Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Jeg leste Marnas siste innlegg på bloggen hennes i dag, hvor hun ryddet i hagen mens ungene koste seg på trampolinen og katten i gresset. Et koselig innlegg med en snert av humor :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, orfeus skrev:

@naivsuper: Du har et langt innlegg hvor hovedinnholdet er a) nedsnakking av andre brukere og b) «belæring» av andre brukere. Nå var det ikke meg du siterte, men jeg tror du misforstår en del av det som har blitt skrevet i diverse innlegg, i alle fall vedrørende botox og opphovnethet. Hvis du ser etter, vil du se at det mange steder er satt i hermetegn, altså at ordet ikke skal leses bokstavelig. Jeg skal ikke gå inn i noen skjønnhetsdebatt med deg, særlig fordi begrepet vakkert har forskjellig innhold, alt etter hvem man er / hvilken kulturell bagasje man har, men at kunstige inngrep i et ansikt forandrer uttrykk og «utstråling», er hevet over enhver tvil, selv om det «bare» innebærer å fylle inn i rynker eller lamme muskulatur. Man kan trikse ganske mye med botox og fillers, men felles for alle de voksne (tretti - førti pluss) brukerne jeg har sett, er at de ser «hovne» ut. (Se lenke nederst.) Hos de yngste, jenter og gutter i tjueårene, blir ikke virkningen like dramatisk (fordi de har mer underhudsfett og spenst). Hvis Marna har benyttet seg av fillers og/eller botox, er det i så fall svært forsiktig, og med et udramatisk resultat - fordi hun fortsatt er ganske ung og har en del underhudsfett igjen. 

PS Hvem vet, kanskje finnes det både nevrologer, dermatologer og kjemikere blant KGs brukere, så jeg skal være forsiktig med å belære (og korriger meg gjerne)  - men når man fyller inn ikke-humant fyllstoff i en hudfold hos et middelaldrende menneske, vil det se hovent ut. Ikke fordi det er hovent, men fordi man løfter opp hud uten underhudsfett, hud som har en annen struktur enn resten av ansiktet. Botox er laget av blant annet humant plasma og botulin, noe som i og for seg burde avskrekke hvem som helst fra all unødvendig injisering, men når man lammer en muskel, blir den jo «livløs» og ser annerledes ut enn en fungerende muskel = gir et «hovent» uttrykk. Noen putter også inn små doser med botox i hele pannen, da ser man både blank og «hoven» ut, noe som sees tydelig på bildene jeg har lagt ved. De som utfører og de som benytter seg av behandlingene, sier at huden får glød ... Forstå det den som kan.

En ting er uansett helt, helt sikkert: De som lever av å pushe fillers og botox - alltid vil fortelle deg hvor naturlig det ser ut, hvor ufarlig det er, hvor fresh du ser ut ... Mens man - ganske sannsynlig - egentlig ser helt merkelig ut, og stadig utsettes for risikoene dette innebærer.

https://imgur.com/PSf8LSb

En ting er hvertfall sikkert;

Det er ikke pent

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Honey Dew skrev:

En ting er hvertfall sikkert;

Det er ikke pent

Det er vel øyet som ser, og Marna ser veldig fin ut med både botox og restylane.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tr0ndern skrev:

Ærlig talt kan ikke dere to fortsette det der på PM eller noe? Dere blir jo faen meg aldri enige uansett

Vi to??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tr0ndern skrev:

Ærlig talt kan ikke dere to fortsette det der på PM eller noe? Dere blir jo faen meg aldri enige uansett

Jeg begynner å bli temmelig enig med deg. For diskusjonen har låst seg fast. Og temaet som diskuteres er et tema som aldri en aldri blir enige om.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Lambigirl skrev:

Jeg begynner å bli temmelig enig med deg. For diskusjonen har låst seg fast. Og temaet som diskuteres er et tema som aldri en aldri blir enige om.

Jeg er enig! Derfor prøvde jeg å diskutere blogginnlegget til Marna i dag, uten hell..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lovelulu skrev:

Jeg er enig! Derfor prøvde jeg å diskutere blogginnlegget til Marna i dag, uten hell..

Du prøvde å diskutere? Jeg forsto det du skrev som en mening og ikke at du la opp til diskusjon. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kollontaj skrev:

Du prøvde å diskutere? Jeg forsto det du skrev som en mening og ikke at du la opp til diskusjon. 

 

Det var noen som diskuterte mitt første innlegg som var det samme før i dag, men det ble slettet fordi det var avsporing. Hvordan det kan være avsporing vet ikke jeg. Det går jo å diskutere utifra det jeg skrev. Si seg enig eller uenig foreksempel..

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lovelulu skrev:

Det var noen som diskuterte mitt første innlegg som var det samme før i dag, men det ble slettet fordi det var avsporing. Hvordan det kan være avsporing vet ikke jeg. Det går jo å diskutere utifra det jeg skrev. Si seg enig eller uenig foreksempel..

Hun hadde ett ok blogginnlegg men ikke noe ekstra ved det. Hun hadde besøk av mange barn å har ett åpent hus for alle barnas venner. Men hun er jo ikke den eneste som har det slik denne tiden av året. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, terteskjell skrev:

Hun hadde ett ok blogginnlegg men ikke noe ekstra ved det. Hun hadde besøk av mange barn å har ett åpent hus for alle barnas venner. Men hun er jo ikke den eneste som har det slik denne tiden av året. 

Nei ikke så uvanlig, men hyggelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er en flott dame med humor og snert. Men, hun kunne spart de kronene på fillers eller botox eller hva det var hun tok i rynkene på brystet i hvert fall. Så henne på snap i dag og der var rynkene synlige. Ikke noe galt med det, det er helt normalt men det må da være dårlig reklame for de som setter disse sprøytene? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har sett mannen hennes sin nyeste video på instagram? herregud.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, miniomelett skrev:

noen som har sett mannen hennes sin nyeste video på instagram? herregud.

For meg oppsummerer den Ørjan Burøe ganske greit. Han har virkelig bare en eneste streng å spille på i livet. Trist fyr. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 23.5.2018 den 2.44, xemiliex skrev:

For meg oppsummerer den Ørjan Burøe ganske greit. Han har virkelig bare en eneste streng å spille på i livet. Trist fyr. 

https://www.vg.no/rampelys/i/jPJEQA/komiker-oerjan-buroee-om-videosuksess-noen-synes-det-er-daarlig-gjort

Jeg unner Marna alt godt, hun er et naturlig vakkert menneske og virker som hun har et godt hjerte.

Mannen derimot... Forstår at han nå er aktuell med talkshow i USA ifølge VG. Jeg klarer ikke å se på han som noe annet enn en orntlig feiging. Har så lite respekt for mennesker som ikke står frem og innrømmer og beklager at de har tråkket feil. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at det er så ille.

Tulling og fjasing og  « practical jokes» er vel litt av dynamikken i forholdet deres. 

Jeg tror ikke han kan holde på slik hvis hun ikke egentlig syns at det er morsomt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig er hun med på disse tilsynelatende uventede practial jokes, men det kan de jo ikke innrømme, da blir moroa borte. Virker som mange synes slike videoer er morsomme og det blir en inntektskilde for mannen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt sikkert med, og det er greit. For henne er det jo bare blest og oppmerksomhet i positiv forstand. Jeg må innrømme at jeg sliter med å syns at han er morsom etter alt som kom frem i vinter. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortnite-bursdag for 10-åring. Er det ikke 12-års grense på det spillet? 

Endret av EllaSays
Ord datt ut.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...