Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Å si faen, jævlig, og fittedyrt i ett og samme innlegg (som er baderomsreklame), er for meg ikke å være hysterisk morsom i hvert fall.

Første og siste gang jeg leste den bloggen.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2019 den 0.56, loffen skrev:

Å si faen, jævlig, og fittedyrt i ett og samme innlegg (som er baderomsreklame), er for meg ikke å være hysterisk morsom i hvert fall.

Første og siste gang jeg leste den bloggen.

Enig!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 10.4.2019 den 0.56, loffen skrev:

Å si faen, jævlig, og fittedyrt i ett og samme innlegg (som er baderomsreklame), er for meg ikke å være hysterisk morsom i hvert fall.

Første og siste gang jeg leste den bloggen.

Hun har aldri vært morsom, hennes humor er barnslig og ganske drøy.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo lengre hun har vært sammen med ØB, dess mindre morsom og likandes blir hun. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange lesere har hun nå, sammenlignet med før? 

Nå ser jeg bare på henne som "kona til grisen, hun som finner seg i alt", men før syntes jeg hun var et friskt innslag. Kan ikke huske at bloggen hennes var så cringe for noen år siden? Stakk innom nå, og der var det intimprodukter, barneeksponering og overdådige barneselskap i en salig smørje. Jeg ble rett og slett litt brydd og flau, som når noen prøver for hardt. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
1 time siden, Ellevira skrev:

Er de fortsatt sammen da? Ikke et ord eller bilde av mannen lenger. 

Ikke et ord på ti dager 😮 Nei det er nok slutt!! Ring Vg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
1 time siden, Ellevira skrev:

Er de fortsatt sammen da? Ikke et ord eller bilde av mannen lenger. 

Når hun ikke har gått fra han etter alt som har kommet fram, kommer hun aldri til å gå. Men jeg tipper at hun har lagt merke til at engasjementet stuper når hun nevner mannen sin. Mange synes nok Marna er morsom og inspirerende enda, og er villig til å se bort fra hvem hun er gift med. Men da kan hun ikke dingle han foran øynene deres. Ute av syne, ute av sinn.

Etter at Ørjan bråsluttet i Latter (selv om han ikke fikk sparken) og har blitt fryst ut av de sjalu og dobbeltmoralske kollegaene sine, er det nok Marna som står for størsteparten av inntekten. Og da går det ikke at gubben trekker ned lesertallene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Daisy_B skrev:

Hvor mange lesere har hun nå, sammenlignet med før? 

Nå ser jeg bare på henne som "kona til grisen, hun som finner seg i alt", men før syntes jeg hun var et friskt innslag. Kan ikke huske at bloggen hennes var så cringe for noen år siden? Stakk innom nå, og der var det intimprodukter, barneeksponering og overdådige barneselskap i en salig smørje. Jeg ble rett og slett litt brydd og flau, som når noen prøver for hardt. 

Enig. Det er synd hun må få opp lesertallet ved å spille på å være vulgær og å oppføre seg som en 17 år gammel unggutt. Hun kan bedre enn dette. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har likt henne hele tiden. Hun skiller seg ut fra disse typiske rosa bloggerne. Men at hun har både tapt og mistet mye i bloggverdenen pga mannen er jo trist. Hun blir jo "straffet" for hva han har gjort mot andre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Kan ikke være lett å være Marna akkurat nå. Ikke nok med at hun får masse pes for noe mannen har gjort, men nå er kreften tilbake.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kreft er urettferdig og grusomt! Lykke til, jeg håper du blir helt frisk. 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig trist nyhet ❤️ Som om hun ikke har nok å stri med. Håper og tror at hun bare vil komme sterkere ut av dette! 

Skummelt å se at man kan få celleforandringer (hpv?) selv om man er i et fast forhold med samme partner over så lang tid. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreft er en sykdom jeg virkelig ikke ønsker for noen. Så varme tanker til Marna. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...