Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, MissSmith skrev:

Smaken er som baken osv.... Jobber i billettbransjen. Er kun Lyngbø som komiker som selger mer billetter pr dags dato.

Det er mange parametre her - billettsalget hans aner jeg ingenting om. Du setter uansett opp et premiss om at man blir dårlig likt i miljøet om man oppnår en viss suksess. Det finnes mange eksempler på det motsatte og disse har en ganske annen merittliste enn hva Burøe kan vise til. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minute ago, xemiliex said:

Det er mange parametre her - billettsalget hans aner jeg ingenting om. Du setter uansett opp et premiss om at man blir dårlig likt i miljøet om man oppnår en viss suksess. Det finnes mange eksempler på det motsatte og disse har en ganske annen merittliste enn hva Burøe kan vise til. 

Det er sikkert mange type lister i det miljøet også. Jeg anbefaler at du sjekker tilbakemeldingene som ligger hos ticketmaster. 25.000 solgte billetter er enormt mye på et soloprosjekt. At han ikke er godt likt av noen kollegaer får så være. Kulturhus rundt i landet gir han svært gode skussmål. Noe som absolut ikke kan sies om alle artiser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, MissSmith skrev:

 At han ikke er godt likt av noen kollegaer får så være.

Sånn ca understatement of the year.

Det går ikke an å diskutere Ørjan Burøe her inne fordi da dukker det opp et hav av historier som ikke tåler dagens lys. Ikke uten grunn. Fyren er en førsteklasses idiot.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jacques skrev:

Sånn ca understatement of the year.

Det går ikke an å diskutere Ørjan Burøe her inne fordi da dukker det opp et hav av historier som ikke tåler dagens lys. Ikke uten grunn. Fyren er en førsteklasses idiot.

Ja sånn ca understatement of the year. ØB er alt i en pakke når det gjelder hva kvinner ikke skal utsettes for. Og dette har blitt bekreftet fra flere hold. Hva f**** feiler Marna. Det lurer jeg på. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, elisaday skrev:

Ja sånn ca understatement of the year. ØB er alt i en pakke når det gjelder hva kvinner ikke skal utsettes for. Og dette har blitt bekreftet fra flere hold. Hva f**** feiler Marna. Det lurer jeg på. 

Jeg forstår ikke hva hun vil med den mannen. Et eventuelt åpent forhold er en privatsak, men ØB's oppførsel er ikke privat (eller lovlig). Han drar hennes rykte med seg ned i søla.

Som @Jacques skriver går det ikke ann å diskutere komikerfruemannen uten at pandoras eske med historier om lyssky oppførsel kommer frem. Da hjelper det ikke med godt billettsagt på kulturhus rundt på bygda.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, clyde skrev:

Jeg synes at folk her bør være jævlig forsiktige med å dømme Marna fordi hun er sammen med Ørjan. Vi vet egentlig ingenting om hva som skjer med forholdet deres privat. Det finnes mange som blir i forhold de ikke burde vært i f.eks. Men de klarer ikke å gå. Det trenger ikke bety at de er dårlige mennesker.

Jeg tror vi skal være forsiktig med å gjøre henne til et offer også. Vi konstaterer at hun er gift med ham, at hun har valgt å få to barn sammen med ham, at hun har valgt å kjøpe seg hus sammen med ham, at hele hennes merkevare henviser til ham (komikerfrue), at hun stadig proklamerer sin kjærlighet til ham. Alt hun har vist frem, på mange flater, i utallige mengder og over mange år, tyder på at dette er valgt, villet kjærlighet. 

Hvilke mekanismer som ligger til grunn for at hun velger å holde sammen med ham blir spekulasjoner, men det finnes mange av de som ikke forholder seg til upassende oppførsel annet enn den som rammer en selv. Verden er full av dem, faktisk.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Viking-girl skrev:

La oss inderlig håpe at bobla sprekker! 

Nå dør jeg av nysgjerrighet, hvilken boble? Hva er det ØB gjør? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Nå dør jeg av nysgjerrighet, hvilken boble? Hva er det ØB gjør? 

