Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, elisaday skrev:

Siterer meg selv her. Jeg sendte en melding til Stine Sofie Stiftelsen og spurte hvorfor de valgte å bruke komikerfrue i et innlegg mtp hva mannen hennes har holdt på med samt. Eksponering av barn. De har nå fjernet innlegget til komikerfruen på facebook siden sin. Poster gjerne svarene jeg fikk her hvis det er innenfor regelverket. 

Så bra du sier ifra! 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Femilie skrev:

Så bra du sier ifra! 

Vanligvis gjør jeg ikke det. Men jeg klarte ikke å forstå at Stine Sofie Stiftelsen brukte Komikerfrue som et "eksempel" mtp ØB og den enorme eksponeringen av barna. Jeg har den største respekt for hva de gjør og hva de står for, derfor satt det langt inne å liksom "kritisere" dem. Men dette ble bare feil. Og det ser da vitterlig ut som de satte pris på at jeg sa ifra, så det synes jeg er flott! Viser jo at det kan hjelpe å si ifra. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, elisaday skrev:

Vanligvis gjør jeg ikke det. Men jeg klarte ikke å forstå at Stine Sofie Stiftelsen brukte Komikerfrue som et "eksempel" mtp ØB og den enorme eksponeringen av barna. Jeg har den største respekt for hva de gjør og hva de står for, derfor satt det langt inne å liksom "kritisere" dem. Men dette ble bare feil. Og det ser da vitterlig ut som de satte pris på at jeg sa ifra, så det synes jeg er flott! Viser jo at det kan hjelpe å si ifra. 

Det var godt du sa ifra! Takk :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De svingte elegant helt utenom Fruas massive eksponering av barn i svaret sitt, da. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Rosalie skrev:

De svingte elegant helt utenom Fruas massive eksponering av barn i svaret sitt, da. 

Sant nok, men dette er desverre fremdeles et bedre svar enn mange andre har fått fra andre bedrifter. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, elisaday skrev:

Sant nok, men dette er desverre fremdeles et bedre svar enn mange andre har fått fra andre bedrifter. 

Det skulle da også bare mangle, med den samfunnsrollen de har valgt å ta. Og hadde de bladd litt inne på bloggen til Frua etter å ha blitt begeistret for trakasseringsinnlegget, altså gjort bittelitt research på en person de vurderte å fronte, burde varsellampene ift eksponering av barn blinket kraftig hos dem. Men det gadd de tydeligvis ikke å bruke tid på. Jeg må dessverre si at dette kun er siste i en rekke saker over årene som gjør at jeg har svært lite respekt igjen for S S Stiftelsen. Uprofesjonelt drevet, rett og slett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rosalie skrev:

Det skulle da også bare mangle, med den samfunnsrollen de har valgt å ta. Og hadde de bladd litt inne på bloggen til Frua etter å ha blitt begeistret for trakasseringsinnlegget, altså gjort bittelitt research på en person de vurderte å fronte, burde varsellampene ift eksponering av barn blinket kraftig hos dem. Men det gadd de tydeligvis ikke å bruke tid på. Jeg må dessverre si at dette kun er siste i en rekke saker over årene som gjør at jeg har svært lite respekt igjen for S S Stiftelsen. Uprofesjonelt drevet, rett og slett.

Veldig flott av @elisaday og sende denne meldingen, men helt enig med deg @Rosalieat det var veldig skuffende at SS stiftelse hverken hadde gjort noe research på forhånd eller i det hele tatt kommenterte den massive eksponeringen av barn! Jeg har støttet denne stiftelsen mye og mener de står for mye bra, men når ikke de engang reagerer på den enorme utleveringen disse bloggerne står for? Hvem skal stå opp for barna for svingende? 😡

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
2 hours ago, Jobbermedbarn said:

Veldig flott av @elisaday og sende denne meldingen, men helt enig med deg @Rosalieat det var veldig skuffende at SS stiftelse hverken hadde gjort noe research på forhånd eller i det hele tatt kommenterte den massive eksponeringen av barn! Jeg har støttet denne stiftelsen mye og mener de står for mye bra, men når ikke de engang reagerer på den enorme utleveringen disse bloggerne står for? Hvem skal stå opp for barna for svingende? 😡

Jeg synes de svarer helt ok for seg: "Det er ikke alt vi har oversikt over selv". I denne saken var det vel ikke utleveringen av barn som var hovedpoenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler et eget innlegg her som kommer fra ØB tråden, for det er like viktig å poengtere i begge tråder ang dette paret. Og da ser jeg vekk fra eksponeringen av ungene. 

Folk har prøvd å si det som burde vært sagt og offentliggjort for lenge siden. Når de ikke føler seg hørt så forstår jeg at denne tråden dør ut. ØB har blitt offentlig anklaget og uthengt uten å ha gitt så lite som en dårlig forklaring på oppførselen sin (ala Giske) Komikerfrue spinner videre i bloggbobla si og ØB poster shit på SOME and the world spins madly on.  Norske media nekter å ta tak i saken. Da dør den ut og alle håper vi glemmer ØBs oppførsel eller at det går så lang tid at vi bare "glemmer" det. Og plutselig er han en del av komikermiljøet igjen

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, ClickB4it skrev:

Jeg synes de svarer helt ok for seg: "Det er ikke alt vi har oversikt over selv". I denne saken var det vel ikke utleveringen av barn som var hovedpoenget?

Så vidt jeg forstår var begge deler et poeng i innlegget.

For øvrig burde SS Stifelse selv sett den enorme overeksponeringen av barn på bloggen selv, uten at noen måtte fortelle dem det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Rosalie skrev:

Så vidt jeg forstår var begge deler et poeng i innlegget.

For øvrig burde SS Stifelse selv sett den enorme overeksponeringen av barn på bloggen selv, uten at noen måtte fortelle dem det.

Det er jeg helt enig i. Jeg skal poste meldingene som gikk frem og tilbake så dere vet hva jeg skrev til dem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rosalie skrev:

Null fokus på de overeksponerte barna, altså. Et skudd for baugen, vil jeg si...

Sad but true 😖 og til og med fra den stiftelsen. .. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har riktignok ikke vært formann i fanklubben hennes, men synes at hun har vært både lite selvhøytidelig, morsom og faktisk litt lesbar. «Har vært».

Komikerfruen har mistet min respekt, meg som leser og meg som følger på snap.

Hele situasjonen med eksponering av barna og selvfølgelig måten hun «håndterte» bølgene rundt ektemannen gjør meg uvel.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruenFraHavet skrev:

Jeg har riktignok ikke vært formann i fanklubben hennes, men synes at hun har vært både lite selvhøytidelig, morsom og faktisk litt lesbar. «Har vært».

Komikerfruen har mistet min respekt, meg som leser og meg som følger på snap.

Hele situasjonen med eksponering av barna og selvfølgelig måten hun «håndterte» bølgene rundt ektemannen gjør meg uvel.

Jeg sitter igjen med akkurat samme følelse .

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...