Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

1 time siden, Halle-Palle skrev:

Jeg tenkte ikke på denne saken spesielt, egentlig, her har han jo tydligvis lagt igjen ganske mange bevis (men er det noen som har sett dem?), men mer på generelt grunnlag. 

Men dette er kanskje ikke tråden å ta dette opp, så jeg lister meg stille ut igjen ;)

Jeg har sett mange av dem. Tro meg, de eksisterer. Dessverre tok jeg ikke vare på mine. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Halle-Palle said:

Men er det lov å dele slike historier med fullt navn når man ikke har noe bevis?

Jeg støtter Metoo 100 %, men ser at det kan bli litt enkelt å kaste seg på et hylekor så lenge det ikke kreves noe bevis. Man kan vel bli anmeldt for æreskrenkelser? Man må passe på så det ikke oppstår en mobb som ødelegger liv helt uten lov og dom 

Jeg tror nok at denne personen har sine skjelett i skapet (det har han jo innrømmet), men det er et ganske kraftig karakterdrap som pågår her nå, og det skal man tenke litt på. 

Det er viktig å tenke på dette ja.

Samtidig vil nok de fleste som blir utsatt for seksuell trakassering også tenke at det er en belastning å stå frem. Jeg hadde ikke ønsket å offentliggjøre at jeg er blitt utsatt for det.

Både fordi det ville vært for sårbar informasjon å la bekjente, naboer og klienter lese om, men også fordi man legger seg åpen for både mistro (var det nå virkelig slik? Du flørtet vel selv?), og kritikk (du er bare ute etter hevn, du er sjalu etc).

Weinstein trakasserte mange av de mest kjente skuespillerne i Hollywood, men ikke alle har ønsket å stå frem med det.. Mange er nok redd for at et offer-stempel skader karrieren 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Halle-Palle skrev:

Men er det lov å dele slike historier med fullt navn når man ikke har noe bevis?

Jeg støtter Metoo 100 %, men ser at det kan bli litt enkelt å kaste seg på et hylekor så lenge det ikke kreves noe bevis. Man kan vel bli anmeldt for æreskrenkelser? Man må passe på så det ikke oppstår en mobb som ødelegger liv helt uten lov og dom 

Jeg tror nok at denne personen har sine skjelett i skapet (det har han jo innrømmet), men det er et ganske kraftig karakterdrap som pågår her nå, og det skal man tenke litt på. 

Bevis? Hvordan bevis? Er det sån at kvinner nå må gå med mobilen på lydopptak hele tiden? Og klar til å ta bilde av peniser som "plutselig" blir vippet frem? 

Hvis du leser historiene som nå kommer frem så er det jo et helt klart mønster! Skremmende! 

Det er jo ofte sån at når en tørr å stå frem, så tørr flere. Og det er jo så bra. Det at disse jentene nå forstår at de ikke er alene. Og det er nesten det viktigste! Få vekk skyld og skam!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Halle-Palle skrev:

Jeg tenkte ikke på denne saken spesielt, egentlig, her har han jo tydligvis lagt igjen ganske mange bevis (men er det noen som har sett dem?), men mer på generelt grunnlag. 

Men dette er kanskje ikke tråden å ta dette opp, så jeg lister meg stille ut igjen ;)

Åja, jeg har sett bilder og lest meldinger sendt av den mannen.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva hun tenker på. Her svømmer de i dritt, og hun poster innlegg om øyemaske 🙄  Så sært å ikke nevne krisen de opplever med et eneste ord.

Håper produsenten av øyemasken tenker at all pr er god pr...

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, venus* skrev:

Jeg lurer på hva hun tenker på. Her svømmer de i dritt, og hun poster innlegg om øyemaske 🙄  Så sært å ikke nevne krisen de opplever med et eneste ord.

Håper produsenten av øyemasken tenker at all pr er god pr...

Hun  er på Granka, se siste instafoto og les kommentarer , de håper nok ting skal gå bort før hjemreise. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, venus* skrev:

Jeg lurer på hva hun tenker på. Her svømmer de i dritt, og hun poster innlegg om øyemaske 🙄  Så sært å ikke nevne krisen de opplever med et eneste ord.