Det blir slettet for spekulasjoner. Hvis du vil ha en pekepinn, kan du høre Tusvik og Tønne sin podcast fra 23 oktober. Og så kan du vite at det er mye mer hvor det kommer fra. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
På 8.11.2017 den 20.24, kidnapkid skrev:

Dette er jo bare tull. Marna Haugen Burøe eksponerer barna sine massivt i sosiale medier og det har hun gjort nærmest daglig i flere år. Da snakker vi ikke om diskré eksponering, der barna figurerer tilfeldig i bakgrunnen som del av et familieliv; vi snakker om et utall antall tilfeller hvor barna står som frontfigurer. Enten det er på bloggen, på snap - og instastorys, på TV eller i rene reklamer (f.eks for Finn.no). Spesielt yngste sønn har blitt vist mye frem gjennom hele sitt treårige liv; inn til det ekstreme, vil jeg mene. Enten han ligger og sover, akkurat har stått opp, spiser frokost, går til barnehagen, synger og danser (i kjole), leker (gjerne i sponsede sammenhenger), bader, har bursdag osv. Det tar aldri slutt og det mangler proporsjoner.

Når du dokumenterer barna dine så massivt, åpner du også opp for spørsmål om dem; om deres personlighet, utvikling og livet de lever. Leserne føler seg fortrolige med barna dine, fordi de får ta del i så mye av livet deres. Det betyr ikke at de er berettiget et svar. Når Marna likevel svarer, i stedet for å verne om sin sønns rett til privatliv og egen digital identitet, er det nok enten fordi hun har mistet gangsynet (sammen med sine lesere) eller fordi hennes fokus er på klikk og hva som genererer mest trafikk.

Etter mitt syn er Marna Haugen Burøe blant de aller verste når det kommer til utlevering av barn og langt verre enn et par av de som får mye mer tyn for dette. Det er tydeig at trynefaktor gjelder her som ellers.

Som " ambasadør" for redd barna, så bør hun tenke seg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, clyde skrev:

Jeg synes at folk her bør være jævlig forsiktige med å dømme Marna fordi hun er sammen med Ørjan. Vi vet egentlig ingenting om hva som skjer med forholdet deres privat. Det finnes mange som blir i forhold de ikke burde vært i f.eks. Men de klarer ikke å gå. Det trenger ikke bety at de er dårlige mennesker.

Signerer 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at dere insinuerer at Marna ikke er i stand til å ta frie, opplyste valg når det ikke finnes noe som helst som underbygger dette. Kom igjen. Vi snakker om det som antakelig er landets mest dokumenterte parforhold.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, kidnapkid skrev:

Jeg tror vi skal være forsiktig med å gjøre henne til et offer også. Vi konstaterer at hun er gift med ham, at hun har valgt å få to barn sammen med ham, at hun har valgt å kjøpe seg hus sammen med ham, at hele hennes merkevare henviser til ham (komikerfrue), at hun stadig proklamerer sin kjærlighet til ham. Alt hun har vist frem, på mange flater, i utallige mengder og over mange år, tyder på at dette er valgt, villet kjærlighet. 

 

Det er derfor jeg skriver som jeg gjør, vi vet ikke hva som er tilfellet og hva som foregår innenfor husets fire vegger. Man trenger nødvendigvis ikke vite alt om noen bare fordi de eksponerer seg i sosiale medier. Du har nok rett i at Marna ikke er noe offer, men et menneskesinn er komplisert, og folk handler ikke alltid slik kanskje de burde uten at det gjør dem til dårlige mennesker. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, clyde skrev:

Det er derfor jeg skriver som jeg gjør, vi vet ikke hva som er tilfellet og hva som foregår innenfor husets fire vegger. Man trenger nødvendigvis ikke vite alt om noen bare fordi de eksponerer seg i sosiale medier. Du har nok rett i at Marna ikke er noe offer, men et menneskesinn er komplisert, og folk handler ikke alltid slik kanskje de burde uten at det gjør dem til dårlige mennesker. 

Relativisering. Jeg ser voksne mennesker som ansvarlige for valgene de gjør. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...