Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Uglesjel skrev:

Marna er på ingen måter fredet fra noen. Jeg tror grunnen kan være at hun viser barnan sine fram på en helt annen måte hva andre bloggere gjør. Hun har selv sagt at hun alltid spørr barnan sine slik at dem får velge selv. Folk både ser og kjenner seg myye mer i hennes familie situasjon enn hos de andre bloggere. At folk har mer sympati og tålmodighet med henne er nok p.g.a historikken med kreften, utro skandalen og sextrakkaseringen skandalen etc. Hun er mer folkelig å dele mer realeterte saker som mange kan se seg i eller vært gjennom. Eksponering av barn er ikke bra uansett hvem som gjør det.

Har hun virkelig sagt at hun spør barna? Hun har eksponert yngste siden han ble født. Lurer på hvordan han ga sitt samtykke da.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jegserdeg
På 23.1.2020 den 15.39, Pocahontas10000 skrev:

Norges beste blogger ❤️

Liker godt Marna, men eksponering av barna kunne det blitt mindre av. Det går helt fint å vise familie livet selvom ansiktet og stemmene er med heletiden. Hun er vakker og jordnær❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Orly skrev:

Hvorfor mener du det?

Ikke meg du siterer, men jeg mener hun er en god blogger fordi hun er åpen, ærlig og vi får innblikk både på godt og vondt. Hun er en bra dame 😊

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Jegserdeg skrev:

Skuffet over uttalelsen ang Sophie Elise😡

Enig. Det skuffet meg at hun ikke klarte og stå for at hun heiet på Kristin G. Men så er det jo typisk Marna å endre mening når alkoholen er ut av kroppen og hjernecellene har våknet til liv igjen.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Hun skriver jo klart å tydelig i bloggen sin at hun er enig med Kristin. Hun bare støtter ikke i at hun tok det opp på Vixen. 
Jeg ønsker hun heller så at dette var den rette plassen, eller at det ikke fins noen rett plass - Sophie Elise kommer aldri til å slutte å være Norges Fie Laursen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justsaying skrev:

Hun skriver jo klart å tydelig i bloggen sin at hun er enig med Kristin. Hun bare støtter ikke i at hun tok det opp på Vixen. 
Jeg ønsker hun heller så at dette var den rette plassen, eller at det ikke fins noen rett plass - Sophie Elise kommer aldri til å slutte å være Norges Fie Laursen. 

Handling sier mer enn ord. Det og snu om med vinden sier mer hva et blogg innlegg gjør. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lunalee skrev:

Mistet all respekt for henne da hun langet ut mot amming av større barn. 

Når tid gjorde hun det? Link til saken eller blogginnlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, lunalee skrev:

I sin sak så er jeg enig med Marna. Men samtidig så er jeg der at amming er et personlig valg ang hvor lite eller hvor lenge man ønsker å gi barnet sitt brystmelk. Sett på flere britiske og amerikanske dokumentarer som har tatt opp dette temaet. Igrunn så er det ikke et problem men mennesker i samfunnet gjør det til et problem. Skal hun si det samme til barna i afrika som ikke har tilgang til frisk ku melk?

.

Endret av Uglesjel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra komikefrue sitt innlegg om vixen «Dette kunne minne om selvpromotering på bekostning av et annet menneske, og det syns jeg faktisk ikke noe om.» ,

driver ikke hun titt og stadig med selvpromotering på bekostning av privatlivet til barna sine... ? 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tenk å være mer opptatt av å filme barnas bursdagssang som innhold til SoMe, enn å høre på selve sangen og gi oppmerksomheten til ungene... Gratulerer med dagen, Marna.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest juoigi

De virker så hevngjerrige mot henne generelt, at det blir vanskelig å ta de seriøst. Snakker om å ha selvinnsikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på blogginnlegget hun skrev i forsvar for "komikermannen" er det ikke overraskende.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...