Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får så vondt av henne... 😢 alles mareritt....ønsker henne ALT godt, dette må gå Bra!!!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker henne lykke til og håper hun blir frisk! Varme tanker til henne og barna! Kreft er ikke noe man ønsker på noen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist å lese. Kreft er en veldig skummel sykdom som tar mange liv 😥 Ønsker henne alt godt 💖 jeg liker Marna jeg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.6.2019 den 6.37, T1gerlilje skrev:

Utrolig trist nyhet ❤️ Som om hun ikke har nok å stri med. Håper og tror at hun bare vil komme sterkere ut av dette! 

Skummelt å se at man kan få celleforandringer (hpv?) selv om man er i et fast forhold med samme partner over så lang tid. 

Det kan ta 10 år før celleforandringene utvikler seg til kreft. Det er nok derfor man først starter å sjekke i 20-årene vil jeg tro? Husker ikke om det er 23 eller 25 år. Jeg startet da jeg var 21 år og tar årlig, for jeg er altfor redd for hva som kan skje på 3 år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sånn skikkelig vondt i magen når jeg leste det på TV2. Ønsker Marna alt godt med helsen, og håper hun og sykehuspersonalet tar rotta på den lille jævelen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kristine79 said:

Er det kreft i livmor eller livmorhals?

Hun skriver selv livmor. Ønsker henne god bedring. ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet en liten oppdatering hvordan hun har det etter hun fikk beskjeden. Men ser openbart at hun har uforutsigbare dager enn tidligere. Mye humøravinger etc. Håpet så inderlig at hun blir frisk denne gangen også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk mail idag om at det er 3 år siden siste sjekk. Har allerede bestilt time for ny sjekk. Håper alle andre gjør det samme ❤️ sender gode tanker til Marna ❤️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Er Ørjan og Marna fortsatt sammen? Ser at de har ingen bilder av hverandre på insta lenger, og Ørjan følger ikke kontoen til komikerfrue lenger. Og på snap i dag så skulle Ørjan på visning. Ingen poster med Ørjan i bloggen hennes heller i det siste. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, 29_j skrev:

Lurer også litt på det. Hun dro avgårde med bare barna også på flere turer, uten han. Poster ingenting om de to lengre, som hun alltid gjorde før. 

🤷‍♀️

De er sammen. Hun har også flere ganger rost han veldig for hvordan han har stilt opp og kjørt henne til sykehuset, vært der sammen med henne.

Dette er ikke noe å spekulere i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er da stadig i bakgrunnen i storiene hennes både på snap og Insta... Ser ingen grunn til å tro noe annet enn at de er sammen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...