Håper produsenten av øyemasken tenker at all pr er god pr...

Ignorance is bliss. Jeg tror det er sånn man må være innstilt om man skal finne livet godt å leve sammen med Ørjan Burøe. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, venus* skrev:

Jeg lurer på hva hun tenker på. Her svømmer de i dritt, og hun poster innlegg om øyemaske 🙄  Så sært å ikke nevne krisen de opplever med et eneste ord.

Håper produsenten av øyemasken tenker at all pr er god pr...

Men er ikke det en sannhet med modifikasjoner? Tidligere idag la hun ut snap med noe ala "takk for alle meldinger❤". Jeg forstår hvorfor hun velger å ligge lavt nå og skille bloggeren Marna, fra kona til ØB - Marna. Står fremdeles for at hun burde endre bloggnavn da... hun kommer liksom ikke heeeelt unna når hun bruker han i for å ha et navn liksom. Der var CBE ganske smart i sin tid vil jeg si. Selvom hun alltid vil være fotballfrue for mange så. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, A4. skrev:

Jeg har boikottet Floyd siden Komikerfrue kom med forsvarstalen for mannen sin i desember 2017...

Alt som mange bloggere reklamerer for orker jeg ikke å støtte. Floyd bruker mange influensere for å reklamere for klærne sine. Orker ikke. Samme med Maybeauty, Daniel Wellington, Nelly.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsett med å være gift med en fyr som driver og tar andre damer i skrittet og begår enda verre overgrep også, folkens...

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brudd på opphavsrett, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korriger meg hvis jeg tar feil,men alle disse komikerkollegaene til Ørjan som nå står frem og tar sterk avstand fra Ørjan og hans handlinger. De sier at dette har pågått over to tiår,men jeg har da vitterlig sett bilde av dem sammen med Ørjan både på privaten og i hyggelig lag opp igjen om årene . Hvorfor ta avstand,og stå frem nå? Hvorfor gjorde de ikke noe før? Hvis det var så ille?

Endret av Pjusken81
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, Pjusken81 skrev:

Korriger meg hvis jeg tar feil,men alle disse komikerkollegaene til Ørjan som nå står frem og tar sterk avstand fra Ørjan og hans handlinger. De sier at dette har pågått over to tiår,men jeg har da vitterlig sett bilde av dem sammen med Ørjan både på privaten og i hyggelig lag opp igjen om årene . Hvorfor ta avstand,og stå frem nå? Hvorfor gjorde de ikke noe før? Hvis det var så ille?

De har ikke vært klar over omfanget og grovheten. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Pjusken81 skrev:

Korriger meg hvis jeg tar feil,men alle disse komikerkollegaene til Ørjan som nå står frem og tar sterk avstand fra Ørjan og hans handlinger. De sier at dette har pågått over to tiår,men jeg har da vitterlig sett bilde av dem sammen med Ørjan både på privaten og i hyggelig lag opp igjen om årene . Hvorfor ta avstand,og stå frem nå? Hvorfor gjorde de ikke noe før? Hvis det var så ille?

Flere av de har tatt det direkte opp med han etter egne episoder, i tillegg til at de har advart andre nye kollegaer, så noe har de gjort. 

Elina Krantz (sjef for stand-up Norge) har tidligere fått pes for å ikke ha gjort mer. I svaret til natt&dag så henviser hun til rutinene deres i stedet for å uttale seg om saken🙄  Det kan ikke ha vært lett å være ansatt der eller å si nei til oppdrag man blir satt til sammen med han, når man får trusler om å miste jobben.

Antonsen reagerte på noe i 2015, men dessverre trodde flere at det var han som var idioten den gangen. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slik det fremstår nå har jo dette vært allment kjent i komiker Norge? Og er han noe mer enn en mannsgris? ( som vi kaller det her jeg er fra)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pjusken81 skrev:

Men slik det fremstår nå har jo dette vært allment kjent i komiker Norge? Og er han noe mer enn en mannsgris? ( som vi kaller det her jeg er fra)

Har du lest innlegget på FB som jeg linket til litt tidligere i tråden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...