager på dette prosjektet. Lykke til! :hjerte:

Anonymkode: 0fdf6...4a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1: 1 kopp.

 

 

Driver og flytter, har en pall med greie ting som skal fordeles på forskjellige i nærområdet, asylmottak, brukten, krisesenter osv.

Anonymkode: cd2b7...0f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2019 den 1.49, BMW 5-serie 535D skrev:

Tar Fretex imot totalt ødelagte sko/støvler? Blir ikke det bare jobb for de å selv kaste? 

De kan bruke deler til å reparere andre ting eller sko med :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1: 3 utslitte stolputer kastet.
Dag 2: Pantet 3 flasker.
Dag 3: 5 klesplagg levert til gjenbruk (på en kant av byen jeg sjelden er, og da passet det å kombinere dette med noe annet jeg skulle gjøre i nærheten).

Dag 4: Jeg tråkket flat 4 pappesker og puttet de i dunken til resirkulering. Innholdet (som var nyinnkjøpte varer) ble lagt på plass i skap.

Fru Pigalopp  :hoppe:

Anonymkode: 0fdf6...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 19:

5 utgåtte solkremer/aftersun/bodylotion, 2 taklamper, 2 vesker, 3 matter, 2 metallbokser, 1 ubrukt genser, 1 parfyme jeg aldri bruker, 2 nøster garn, 1 par øreringer. 

Mesteparten går til gjenbruksbutikken, resten i søppelkassen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går som nevnt for 40 dager, og idag søndag er dag 31:

1 gammel hårbørste i søpla sammen med 1 vareprøve på Shampo, 1 sliten skrubbsvamp, 3 nesten tomme shampoflasker og 3 kvitteringer. 

I papirsøpla går 8 tegninger (unnskyld ungen min!).

Bruktbutikken får 9 DVD og 5 håndklær til Fretex.

Kjøpte to DVD og tre håndklær igår, og da måtte jeg kvitte meg med noe av det vi hadde som strengt tatt var klar for å kvitte med uansett. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4: 1 kløpinne, 1 knust telysglass, 1 gammel veske, 1 tøybilde. Alt går i søpla.

Anonymkode: 04ca0...438

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 20: 

1 kroppsolje i søpla, utgått på dato. 2 fleecetepper til gjenbruk, 3 stk maleklær i søpla, 2 par hullete ullsokker, 1 par utgåtte sko, 4 pyntepotter til gjenbruk, 1 teppebanker, 1 stk stor isopor (spart på lenge, hvorfor?? 😄) 5 veggkrukker til terrasse til gjenbruk. 

Er en dag etterskudd, men pytt. 

Endret av Frida
la til noe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 21:

3 pappbokser (type "kjekt å ha", men blir aldri brukt), 4 par utslitte sokker, 5 cd-plater, 8 beslag (knotter) til kommode som skulle pusses opp, men er gitt bort, en urgammel ødelagt taklampe. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag32!

23 tegninger i papirsøpla. 4 øyenskyggestifter (vonde og bruke, uansett hvor fine de var) og 1 gammel concealer i søpla. 

4 barneDVD til bruktbutikken. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5: 1 ødelagt bilde, 1 ramme, 2 stk oppklipte interiørblader, 1 kort. Alt gikk i søpla.

Anonymkode: 04ca0...438

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...