Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Gjest jentekvinne
18 minutter siden, allesote skrev:

Kan se ut som hun er gravid igjen. ØB la ut en "rebus" på snap. Grav + vin - n + d = ?

 

Håper det stemmer, er glad på deres vegne. Vet at de slet en del med å få D, så de er sikkert kjempeglad for dette!

Rart at hun ikke har lagt ut noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun virka rimelig drita i romjula, så det tviler jeg sterkt på. Men det drar vel noen klikk. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Kan være noen andre i familien  som er gravid da. Og han bruker det for å distraherer litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt dårlig av det overgrepsinnlegget hun har lagt ut nå... Noe så umusikalsk i disse tider. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Daisy_B skrev:

Det er et hån mot alle involverte. Her ignorerer hun alt som har blitt sagt om mannen hennes, samtidig som hun prøver å høste sympati og goodwill for at hun også er opptatt av trakassering og overgrep. Det blir så feil, på så uendelig mange nivå. At hun ikke ser det selv! 

Amen! Jeg likte Marna veldig godt, hadde virkelig sansen, har mistet mye respekt for henne, og dette var egentlig spikeren! 

Som du skriver; helt utrolig at hun ikke ser hvor utrolig upassende dette er! 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kollontaj skrev:

Finnes det ikke en eneste normal person blant disse toppbloggerne? 

💩

Nei. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
3 timer siden, Kollontaj skrev:

Finnes det ikke en eneste normal person blant disse toppbloggerne? 

💩

Nei. Normale mennesker har ikke hele livet sitt til salgs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, minimymlen skrev:

Hva var poenget med innlegget hennes, egentlig? Bli lagt merke til av Helsesista?

Jeg tror poenget er å fremme et godt tilbud til barn, ungdom og voksne. Og å skryte litt av hva Thale har fått til. Hun skriver ganske rett fram hva poenget er. Ærlighet fremmer ærlighet, helsesista er et kjempegodt tilbud, og hun kunne ønske helsesista fantes når hun gikk gjennom dette :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På FB ser jeg at Stine Sofie Stiftelsen har lagt ut link til hennes overgrepsinnlegg. Dette syntes jeg ble helt feil nå, vet Stine Sofie Stiftelsen om alt som skjer rundt henne nå?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sacramone skrev:

På FB ser jeg at Stine Sofie Stiftelsen har lagt ut link til hennes overgrepsinnlegg. Dette syntes jeg ble helt feil nå, vet Stine Sofie Stiftelsen om alt som skjer rundt henne nå?

Det kan de umulig gjøre. 

+ Herregud det er trist å se Komikerfrue fronte noe som dette mtp på hvordan ting ligger an nå. Og hvorfor Stine Sofie Stiftelsen velger å promotere en blogger som i tillegg til å være gift med ØB eksponerer barna sine som hun gjør er for meg uforståelig. Og jeg glemmer ikke fingeren hun gav "hele verden" heller. Får bare håpe dette fører til noe positivt for stiftelsen. 

Endret av elisaday
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Sacramone skrev:

På FB ser jeg at Stine Sofie Stiftelsen har lagt ut link til hennes overgrepsinnlegg. Dette syntes jeg ble helt feil nå, vet Stine Sofie Stiftelsen om alt som skjer rundt henne nå?

Mener du at hun skal måtte stå til rette for det mannen hennes evt. har gjort?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Mener du at hun skal måtte stå til rette for det mannen hennes evt. har gjort?

Jeg mener de burde velge sine "talspersoner" med litt mer omhu. Det gjelder ikke bare mannen hennes men også eksponeringen av barna. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2018 den 17.27, elisaday skrev:

Jeg mener de burde velge sine "talspersoner" med litt mer omhu. Det gjelder ikke bare mannen hennes men også eksponeringen av barna. 

Siterer meg selv her. Jeg sendte en melding til Stine Sofie Stiftelsen og spurte hvorfor de valgte å bruke komikerfrue i et innlegg mtp hva mannen hennes har holdt på med samt. Eksponering av barn. De har nå fjernet innlegget til komikerfruen på facebook siden sin. Poster gjerne svarene jeg fikk her hvis det er innenfor regelverket. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...