Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

På 17.10.2017 den 17.02, Gjest Gillians skrev:

Eh, nei, les hva jeg skriver, Gudbransdalen er gokk, ikke Ski. Ellers ikke noe galt med Gudbrandsdalen, bare temmelig vanskelig å leve i når man er knyttet til Oslo. 

Gudbrandsdalen er gokk ja!! Og her bor jeg 🙈🤪 men kunne ALDRI tenkt meg å bo i Oslo. Fredrikstad , Sarpsborg eller Lillehammer, ja takk ! Men aldri Oslo.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Stars skrev:

Er Ørjan og Marna fortsatt sammen? Ser at de har ingen bilder av hverandre på insta lenger, og Ørjan følger ikke kontoen til komikerfrue lenger. Og på snap i dag så skulle Ørjan på visning. Ingen poster med Ørjan i bloggen hennes heller i det siste. 

Kan nåkk tenkes det er en bevisst handling fra de, for å unngå stygge kommentarer, drittkasting osv. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
16 timer siden, Stars skrev:

Er Ørjan og Marna fortsatt sammen? Ser at de har ingen bilder av hverandre på insta lenger, og Ørjan følger ikke kontoen til komikerfrue lenger. Og på snap i dag så skulle Ørjan på visning. Ingen poster med Ørjan i bloggen hennes heller i det siste. 

De er nok sammen fremdeles. Men hun fortjener vanvittig mye bedre. Marna har jammen opplevd mye motgang i livet sitt, med to kreftdiagnoser før fylte 40 år og med notorisk utro ektemann. Jeg ønsker henne og barna alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Ørjan skulle på visning??? En etablert fyr gjør da ikke det?

Det kan vel være så enkelt som at ett av barna eller en venn skal ha leilighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, 29_j skrev:

Men hvorfor (i følge andre) har han slettet henne på sosiale medier? 

Hvorfor sender du ikke en melding å spør en av de hvis du lurer? Jeg tror ikke de hadde valgt å ikke følge hverandre mer før de hadde kommet ut med et eventuelt brudd. 

Visning var de på sammen tidligere, og da kom samme spekulasjonene. Da forklarte de at de så etter nytt oppussingsobjekt om jeg ikke husker feil. Kan være det de gjør nå også. Og spekulasjonene kom fordi folk ikke så begge to i den snap videoen en av de la ut. 

Eller som blir skrevet over her, barn eller venner som skal ha leilighet/hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, 29_j skrev:

Lurer også litt på det. Hun dro avgårde med bare barna også på flere turer, uten han. Poster ingenting om de to lengre, som hun alltid gjorde før. 

🤷‍♀️

Hun tok med barna på høstferie til hjembygda bl.a.. Ørjan jobber og hun er vel delvis sykemeldt pga behandling etc. 

De er fortsatt gift/bor sammen, han turnerer og jobber og hun jobber hjemme o.l

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 29_j skrev:

Men hvorfor (i følge andre) har han slettet henne på sosiale medier? 

Hvis du tar deg tid til å sjekke selv, så vil du se at det ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, marthes skrev:

Kanskje hun ikke har han på sine some fordi det skaper dårlig pr for merkevaren komikerfrue. 

Hvor er det hun ikke har han? Jeg sjekket nå, de følger hverandre på insta, de er venner på facebook. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem er jo gift.. Det og ikke poste bilder av hverandre hele tiden er nå helt logisk.. Mulig dem har blitt enig om å holde demmes forhold unna sosiale medier etter alt så  har skjedd,  og dermed har det skjedd endringer på insta at dem ikke har bilder av hverandre.. Er nå ikke så lenge siden Marna laut på Snap der hele familien var samlet og spiste kveldsmat sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Ørjan skulle på visning??? En etablert fyr gjør da ikke det?

Man har ikke lov å f.eks kjøpe seg en hytte når man er etablert altså? 🤔🤣😎

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying

Å lese her er som å se noen prøve å få en slagna agurk gjennom et nøkkelhull med hendene på ryggen. 

La nå Marna få fred med familien sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 25.10.2019 den 2.23, Stars skrev:

Er Ørjan og Marna fortsatt sammen? Ser at de har ingen bilder av hverandre på insta lenger, og Ørjan følger ikke kontoen til komikerfrue lenger. Og på snap i dag så skulle Ørjan på visning. Ingen poster med Ørjan i bloggen hennes heller i det siste. 

Han følger komikerfrue på insta han (ja, jeg måtte sjekke)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2019 den 0.59, 29_j skrev:

Men hvorfor (i følge andre) har han slettet henne på sosiale medier? 

Han har jo ikke det .. er bare å søke i hvem han følger - og hvem hun følger. De følger hverandre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lady T skrev:

Han følger komikerfrue på insta han (ja, jeg måtte sjekke)

De feiret farsdag sammen igår, så regner med de er sammen ja. Og idag har hun postet Ørjan som måker snø ved huset deres. Storm i vannglass der altså.

Endret av Blekkulfina
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2019 den 0.59, 29_j skrev:

Men hvorfor (i følge andre) har han slettet henne på sosiale medier? 

Sjekk fakta før du legger ut rykter og spekulasjoner. Det er Ingenting i demmes ekteskap som tilsier at dem er på vei til å skilles. Marna og Ørjan er ærlige med følgerne sine om det skulle være noe ekstra.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...