Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Litt trist når eldste barnet skulle blåse ut lysene på kaken, begge er mer opptatt av å se ned i telefonen og filme, slik de kan legge ut. Greit nok de rundt, men når du må balansere en stor kake på en hånd fordi du skal filme med den andre🤷🏻‍♀️ Må si jeg syns det er enormt uinteressant å se barn på snap. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, SKE87 skrev:

Noen som vet hvorfor hun var pånyhetskanalen? (Ref. Snap)

Det var garantert en spøk pga «blomsterantennene» i håret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.1.2018 den 17.27, elisaday skrev:

Jeg mener de burde velge sine "talspersoner" med litt mer omhu. Det gjelder ikke bare mannen hennes men også eksponeringen av barna. 

Hun gjør nå en annonsejobb for KLP, jeg får den opp i fb-feeden min som sponset innlegg: https://www.facebook.com/Komikerfrue/posts/2055426831150727

Selve innlegget er her: http://www.komikerfrue.no/2018/02/12/en-stor-takk-til/

Jeg kjenner jeg blir provosert, og ikke har så lyst til å ha noe med KLP å gjøre lenger. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 21.21, Viking-girl skrev:

Dette ble lagt ut på Instagram i dag: 

B090874D-B181-44F5-B83B-283AEF126DD0.jpeg

Lenge siden nyttårsaften visst... Nå er det Snapnonanza av stort og smått, dårlig «konehumor» og han vil ha følgere til å legge ham til på snap. Skjer ikke. Har sett nok. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Veldedighetsgallaen som samler inn penger til Flykninghjelpens prosjekter for oppbygging av skoler og utdanning av unge på flukt har valgt Komikermannen som konferansier.....det blir bare så veldig, veldig feil

https://www.facebook.com/Veldedighetsgallaen/photos/pb.613825648687031.-2207520000.1520251587./1750272865042298/?type=3&theater

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Viking-girl skrev:

Noen som så Trygdekontoret i går på NRK ? 

Ja, jeg så det! Og jeg står fremdeles for at jeg reagerte i sommer da han filmet under skjørtet på en kollega. Det er hverken normalt eller akseptabelt å holde på sånn. Godt det kommer frem! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Ja, jeg så det! Og jeg står fremdeles for at jeg reagerte i sommer da han filmet under skjørtet på en kollega. Det er hverken normalt eller akseptabelt å holde på sånn. Godt det kommer frem! 

På tide. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp sett innslaget. Lisa er så flink å snakke for seg. Hun legger saken fint frem, hun er rolig (tydelig ferdig med selve saken, men lei av grunnen til at slikt skjer både seg selv og andre uten å få noen konsekvenser), men også genuint opptatt av emnet - og hun er ikke redd for å ta tak i det hun er uenig i. Som alt affenpuffen-kommentatoren sa ;) 

Skulle ønske Mr Komikermann fikk oppleve litt av konsekvenser for sine handlinger, men det ser jeg absolutt ikke for meg at vil skje. For nei, å ikke lenger få jobber booket via Stand Up Norge er ikke nok.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.3.2018 den 0.29, Scherbatsky skrev:

Fikk nettopp sett innslaget. Lisa er så flink å snakke for seg. Hun legger saken fint frem, hun er rolig (tydelig ferdig med selve saken, men lei av grunnen til at slikt skjer både seg selv og andre uten å få noen konsekvenser), men også genuint opptatt av emnet - og hun er ikke redd for å ta tak i det hun er uenig i. Som alt affenpuffen-kommentatoren sa ;) 

Skulle ønske Mr Komikermann fikk oppleve litt av konsekvenser for sine handlinger, men det ser jeg absolutt ikke for meg at vil skje. For nei, å ikke lenger få jobber booket via Stand Up Norge er ikke nok.

Helt enig med deg!.... Bare synd(og veldig merkelig) at trådene om han alltid blir moderert og til slutt stengt her på KG... Han blir vernet i hue og r*va og det er så ekstremt ufortjent og urettferdig... Får null konsekvenser for sine handlinger... Hvordan skal han lære da?... 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner (ryktespredning).
/lillesky (mod)

Endret av lillesky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rydding, lite innlegg. Har det skjedd noe nytt...?🙈

Endret av Liselotte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Liselotte skrev:

Mye rydding, lite innlegg. Har det skjedd noe nytt...?🙈

Blir bare rydda igjen om det blir diskutert, kjedelig men men.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Synes hun prøver å gjøre seg morsom hele tiden, det er slitsomt. Er ikke naturlig lenger...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...