Gå til innhold

Er du også deg selv lik på KG?


HalldirV2

Anbefalte innlegg

Er nok hakket mer diplomatisk i det virkelige liv, i alle fall i visse settinger. Er nok også lettere å like virkeligheten enn her inne, mye på grunn av akkurat det kanskje.

Samtidig trekkes man jo lett om diskusjoner som faktisk er en diskusjon, og spesielt der man har en mening som skiller seg litt fra det gjenge oppfatningen. Ser ikke noe poeng å sitte på et diskusjonsforum å være enige med alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Jeg er vel den jeg er. Jeg har de samme meningene uansett, men jeg snakker nok mindre om reiser og mer om mat i det virkelig liv. Og jeg ser ut som avataren min også, så det er litt avslørende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Jeg ba kjæresten om å kikke rundt og finne meg her inne, og det greide han overraskende raskt. Jeg er nok ganske lik meg selv, men jeg tror ikke det kommer gjennom at jeg har lett for å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Snakket lenge med min søster i dag. FØR sa hun at jeg var lik Bree i frustrerte fruer.

200.webp#56-grid1

 

Nå har hun ett litt annet syn. Og jeg følte meg veldig truffet! Fra Real Housewifes of Beverly Hills. Erika Girardi.

200.webp#42-grid1

 

Som dere ser er jeg meg selv lik! :tunge1::fnise::kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan vel ikke,  og bør vel heller ikke være noen andre enn en selv, så svaret er at jeg er lik meg selv, her på Kg. 😊 

Endret av Geir-Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler vel at jeg er meg selv på forumet, kanskje til og med et styrket meg fordi jeg "kom ut" på forumet hvor jeg skrev at jeg ønsket å bli en kvinne og føler meg fanget i egen kropp noe som jeg ikke hadde gjort uten videre i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Jeg er ganske lik, får ofte høre jeg er litt "rett frem" eller direkte. Jeg ser ingen grunn til å gå rundt grøten, er dog bevisst på det, og går rundt grøten eller holder kjeft om jeg må. 

Men tror nok jeg er ganske lik, ja... dessverre? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne opererer jeg med ett øye (se til venstre). I virkeligheten opererer jeg med to. Her kan jeg bli tatt for å være blåøyd (mens det i virkeligheten er lilla) eh.. eller hvordan var det nå igjen..

Høy fjasefaktor her inne, samt strengt disiplinert om hvor mye av mitt privatliv jeg deler; i virkeligheten er jeg mer seriøs; samt åpen mot mine venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...